
Jak popsuć hybrydę?
===✅ Link aktualny w 2022✅===
https://mubi.pl/zachar – tu wydasz mniej na ubezpieczenie!
Po zakupie otrzymasz 150 zł cashback
Hybryda ma za małą baterię? Zastanówmy się co by się stało, gdyby miała większą. Najlepiej na przykładzie … wróbla 🙂
Subskrybuj kanał Zachar OFF: http://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl?sub_confirmation=1
Facebook: https://www.facebook.com/zacharoffpl
Instagram: https://instagram.com/zachar_off
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.
Hybryda ma za małą baterię? Zastanówmy się co by się stało, gdyby miała większą. Najlepiej na przykładzie … wróbla 🙂
Subskrybuj kanał Zachar OFF: http://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl?sub_confirmation=1
Facebook: https://www.facebook.com/zacharoffpl
Instagram: https://instagram.com/zachar_off
potwierdzam iz tytuł mnie też zmylił.
Właczyłem aby dowiedzieć się czego nie robić z hybrydami żeby jej nie popsuć i cieszyć sie jej osiągami długi czas.
A ty rozczarowanie film opisuje zupełnie coś innego kompletnie nie na temat.
Panie jeśli można prosze nakręcić film który mówi czego nie robić z hybrydami.
Taki film bardziej sie przyda obecnym lub przyszłym właścicielą hybryd.
Z góry dziękuje
Mam już 120 tys km Corollą hybrydową z 2019r. Średnie spalanie LPG 5,4 l/100km, koszt LPG+benzyna: 11zł / 100km ⚡👍💪
Kupić i poczekać )))) i popsuta ))))
W końcu ktoś to powiedział! Pył z klocków. Teraz połączcie to sobie z rosnącą liczbą progów zwalniających przed którymi auta hamują ścierając klocki a tuż za progiem się rozpędzają zostawiając za sobą chmurę spalin.
A co z wrobelkiem Elemelkiem?☺️🙂
Chciałem się dowiedzieć "jak zepsuć hybrydę" ale… się nie dowiedziałem 🤬
Czy tak ciężko dopasować tytuł do filmu??? 🤔
Hybryda to kit
Hybryda oszczędność dla producentów ale nie dlanas
Materiał nie pasujący do tytułu!
Hybryda w sensie ZROZUMIENIA jest dla tych inteligentniejszych…. I tych, którzy jechali taką mocniejszą niż 1.8 😉
Może na autostradzie większe baterie by pomogły przy długich odcinkach?
Witam mam pytanie czy hybrydę można holować i czy to nie zaszkodzi przekładni skrzyni biegów . Pozdrawiam.
Strata czasu to oglądać, a co z jazda po autostradzie?
Hybryda: prosty tani silnik, brak alternatora, koła dwumasowego, rozrusznika, pasków klinowych, turbiny czy filtra DPF… w zamian tylko prosty układ z małym elektrycznym silniczkiem i niewielką, więc i dość tanią baterią… dlaczego wiec kosztuje to +40% do nowego auta?
aha, to ja mam inne pytanie; po jakom cholere mi 2 tonowy SUV jak mam sie poruszac 20kmh w korkach
fajnie mówisz do nas,ale czy to jest prawda uczciwa- bez owijania bawełny.Trochę picujesz z baterią słoneczną i autami …zrób lepiej szał,bo każde auto ma więcej wad niż zalet a to już jest tyfus niemniej jednak przez nas uwielbiany! DZIĘKI!
Znowu tracisz wątek .. do dziś nie wiem jak popsuć hybrydę
Good idea😄
Kiedyś kiedyś to auta byl6 elektryczne po resecie świata zamazano historie (darmowa energię elektryczna ) i wprowadzono ropę która była opłacalna dla elity światowej
Zmienilem sam opony w hybrydzie RAV4 i zaswiecila mie sie kontrolka w ksztalcie liry ,o co chodzi?
To teraz 2 lata później… Podtrzymujesz, że większe baterie (np. w plug-inach) nie mają najmniejszego sensu? Czy zmieniłeś zdanie?
Jak zawsze znakomity materiał. Twój kanał jest zdecydowanie najlepszy w sieci. Wysoki poziom informacji, ciekawa forma i ………..piękny język. To nieczęsto spotykane. Pozdrawiam bardzo.
stek bzdur
Inteligentny film dla inteligentnych świadomych ludzi
Czyli hybrydki po miastku i eletrosyfy,a w trasę klasyk na paliwo!!Hybrydy mają jedną wielką wadę CENĘ😁💀👀🌞
Ze wszystkim się zgodzę ,oprócz wątku oszczędzania opon . Moim zdaniem nie ma różnicy co stawia opór przy hamowaniu ,czy to zaciśnięte klicki hamulcowe na tarczy ,czy opór silnika elektrycznego doładowujące akumulator podczas hamowania ,bo i w jednym i drugim przypadku opór idzie na koła ,a co za tym idzie na opony,bo to one mają styczność z podłożem .
Współczuję ci Zachar, tłumaczyć ludziom w Polsce hybrydę którzy przez cale życie śnili o 2.0 TDI jest zajebiscie trudnym zadaniem, pozdrowienia fan C-HRki
Bardzo mądre uzasadnienie. Mam hybrydę i polecam. Do miasta idealnie.
fajne, ale scieranie opon zostaje, a jedynie klockow sie zmniejsza. o cos te auto musi trzec aby zwolnic :))
Mnie ciągle ludzie pytają "a ile ta Twoja hybryda przejedzie na baterii", a ja im tłumaczę, że to nie ma większego znaczenia. Na większości tras, poza drogami szybkiego ruchu, w trybie EV przejeżdżam 40-50% trasy. Niechętnie teraz bym się przesiadł na tradycyjny napęd, który na tle hybrydy wydaje się być wręcz przestarzały.
Świetny materiał i wytłumaczenie 🙂
Fajnie, tyle tylko, ze pytanie pozostalo. To troche tak jakbys zapytal mnie kim jestem a Ja zaczaol od daty urodzenia, miejsca urodzenia, gdzie chodzilem do szkoly, imion rodzicow. etc, etc, etc…
NO klimat jak z legendarnego programu Sonda, super wyjaśnione
pisz prawde w tytule a nie oszukuj ludzi
bzdury opowiadasz. mi sie czewsto zapycha akumulator w Hybrydzie. ..dlugi zjzd z gór… i czesto ladowanie sie wylacza.
kosztuje kosztuje do priusa w serwisie cale 10500 tys pln