Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Wtryski jak sprawdzić?? Robimy test przelewowy oraz diagnostykę za pomocą MaxiEcu oraz ISTA…



Wtryski jak sprawdzić?? Robimy test przelewowy oraz diagnostykę za pomocą MaxiEcu oraz ISTA
MaxiEcu Diagnostyka parametry bieżące
jak diagnozować wtryskiwacze diesla
jak zrobić test przelewowy
wtryskiwacze objawy
jak sprawdzic korekty / dawki wtryskiwaczy za pomocą ISTA BMW e60 525d 530d
#sztosgaraz #mechanicy #autodetailing #mechanika #maxiecu #ista #inpa #bmw #kia #wtryskiwacze #test #diagnostykakomputerowa

Jeśli ktoś ma ochotę wspierać kanał na Patronite.pl oto link:
https://patronite.pl/Sztosgaraz

Urywki piosenki do filmu zostały udostępnione przez Denisa za co Bardzo Dziękuję 🙂 Denis – Pan Mechanik https://www.youtube.com/watch?v=SHhOgDbyY1A

Moje stronki:
https://www.facebook.com/groups/430118897922396/
https://www.facebook.com/Sztos-Gara%C5%BC-109972417565825/

#sztosgaraz #mechanika #diagnostyka #wtryskiwacze #test #testprzelewowy

sztosgaraz, ista, inpa, maxiecu, overflow test, injectors, injector test, injector diagnostics, regeneration, injector regeneration, injector parameters, injector doses, mechanics, turbine, symptomsturbiny, enginediesla, turbine regeneration, why turbo falls, engine odma engine, left air, rotary undulation, why the engine undulates, repair, zrob it yourself, how to diagnose the car,, kkl, kit or hit, check how, cheap cosmetics, mechanic, repair yourself

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

4 thoughts on “Wtryski jak sprawdzić?? Robimy test przelewowy oraz diagnostykę za pomocą MaxiEcu oraz ISTA…

  1. Mam pytanie. W moim BMW z silnikiem N47N D20C z Ori przebiegiem pod 300 tyś póki silnik nie złapie 50°C+ silnik poszarpuje,kuleje delikatnie. Korekty raczej Ok, max na drugim to +1.5mgr/stk. Ogólnie suma wszystkich bliska zeru. Co może być przyczyną? Dodam że na bimertools, aplikacji do diagnostyki BMW na androida błędów brak.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!