Oglądaj „101 Napraw” w niedzielę o 10:00 na TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-2,S09E02,150619
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda to doświadczony mechanik, który nie krzywi się na widok kilkunastoletniego samochodu – wie, jak wygląda polska motoryzacyjna rzeczywistość i stara się przekazać jak najwięcej cennej wiedzy właścicielom tego typu pojazdów. Uświadamia, że wiele napraw można przeprowadzać we własnym zakresie, oszczędzając czas i pieniądze. Doradza, jak wstępnie diagnozować popularne usterki, krok po kroku demonstrując metody ich usuwania. Cenne wskazówki dotyczące eksploatacji samochodu i lepszego rozumienia jego zachowań przydadzą się także użytkownikom współczesnych aut. To już dziewiąta seria popularnego programu poradnikowego.
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.
Related
29 thoughts on “Prosty sposób na samodzielne wyciszenie nadkoli! #101_Napraw”
Nigdy nie słyszałem aby skuteczność wygłuszania sprawdzać uderzając palcem w wygłuszone elementy. Aby stwierdzić czy taki zabieg dał efekt należy pojechać w trasę i sprawdzić ilość dB w kabinie. Pytanie czemu tego nie zrobiono ? Czyżby efekt wygłuszenia był słaby ?
No tak dodał 10mm grubości pod nadkole i te wszystkie wkreciki i kółeczko na pewno odpowiednio będą trzymać to nadkole podczas jazdy.Nie widzę tego jakoś.
Bardzo dobry film- chociaż jest trochę może nawet niesłusznej krytyki .Są różne sposoby wyciszenia . Ja swojego f126p wyciszyłem tak, że stał się cichym samochodem wewnątrz , ale jak się otworzy okna, to niekoniecznie .Wyciszyłem nadkola , drzwi , pod tylnym siedzeniem i oparciem , tylną półkę pod szybą , przednie podszybie , pokrywę bagażnika , całą komorę bagażnika , przednie słupki wewnątrz , progi wewnątrz ,przestrzeń między błotnikami a nadkolami stalowymi, będącymi elementami auta i podłogę, podsufitówkę .W aucie jest cicho , ciepło i przyjemnie, bo ogrzewanie mam też przerobione na płyn borygo, a silnik dalej jest chłodzony powietrzem . Elegant 650 .
Dobry material. Janusze bez pojecia, pieniedzy ( nie ma rzeczy za darmo ani taniej), umiejetnosci i ochoty do roboty pisza fajne komentarze o rudej choc w zyciu nic w aucie nie wygluszyli.
Po pierwsze postawiłbym na pomiar akustyczny w środku skąd pochodzi najbardziej donośny nie pożądany dźwięk . Pomożemy tak wszystko obkleić a okaże się że przez te elementy nadwozia wcale dźwięk tak nie przechodzi. Na końcu okaże się że silnik wyje🤦🏻♂️No i bałabym się że ruda wejdzie w te nadkola bo tamto chyba trudny temat żeby to porządnie zrobić tym bardziej jeszcze plastik jest giętki jak farba popękała to Lipa woda zacznie wchodzić
Cześć ludzie. Taka sytuacja, mam wyjęty silnik w Espace 4. Coś godnego polecenia do położenia zamiast fabrycznego wygłuszenia? Lata robią swoje, fabryczne wygłuszenia trawi ząb czasu, opadają skutkiem czego możliwe pożary itp czego nie życzę swojej Renacie 🙂 Ktoś to trenował?
Wyciszyłem najpierw lewe drzwi z nadkolem, efekt: jechałem po mokrej nawierzchni i dużo lepiej słyszałem szum z prawej strony. Trochę mam odgięte nadkole i dostaje się tam brud i woda ale pianka się trzyma już 2 lata
Grzesiu i tak się dostanie woda za to wszystko. Za plastikowym nadkolem nie powinno być nic, tylko powietrze i dopiero blacha, będzie w tedy zawsze sucho. To nie oszczędność producenta tylko mądrość, a taki zabieg to krótkowzroczność 500 będzie cichsza na bank bo taką demonstrujesz na filmie, ale dziury wylecą szybciej niż gwarantuje to producent a ten daje 8 lat. A tu jeszcze leci gwarancja jak auto jest młodsze. Pozdrawiam.
Oglądaj "101 Napraw" w niedzielę o 10:00 na TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-2,S09E02,150619
Amelinium nie pomalujesz!!!
Nigdy nie słyszałem aby skuteczność wygłuszania sprawdzać uderzając palcem w wygłuszone elementy. Aby stwierdzić czy taki zabieg dał efekt należy pojechać w trasę i sprawdzić ilość dB w kabinie. Pytanie czemu tego nie zrobiono ? Czyżby efekt wygłuszenia był słaby ?
