Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

TOP 9: Najlepsze silniki pod LPG



Montowanie instalacji LPG do silników jest bardzo powszechne ze względu na niższe koszty utrzymania samochodu. Nie wszystkie silniki lubią jednak LPG. Oto TOP 9 motorów, które nie boją się gazu.

Chcesz wiedzieć więcej?
– Nasz kanał (subskrypcja): http://www.youtube.com/user/autocentrumkropkapl?sub_confirmation=1
– Nasza strona: http://www.autocentrum.pl/
– Facebook: http://www.facebook.com/AutoCentrumPL
– Instagram: https://www.instagram.com/autocentrum.pl/

Przydatne linki:
– https://www.AutoCentrum.pl/filmy/
– https://www.autocentrum.pl/nasze-pomiary/
– https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/
– https://www.autocentrum.pl/auta/
– https://www.autocentrum.pl/dziennik-kosztow/
– https://www.autocentrum.pl/oceny/
– https://www.autocentrum.pl/testy-opinie/
– https://www.autocentrum.pl/usterki/
– https://www.autocentrum.pl/spalanie/
– https://www.autocentrum.pl/vin/
– https://www.autocentrum.pl/dopasuj-auto/krok-1/ (nowa wyszukiwarka samochodów nowych)

#AutoCentrum #lpg #toplista

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

45 thoughts on “TOP 9: Najlepsze silniki pod LPG

  1. Haha. 6,2 gazu mi pali moja kochana cudowna megane z 2001 z 1.4 16v LPG kupione za 1600pln. Do tego jezdze codziennie do pracy i z powrotem 150km i nic sie nie dzieje. Najlepsze auto jakie mialem i nigdy nie sprzedam. Lepszy Power Gamoniu

  2. Scenic 1,6. Nieco ponad 100KM, ale poniżej prędkości autostradowych wystarczy. W przeliczeniu na benzynę, to poniżej 4 litrów. Oczywiście nie w mieście. Ale i tu da się dojść do niskiego spalania.

  3. Małych silników do LPG jest mnóstwo. Toyoty także 1.0 oraz 1.33 jak również 1.6 dual. Śmieszne Dacie z motorem 1.0 wychodzą fabrycznie zagazowane, bo regulacja zaworów hydrauliczna a wtrysk pośredni. Świetnie znosi gaz większość amerykanów, a idealne są tu jednostki jeepa 2.4, 3.2, 3.6 jak również wszystkie hemi, choć te ostatnie spalą 18 albo i więcej litrów gazu. Zapomniał Pan też o świetnym koreańskim silniku Hyundai/KIA 1.6 122KM (elantra, venga itd.). Jest tego trochę, ale coraz mniej 🙁

  4. Mój stary miał Audi 80 B3 1.8 90km który w ogóle nie chodził na benzynie. Lato, zima – palił z gazu i chuj 😀 W dniu sprzedaży miał na budziku pół miliona km i chodził jak zegarek a przy tym miał zdrowe blachy. To się nazywa ekologia 😉

  5. Toyota, ale silnik VVti 1.6 124 KM, założona instalacja z dotryskiem benzyny, gdyż ma jedną wadę, bardzo cienkie zawory. Na zbiornik gazu 43 litry idzie przy spokojnej jeździe 1 litr. Jak narazie bez zastrzeżeń. Spalanie 7 Pb, 8 LPG, mierzone pod kurek

  6. Polecam 1.0L MPI od VW ja wiem że trzeba kręcić żeby jechać ale za to spalanie 6-7L na 100km w wersji 75KM, a ja już przejechałem prawie 250 000km i ponad 150 000km na LPG i nic się nie dzieje. Nie wykazuje żadnego zużycia a na trasie przy 140km/h spala 8L, polecam.

  7. Polecam 1.6 od VW BCB. Różnice w porównaniu z wersją 8v to droższy rozrząd (dodatkowy pasek i rolka). Poza tym same zalety. Brak przewodów WN co przy LPG ma duże znaczenie. Wada tych silników jest konsumpcja oleju. Po 280 tys km praktycznie nagle zaczyna brać olej w dużych ilościach. Uwaga….rozebrałem silnik i był w stanie idealnym. Pobór oleju nie jest wynikiem zapieczonych pierścieni. Te zapiekana się przez to że właściciele przechodzą na olej półsyntetyczny typu 10w40/50. Pełny remont silnika.czyli wymiana wszystkiego poza tłokami to 1500 złotych na częściach z najwyższej półki. Oczywiście remont wersji 8v będzie tańszy. Tak czy inaczej obie wersje mają problem z siorpaniem oleju i każdy z was powinien brać to pod uwagę. Od nowości latałem na oleju Lyquid Molly i mimo tego ojej zaczął brać. Co ciekawe zrobiłem że 40 tys z dużym poborem oleju….do tego stopnia że wtopiłem katalizator. Zawory i gniazda zaworowe przetrzymały ta próbę idealnie. Tak…..ten silnik idealnie znosi gaz….

  8. Witam, ja polecam silnik VW/ audi 1.8t ze starszej serii np AEB.
    Mam taki założyłem gaz 200 000km temu i do tej pory tylko obsługa wchodziła w grę, silnik dzięki temu że ma szerokie kanały olejowe i "wodne" dobrze reaguje na ciepło generowane przez LPG spalanie po mieście w granicach 8-12l. Dzięki temu że ma turbo bardzo szybko łapie temperaturę przy -7°C praktycznie 3min jedziemy na PB.
    Polecam

  9. Z tym 1.6 mpi to odlecieliście. Większość tych silników to zjeżdżone trupy. Może on i był dobry ale 15 lat temu. W audi ich montaż zakończył się w 2007 roku na rzecz fsi i tfsi . W Oktawii i passacie to straszny muł. Osobiście nie polecam jego bezawaryjność też jest przereklamowana.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!