
Volvo ON CALL – demonstracja możliwości (nagranie rozmowy) – Zachar OFF
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
===✅ Link aktualny w 2022✅===
https://mubi.pl/zachar – tu wydasz mniej na ubezpieczenie!
Po zakupie otrzymasz 150 zł cashback
↓↓ Więcej Informacji ↓↓
Tym razem zadzwoniliśmy do pani wspierającej kierowców Volvo w ramach systemu ON CALL.
Subskrybuj kanał Zachar OFF, jeśli nie chcesz niczego przegapić! – http://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl?sub_confirmation=1
Facebook – https://www.facebook.com/zacharoffpl
Instagram – https://instagram.com/zachar_off/
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
No tak, szczególnie jak nam się zatrzasną kluczyki w aucie, to warto z tego przycisku skorzystać 😉 😀
trochę słabo jak na auto premium, według mnie powinna istnieć możliwość że kobieta np. może ze swojego komputera uruchomić nawigację w samochodzie (wpisać adres itd.) jednak opel onstar to aktualnie według mnie najlepsze co może być 🙂
W oplu jakoś dało się zrobić tak żeby konsultant przesłał nam dane do nawigacji, a że w volvo tego nie ma to trochę rozczarowujące
W oplu jakoś dało się zrobić tak żeby konsultant przesłał nam dane do nawigacji, a że w volvo tego nie ma to trochę rozczarowujące
Ciekawe czy numer do siebie, też by wysłała na telefon 😀
ciekawe jak to będzie działać za 5-10lat jak ktoś będzie tyle eksploatować albo sprzeda komuś innemu samochód
1:50 Jak można zatrzasnąć kluczki w aucie, być w środku i zadzwonić przyciskiem na ON CALL?
słaba ta usługa Volvo :/
Pani powiedziala ze ma numer prywatny wlasciciela, a co jesli wlasciciel sie zmienil iz samochod zostal sprzedany a ja jako nowy wlasciciel nie wiedzialem ze trzeba podac jakis numer to jak mi beda kradli auto to zadzwonia do pierwszego właściciela?
1:27 już Pani tłumacze 😛
W tym systemie Chodzi o to że gdy Volvo się zesra na drodze (czy też inna marka z podobnym systemem ) to dzwoniąc do nich na infolinie Volvo prześle lawete i podstawi inne auto. W następstwie tego zdazenia marka Volvo pozostanie w rankingu bezawaryjna gdyz ADAC nie zarejestruje tego faktu 🙂
Słabo w porównaniu do Opla, a biorąc pod uwagę że Volvo aspiruje do segmentu premium to tragedia.
Te auta to powoli jezdzace tablety….a jak wszystko co jest polaczone z netem mozna zhakowac, ciekawe jak trudno/latwo ?
Volvo nie posiada żadnego własnego call center. Funkcja On Call jest realizowana przez Mondial Assistance (firma specjalizująca się w assistance medycznym, technicznym itp). Wiem, bo sam tam pracowałem 🙂 Ludzie odbierający telefony od klientów Volvo nie mają zazwyczaj pojęcia o motoryzacji. Jest dosłownie garstka chłopaków, którzy znają się na rzeczy, ale jak widać na filmie – łatwiej trafić na pracownika, który się po prostu nie zna na samochodach. Jego wiedza ogranicza się do kilku wyuczonych haseł i podpowiedzi z systemu.
Zwróćcie uwagę, jak Pani mocno zaakcentowała słowo "assistance". To dlatego, że w Mondialu to słowo pada równie często co zwrot "dzien dobry" 🙂
Pamiętam film jak testowałeś BMW. Zapamiętałem tylko, że wtedy pani która odebrała telefon miała ładniejszy głos 😀
Bezużyteczny bajer to gadanie, a automatyczne wezwanie pomocy jest nawet w Renault Megane za które brat ojca zapłacić niecałe 60 tysięcy (nowe w leasingu).
a jak to jest z tymi wirtualnymi kluczykami w volvo czy to już jest dostępne w Polsce czy jeszcze nie ?
Póki co to BMW zrobiło na mnie najlepsze wrażenie, jeśli chodzi o taki system
Troche biednie, to wygląda tak jak bym miał zadzwonić przez samochód pod jakiś numer i nic więcej.. Bez szału.
"…wysyłamy jakąś karetkę żeby sprawdziła co się dzieje"…kto za to płaci?
Panie Zachar, a kiedy F-Pace? 😉
w tej klasie to brak wysyłania adresu na nawigację oraz brak centrali dla danego języka to tragedia. Lakoniczne odpowiedzi, odsyłanie do rozmowy z serwisem w sprawie przedłużenia usługi.. Czekamy na więcej od Volvo.
Jak sie kluczyki w srodku zatrzasnie to chyba ciezko nacisnac ten przycisk, zeby do nich zadzwonic 😉
Auta prasowe nie mają lekkiego życia… Przednia prawa felga, przebitka z 4:36
Fiat stosował to 10 lat temu ale prawdziwą kasę zarobi na tym bmw i volvo…
Onstar działa lepiej, firma współpracuje z booking.com i można nawet poprosić o rezerwacje. 🙂 jest tez aplikacja mobilna a doradca Onstar może wysyłać adres do nawigacji.
No tutaj mają minusa. W BMW elegancko działa Concierge.
Jak można tak z…@ć tył, w tak ładnym aucie.
połączenia darmowe za które trzeba zapłacić – haha
Cena ? abonament 170 zł rok jak auto z USA to dzwoni do USA a oni do Polski tak powiedzieli w serwisie
https://www.youtube.com/watch?v=xMfWSgJWy5w
Ile tych ostatnich pytań? Xd
Czy ja nieuważnie słuchałem, czy nie padło NAJWAŻNIEJSZE pytanie, a więc czy ta infolinia jest czynna 7×24, czy tylko w godzinach pracy biura Volvo Poland 😉