Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Volvo ON CALL – demonstracja możliwości (nagranie rozmowy) – Zachar OFF



===✅ Link aktualny w 2022✅===
https://mubi.pl/zachar – tu wydasz mniej na ubezpieczenie!
Po zakupie otrzymasz 150 zł cashback

↓↓ Więcej Informacji ↓↓
Tym razem zadzwoniliśmy do pani wspierającej kierowców Volvo w ramach systemu ON CALL.

Subskrybuj kanał Zachar OFF, jeśli nie chcesz niczego przegapić! – http://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl?sub_confirmation=1

Facebook – https://www.facebook.com/zacharoffpl
Instagram – https://instagram.com/zachar_off/

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

32 thoughts on “Volvo ON CALL – demonstracja możliwości (nagranie rozmowy) – Zachar OFF

  1. trochę słabo jak na auto premium, według mnie powinna istnieć możliwość że kobieta np. może ze swojego komputera uruchomić nawigację w samochodzie (wpisać adres itd.) jednak opel onstar to aktualnie według mnie najlepsze co może być 🙂

  2. Pani powiedziala ze ma numer prywatny wlasciciela, a co jesli wlasciciel sie zmienil iz samochod zostal sprzedany a ja jako nowy wlasciciel nie wiedzialem ze trzeba podac jakis numer to jak mi beda kradli auto to zadzwonia do pierwszego właściciela?

  3. W tym systemie Chodzi o to że gdy Volvo się zesra na drodze (czy też inna marka z podobnym systemem ) to dzwoniąc do nich na infolinie Volvo prześle lawete i podstawi inne auto. W następstwie tego zdazenia marka Volvo pozostanie w rankingu bezawaryjna gdyz ADAC nie zarejestruje tego faktu 🙂

  4. Volvo nie posiada żadnego własnego call center. Funkcja On Call jest realizowana przez Mondial Assistance (firma specjalizująca się w assistance medycznym, technicznym itp). Wiem, bo sam tam pracowałem 🙂 Ludzie odbierający telefony od klientów Volvo nie mają zazwyczaj pojęcia o motoryzacji. Jest dosłownie garstka chłopaków, którzy znają się na rzeczy, ale jak widać na filmie – łatwiej trafić na pracownika, który się po prostu nie zna na samochodach. Jego wiedza ogranicza się do kilku wyuczonych haseł i podpowiedzi z systemu.

    Zwróćcie uwagę, jak Pani mocno zaakcentowała słowo "assistance". To dlatego, że w Mondialu to słowo pada równie często co zwrot "dzien dobry" 🙂

  5. Pamiętam film jak testowałeś BMW. Zapamiętałem tylko, że wtedy pani która odebrała telefon miała ładniejszy głos 😀

    Bezużyteczny bajer to gadanie, a automatyczne wezwanie pomocy jest nawet w Renault Megane za które brat ojca zapłacić niecałe 60 tysięcy (nowe w leasingu).

  6. w tej klasie to brak wysyłania adresu na nawigację oraz brak centrali dla danego języka to tragedia. Lakoniczne odpowiedzi, odsyłanie do rozmowy z serwisem w sprawie przedłużenia usługi.. Czekamy na więcej od Volvo.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!