Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

CplusE #122 – Czy da się naprawić przewód pneumatyczny?



Sprawdź sklep https://cpluse.pl/, w którym znaleźć można sprzęt dla prawdziwych zawodowców. Kierowcom polecamy:
– pistolet do przedmuchiwania: https://cpluse.pl/product/pistolet-do-przedmuchiwania-tekson-z-przewodem-13-kg-m2/
– płyn do dezynfekcji: https://cpluse.pl/product/plyn-do-dezynfekcji/
– rękawice ochronne: https://cpluse.pl/product/rekawice-ochronne-tekson-solid/
– klucz przekładniowy: https://cpluse.pl/product/klucz-przekladniowy-158-tekson-z-7-nasadkami/

PRZYDATNE LINKI
Strefa kierowcy: http://www.omega-pilzno.com.pl/kierowcy
Facebook: https://www.facebook.com/cplusepl
Instagram: https://www.instagram.com/cpluse.pl
Podcast CplusE: https://cpluse.pl/podcast

Wracamy z tematami technicznymi. Tym razem Adam opowiada o problemach z przewodami pneumatycznymi. Co może się stać, gdy je poplączemy? Jak temu zaradzić? Odpowiedzi w odcinku.

***

Witamy na kanale CplusE tworzonym przez firmę OMEGA Pilzno. W ramach videobloga omawiane są tematy związane z samochodami ciężarowymi, pasją i życiem kierowców spod znaku kategorii C+E oraz branżą transportową. Adam Wołowiec – gospodarz kanału Omegi Pilzno głównie koncentruje się na użytecznych poradach dla kierowców.

ZAPRASZAMY DO SUBSKRYPCJI KANAŁU.

Jedziemy z tematem!

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

21 thoughts on “CplusE #122 – Czy da się naprawić przewód pneumatyczny?

  1. Myślę, że dobry byłby odcinek jak np Omega Pilzno radzi sobie z usuwaniem usterek w trasie w różnych krajach. Co jeśli jest poważna usterka co jeśli mniej? Czy naprawiacie czy ściągacie auta? Czy są jakieś serwisy które organizujecie w całej europie? Czy to jest w pakiecie jeśli kupujecie ciągniki danego producenta to od razu dokupujecie usługi serwisowe? Może to być na podstawie Pana firmy lub ogólnie, bo to ciekawy temat.

  2. Fajny pomysł z tym jakie narzędzia zabrać w trasę .
    I może odcinek jak przygotować się do pierwszej trasy w życiu zaraz po zdaniu prawa jazdy c+e .
    Pozdrawiam i szerokości

  3. Mam pytanie jeśli mamy zimę i śliską nawierzchnie a mamy przed sobą długi zjazd to jak zjechać jeśli retardera nie powinno się używać na śliskiej nawierzchni czy hamowanie hamulcem zasadniczym jest dobre w takiej sytuacji i czy wtedy w zimie nie spalimy hamulców proszę o odpowiedź pozdrawiam

  4. Jak się ma trytytki taśmę i klucze i wyobraźnię i głowę na karku to wszystko się naprawi na dojazd do serwisu super kanał asz dziś że nie wszyscy w omedze kierowcy wiedzą że macie taki kanał pozdrawiam !! 🙂

  5. Naprawa zwykłych tekalanów jest prosta. Miałem nieszczelność z systemem RAUFOSS ABC. Bez odpowiedniego kluczyka nie wypniesz przewodu ze złączki. A problem pojawił się blisko złączki, przewód się przetarł i nie wypniesz ze złaczki bez kluczyka.

Skomentuj SPOKOZIOM Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!