Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

zatarta piasta koła SAF Mobilny Serwis Ciężarówek Autostrada A4 Mobilna Obsługa Pojazdów Wrocław



tym razem akcja na odbyła się na autostradzie A4

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

34 thoughts on “zatarta piasta koła SAF Mobilny Serwis Ciężarówek Autostrada A4 Mobilna Obsługa Pojazdów Wrocław

  1. Hej! Trzymam kciuki za Was,bo na serio reprezentujecie poziom i jakość czego w dzisiejszych czasach szczególnie brakuje!!! 👍👍💪 Samych sukcesów! Ps. Apropos szarpania się z kołami , widziałem ostatnio w dk ,jak mobilny serwis sobie z tym radzi,po prostu mieli taki mały najazd ,który dołożyli żeby wtoczyć koło do busa. Pozdro 👌💪👍

  2. Nie bój nic. 4 poduszki spokojnie dadzą radę pełny tonaż utrzymać. A na odbojach można też spokojnie zapier… Na początku kariery zdarzyło mi się raz ale nie radzę na odbojach zapier… po dziurach bo się zrobi kipisz wewnątrz naczepy w hooj.

  3. Kurwa bardzo CIEZKO PRACOJESZ nie pozazdrości.
    Chyba ze masz te 20tys na rękę nie może przesada te 20,tak 16tys było by do wytrzymania.
    Ta kwota za wiedzę, za poświęcenie,za pomoc.
    Daj odp.nikt chyba nie zadrosci uczciwie zarobionych pieniedzy

  4. Pozdrawiam, sam z żywcem 2 miesiące temu leżałem pod naczepą 2.5 h aby wrócić do domu 350km
    Zaślepianie poduszek, podnoszenie ośki w naczepie i zjazd do domu na dwóch osiach z pełnym ładunkiem. Naczepa na kole 17,5 dobrze, że jestem szczupły😁

  5. Powinieneś kolego zamontować "koguty ostrzegawcze" jeśli pracujesz w takich warunkach. Dobra "dyskoteka" na busie zapewni dużo lepsze bezpieczeństwo.

  6. Pracuje na autostradzie, akurat nie tej, ale zasady bezpieczeństwa są jedne. Nigdy nie stawaj za strzałą. Ona po to tam stoi, żeby chronić między innymi Twoje cztery litery i ostrzegać innych kierowców. Stawaj pomiędzy strzałą a ciężarówką, a najlepiej przed ciężarówką. Tak jak zrobiłeś, to nie tylko siebie narażasz, ale też zasłaniasz strzałę. Dziwne, że chlopaki, że strzały nie kazali Ci się przestawić, no cóż tak bywa. Na koniec, słusznie, że się boisz tych ciężarówek, widziałem już wiele tragedii na pasie awaryjnym.

  7. Nie jestem mechanikiem , nie jestem kierowcą dużego samochodu ale obejrzałem już kilka odcinków z zainteresowaniem. Ciekaw jestem czy jakiejkolwiek kobiecie może to się podobać a właściwie czy może ona oglądać ten kanał z zainteresowaniem. Pozdrowienia dla fachowców !

Dodaj komentarz

Zadzwoń!