
Usterka Volvo D5 D3 D4 ECM-P00BD00 Błąd przepływomierza.
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Szacun!
Nieźle, szacun. Przy jakim przebiegu sie to stało ?
Ja mam błąd P0011.
Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają ale kolektor nowy czy używany? W sensie kolektor w ASO jest dostępny w rozsądnych pieniądzach? 🙂 Ile dla detalisty?
Fajnie że dzielisz się wiedzą pozdrawiam!!!
Może przyda się innym użytkownikom d4/d5
Mam xc60 d5 2015 przebieg 155kkm
Zamontowałem diodę led 3.6V z rezystorem 900ohm i bezpiecznikiem 1A na samym początku instalacji.
Dioda jest przy desce rozdzielczej pomiędzy plastikami by nie oślepiała. Podłączona jest do jednej z świec żarowych.
Podczas wypalania dpf wszystkie świece grzeją gdy auto schodzi z obrotów bądź jede z górki.
Dioda jest podłączoną do świecy i w ten sposób wiem kiedy wypala sie dpf by wiedziec by nie gasić silnika zanim wypalanie się skończy.
Dodatkowo choć to nie potrzebne wiem jak długo grzeją swiece na zimnym silniku po rozruchu.
Nie ma możliwości podgrzania świec przed rozruchem. Grzeją dopiero jak silnik uruchomi się.
Jeżdżę już tak 3 miesiące i mam za sobą 2 wypalania dpf co 1900km.
Sprawdzane na kompie i nie ma żadnych błędów świec żarowych.
👏🔥
Good job 👍
Super Nic dodać nic ująć.
dawno Was nie było. witam Fachowców !!!💪🤟
Możesz się pochwalić jeszcze tym urządzeniem do szczelności, generatorem dymu? 🙂
W 2.0 D3 dzieje sie podobnie, kolektor odrobine różni się ale dzieje się podobnie, choć to nie reguła, u znajomego przy nalocie 180k strzelił, ja w XC70 mam 208k i tylko obserwuję
U nich serwisuję i po drogach ze spokojną głową szusuję 🙂 xc 60 2014 D4 AWD
Super film. Fajnie że się dzielisz wiedzą bo mało jest fachowców od Volvo. A z ciekawości jaki jest koszt wymiany takiego podzespołu?
Dzięki za film Czekamy na następne.
Dzień dobry, nie wiem czy może mi Pan pomóc, ale zapytam. Mam też taki silnik jak w tej v70 tylko że w v60. W zimie po odpaleniu silnika falują mu obroty przez jakąś min
Bardzo ciekawe oczekujemy wiecej jestes specem
Łapka w górę. Od razu jak przeczytałeś błąd pomyślałem o dymomierzu 😁
Super że podzieliliście się tą wiedzą, nie każdy ma do Was blisko ,dziękuję
Siema dawno cie nie słyszałem fajnie ze wróciłeś
Spokojnie Opel 1.4t ma dopiero problemy których naprawa to naprawdę wyczyn 🤪
Uszanowanko Panowie!! 🙂
Super kanał, mam od października s60 2.4d5, także poleciał sub i zostaje na dłużej 😁👊🏻
A powie mi ktoś co może być za przyczyna, Volvo V60 2014r D4 181 KM. Nie za każdym razem, ale się zdarza, jadąc na niskich obrotach, tak do 3 biegu auto tak jakby przerywało, jakby mu przez sekundę brakowało paliwa, takie jest wrażenie,
Czego to może być oznaka?
To jak ta szczelnosc dolotu była sprawdzana wczesniej….
Hej a może ktoś zna przyczynę dlaczego w Volvo tylko w silniku psa 2.0d 136km też pojawiają się te same problemy z dymem tylko błędu nie ma żadnego? Wtryski i turbina sprawdzone, egr nowy oryginalny, przepływomierz nowy oryginalny, szczelność niby ok. Naprowadzi ktoś gdzie szukać?
Witam, powiedz mi proszę czy kod błędu 097 i komunikat,, układ silnika wymagany serwis,, to serwis olejowy czy coś bardziej poważnego, próbowałem go usunąć ręcznie i przez jakis czas go nie było i teraz nadal się wyświetla? Volvo xc60 2.4d 175ps 2009r proszę o podpowiedź, pozdrawiam 🖐️
chłopaki wrzucajcie więcej filmów, mało jest materiałów o volwiakach porządnych a Wy robicie kozak robotę.
A ja dalej czekam na volvo c70 😀
Wiele razy pomógł mi kolega , telefonicznie.
Jest kozak nie ma co ….pozdrawiam
arekadiusz kozak
Super
Mam to w volvo s40 , ten problem. 1.6hdi . Po odplaniu Zero mocy , po przejechaniu 1km wszystko wraca do normy ale wywala błąd silnika. Okazało się że przepływomierz daje za dużo powietrza. Jutro się za to biorę z czyszczeniem albo wymianaa.
dzieki temu filmowi uniknolem kosztow wymiany przeplywki i egr , wlasnie dokladnie popekal mi kolektor w tych samych miejscach . Dzieki