Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Sposób na sprawdzenie szczelności głowicy w samochodzie! #101_Napraw



Oglądaj „101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-1,S08E01,130233
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1Jeśli skorzystaliście z choć kilku jego wskazówek, to zaoszczędziliście już sporo pieniędzy. Grzegorz Duda nie ustaje jednak w próbach sprawienia, aby w waszych portfelach zostało ich jeszcze więcej. W ósmej serii „101 napraw” Grzesiek ponownie podzieli się swoją wiedzą, dzięki której nauczycie się samodzielnie wykonywać podstawowe naprawy i modyfikacje w samochodzie.

Samodzielne serwisowanie samochodu daje nie tylko satysfakcję, ale też konkretne oszczędności – Grzegorz Duda, doświadczony mechanik z wieloletnią praktyką w sportach motorowych, przekonuje, że wiele drobnych napraw i regularnych czynności koniecznych do utrzymania auta w pełnej sprawności można wykonać w przydomowym garażu. Pokazuje, jak przygotować się do pracy i rozkłada proces naprawy na czynniki pierwsze, a także doradza, na co szczególnie uważać po przystąpieniu do działania. Udowadnia też, że starsze auta niewielkim kosztem można doposażyć tak, by komfortem użytkowania nie ustępowały tym nowoczesnym.

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

36 thoughts on “Sposób na sprawdzenie szczelności głowicy w samochodzie! #101_Napraw

  1. zrobiłem ten test ale płyn w ogóle nie bąbelkował(auto odpalone 10 min, co chwile 2000 obrotów). Jedynie rurka zaparowała przed płynem. I teraz nie wiem czy jest miarodajny.

  2. Robilem ten test dwukrotnie i nic. Teraz glowica zdjeta i dwa przedmuchy na uszczelce widac. Objawem bylo wypychanie plynu chlodzacego ale dopiero jadac autostrada ok 30min. Wywalalo komunikat stop check cooling . Passat 1.9 tdi . Tester byl dobry bo po dmuchnieciu w rurke robil sie żólty. Juz nawet nagar w zbiorniczku sie osadzil. Takze musial bym z tym chyba na A1 wyskoczyc

  3. Mam pytanie robiłem test w swoim samochodzie i za pierwszym razem kolor zmienił się na wyblakły niebieski
    Później robiłem test drugi raz i kolor wg się nie zmienił
    Oba testy robiłem około 7-10 min
    Czy wyblakły niebieski świadczy o tym że test wykonałem za pierwszym razem nie poprawnie ?

  4. W zbiorniczku wyrównawczym pełno oleju jest całkiem grubo. Na trasie odezwała się kontrolka cis oleju, dolałem i jechałem dalej po czym znowu trochę dolalem. Co może być przyczyną 1.9 tdi?

  5. Mam pytanie . Czy do takiego testu silnik musi być rozgrzany ? Jak długo trzeba utrzymywać podwyższone obroty ? Bo robiłem ten test ; bąbluje , ale się nie zabarwil , być może za krótko ….proszę o odp.

  6. Chciałem zrobić tent test w 1.4 T-Gdi ale nie uchodzi powietrze przez tester , w każdym innym aucie jakie sprawdzałem na wolnych obrotach lub po oddaniu gazu przez rurkę i płyn przelatywało powietrze i tester wtedy działał , tutaj nie wylatuję powietrze że zbiornika, dlaczego ? Co to oznacza ?

  7. Szkoda tylko ze ten spsob ,jak Pan powiedzial "100 %" pewnosci nie ma!! Jako doswiadczony mechaniki(za takiego sie Pan uwarza) piwinien Pan wiedziec ze CO2 moze pochodzic nie koniecznie z glowicy.

  8. Hej jako .mechanik mam pytanko i prosbe auto peugeot 308 1.6 petrol 2014 problem moze to byc uszczelka pod glowica te wibracje plus w zbior iku z ciecza chlodziwa kolor kawa i dymek jasny. Praca na postoju szarpanie i glosne tak samo w jeździe. Jakie koszta wymiany uszczelki u ciebie plus planowanie jezeli trzeba planowac. Prosze odpisz dzieki

  9. Dzięki temu filmowi, zdjagnozowałem swój samochód. Impreza z głowicą kosztowała mnie 3400 zł 🤦🤦🤦 Naszczęście wyłapane za czas i nie rozkraczyłem się moja Asterką boża na trasie.😁😁😁
    Dzięki panie Duda 👍👍👍

  10. Witam, też zdecydowałem się na zrobienie takiego testu gdyż w moim Audi A3 występuje szarpanie silnika i jego nierówna praca. Wymieniłem pare rzeczy a usterki nie usunąłem.
    Wyczytałem że objawy takie mogą też wskazywać na uszkodzoną UPG, także zakupiłem taki tester.

    Stosując się do instrukcji zamontowałem rurkę fermentacyjną w gumowej tulejce, włożyłem do wlewu zbiorniczka wyrównawczego, dolałem 2ml płynu no i odpaliłem silnik. Zwiększałem obroty do 3-4 tysięcy przez kilka sekund po czym zostałem na wolnych obrotach. Po chwili wysadziło tą fiolkę aż wylało się dosyć sporo płynu chłodniczego, od tego że był gorący częściowo wytopił tą rurkę która była plastikowa.

    Dlaczego tak się stało?

  11. Dzień dobry, czy można założyć to urządzenie na już wcześniej rozgrzany (wstępnie) lub całkowicie silnik i wtedy dopiero gazować na obrotach wymaganą ilość czasu, czy należy to robić od całkowicie nie rozgrzanego silnika?

Skomentuj Daniel Dwojeski Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!