
CplusE #122 – Czy da się naprawić przewód pneumatyczny?
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Sprawdź sklep https://cpluse.pl/, w którym znaleźć można sprzęt dla prawdziwych zawodowców. Kierowcom polecamy:
– pistolet do przedmuchiwania: https://cpluse.pl/product/pistolet-do-przedmuchiwania-tekson-z-przewodem-13-kg-m2/
– płyn do dezynfekcji: https://cpluse.pl/product/plyn-do-dezynfekcji/
– rękawice ochronne: https://cpluse.pl/product/rekawice-ochronne-tekson-solid/
– klucz przekładniowy: https://cpluse.pl/product/klucz-przekladniowy-158-tekson-z-7-nasadkami/
PRZYDATNE LINKI
Strefa kierowcy: http://www.omega-pilzno.com.pl/kierowcy
Facebook: https://www.facebook.com/cplusepl
Instagram: https://www.instagram.com/cpluse.pl
Podcast CplusE: https://cpluse.pl/podcast
Wracamy z tematami technicznymi. Tym razem Adam opowiada o problemach z przewodami pneumatycznymi. Co może się stać, gdy je poplączemy? Jak temu zaradzić? Odpowiedzi w odcinku.
***
Witamy na kanale CplusE tworzonym przez firmę OMEGA Pilzno. W ramach videobloga omawiane są tematy związane z samochodami ciężarowymi, pasją i życiem kierowców spod znaku kategorii C+E oraz branżą transportową. Adam Wołowiec – gospodarz kanału Omegi Pilzno głównie koncentruje się na użytecznych poradach dla kierowców.
ZAPRASZAMY DO SUBSKRYPCJI KANAŁU.
Jedziemy z tematem!
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Temat typu "narzędzia w trasę" uważam za mega fajny czekam z niecierpliwością!
Patent na bezinwazyjne wejście do kabiny kiedy Volvo się zatrzaśnie 😁😀
Zrób odcinek o niezbędnych narzędziach potrzebnych w ciężarówce
Może temat podnoszonych osi i ciekawostek z nimi związane
Fajny Odcinek . A narzędzia w trasie i akcesoria które by się przydały dobra sprawa czekam !
Myślę, że dobry byłby odcinek jak np Omega Pilzno radzi sobie z usuwaniem usterek w trasie w różnych krajach. Co jeśli jest poważna usterka co jeśli mniej? Czy naprawiacie czy ściągacie auta? Czy są jakieś serwisy które organizujecie w całej europie? Czy to jest w pakiecie jeśli kupujecie ciągniki danego producenta to od razu dokupujecie usługi serwisowe? Może to być na podstawie Pana firmy lub ogólnie, bo to ciekawy temat.
Fajny pomysł z tym jakie narzędzia zabrać w trasę .
I może odcinek jak przygotować się do pierwszej trasy w życiu zaraz po zdaniu prawa jazdy c+e .
Pozdrawiam i szerokości
odcinek o opłatach ekologicznych możecie zrobić 🙂
Przydatny film zwłaszcza, że można tak naprawiać przewody pneumatyczne do warsztatowyh sprężarek 😉
Mam pytanie jeśli mamy zimę i śliską nawierzchnie a mamy przed sobą długi zjazd to jak zjechać jeśli retardera nie powinno się używać na śliskiej nawierzchni czy hamowanie hamulcem zasadniczym jest dobre w takiej sytuacji i czy wtedy w zimie nie spalimy hamulców proszę o odpowiedź pozdrawiam
Jak się ma trytytki taśmę i klucze i wyobraźnię i głowę na karku to wszystko się naprawi na dojazd do serwisu super kanał asz dziś że nie wszyscy w omedze kierowcy wiedzą że macie taki kanał pozdrawiam !! 🙂
Może następnym razem wymiana koła na przodzie w pierwszej osi bo to nie takie oczywiste jest 🙂
Oprócz posiadania szybkozłączek warto namówić szefa aby w aucie był zapasowy przewód
Kiedyś na Rosji butla…Ja sobie pomagam pistoletem z nabojem gazowym. Zawsze łatwiej zwłaszcza zimą 🙂
Zestaw kluczy i 10 min pracy najlepiej tej z przerwy kierowcy…
Znowu ten sam problem kompleksu wszechwiedzącego wszechumiejącego Polaka!
Dobre dla tych, co już znają temat. Tylko po co oni mieliby to oglądać, co?
w tandemie też trzeba uważać przy nawracaniu w miejscu, najlepiej robić to kręcąc w lewo, żeby przewodu dyszlem nie przycisnąć do ramy.
A co z pomysłem, żeby mieć zapasowy przewód ze sobą?
Zarobienie przewodu pneumatycznefo
Naprawa zwykłych tekalanów jest prosta. Miałem nieszczelność z systemem RAUFOSS ABC. Bez odpowiedniego kluczyka nie wypniesz przewodu ze złączki. A problem pojawił się blisko złączki, przewód się przetarł i nie wypniesz ze złaczki bez kluczyka.
Rozumiem że bez podgrzania to złożyłeś ?;) Chce to zobaczyć 😅