Taaa prosty… Jak się ma taki elegancki garaż, to pewnie tak. Na parkingu osiedlowym nic nie jest proste.
Porażka jak u wukdzia Wladzia
Dla osób które nie wierzą w efekty wyciszenia zapraszamy na jazdę testową, mamy dwa identyczne samochody a jeden z nich kompleksowo wyciszony.
To się nie odklei ?
Przesada
A jak taka pianka ma się do wilgoci??
Miałem kiedyś puszkę tej masy piankowo-gumowa, stosowane w renault. To był materiał wygłuszający! A oderwać od odtłuszczonej blachy – nie ma szans.
No tak dodał 10mm grubości pod nadkole i te wszystkie wkreciki i kółeczko na pewno odpowiednio będą trzymać to nadkole podczas jazdy.Nie widzę tego jakoś.
Fajnie ze będzie cicho😊łatwo palne, ale podczas pożaru nie do ugaszenia😭
Gdzie można kupić puchę tego czarnego lepiszcza (ctk defender) za 30 zł? Jest conajmniej 2xdroższy.
"Puszka takiej masy kosztuje około 30zł" – chyba smieszny jest. Płaciłem za tą samą ostatnio prawie 70zł za puszkę…
Bardzo dobry film- chociaż jest trochę może nawet niesłusznej krytyki .Są różne sposoby wyciszenia . Ja swojego f126p wyciszyłem tak, że stał się cichym samochodem wewnątrz , ale jak się otworzy okna, to niekoniecznie .Wyciszyłem nadkola , drzwi , pod tylnym siedzeniem i oparciem , tylną półkę pod szybą , przednie podszybie , pokrywę bagażnika , całą komorę bagażnika , przednie słupki wewnątrz , progi wewnątrz ,przestrzeń między błotnikami a nadkolami stalowymi, będącymi elementami auta i podłogę, podsufitówkę .W aucie jest cicho , ciepło i przyjemnie, bo ogrzewanie mam też przerobione na płyn borygo, a silnik dalej jest chłodzony powietrzem . Elegant 650 .
Ale wiocha ja pierdziele jak to wygląda
Dobry material. Janusze bez pojecia, pieniedzy ( nie ma rzeczy za darmo ani taniej), umiejetnosci i ochoty do roboty pisza fajne komentarze o rudej choc w zyciu nic w aucie nie wygluszyli.
I w ten sposób jest ciszej a po 4 latach ruda gwarantowana)
Krótki i bardzo pomocny filmik dziękuję
Po pierwsze postawiłbym na pomiar akustyczny w środku skąd pochodzi najbardziej donośny nie pożądany dźwięk . Pomożemy tak wszystko obkleić a okaże się że przez te elementy nadwozia wcale dźwięk tak nie przechodzi. Na końcu okaże się że silnik wyje🤦🏻♂️No i bałabym się że ruda wejdzie w te nadkola bo tamto chyba trudny temat żeby to porządnie zrobić tym bardziej jeszcze plastik jest giętki jak farba popękała to Lipa woda zacznie wchodzić
To fajnie. Akurat chcę okleić New Beetle Volkswagen. Robisz coś podobnego Ale to chyba Fiat
Klej bedzie sie trzymał błota… albo błoto kleju ;D niczego pozatym
Przecież takie wygłuszenie nic nie da przy niskich tonach..
WIĘKSZEGO partactwa i głupoty nie widziałem , szkoda roboty i kasy na takie dziadostwo .
Cześć ludzie. Taka sytuacja, mam wyjęty silnik w Espace 4. Coś godnego polecenia do położenia zamiast fabrycznego wygłuszenia? Lata robią swoje, fabryczne wygłuszenia trawi ząb czasu, opadają skutkiem czego możliwe pożary itp czego nie życzę swojej Renacie 🙂 Ktoś to trenował?
czy ta pianka nie będzie ciągnąć wody?
Wyciszyłem najpierw lewe drzwi z nadkolem, efekt: jechałem po mokrej nawierzchni i dużo lepiej słyszałem szum z prawej strony. Trochę mam odgięte nadkole i dostaje się tam brud i woda ale pianka się trzyma już 2 lata
dramat
Grzesiu i tak się dostanie woda za to wszystko. Za plastikowym nadkolem nie powinno być nic, tylko powietrze i dopiero blacha, będzie w tedy zawsze sucho. To nie oszczędność producenta tylko mądrość, a taki zabieg to krótkowzroczność 500 będzie cichsza na bank bo taką demonstrujesz na filmie, ale dziury wylecą szybciej niż gwarantuje to producent a ten daje 8 lat. A tu jeszcze leci gwarancja jak auto jest młodsze. Pozdrawiam.