Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Ten sznurek radzi sobie lepiej niż zestaw naprawczy! #101_Gadżetów



Oglądaj „101 gadżetów motoryzacyjnych ” w niedziele o 12:30 w TVN Turbo oraz Player.pl:
https://player.pl/playerplus/programy-online/101-gadzetow-motoryzacyjnych-odcinki,24777/odcinek-5,S02E05,185463 Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
W podróży samochodem przydają się różnorodne akcesoria, które mogą nie tylko umilić czy ułatwić jazdę, ale niejednokrotnie uratować nas z opresji.
Dzięki nam dowiecie się jak poszerzyć funkcjonalność samochodu, ale także zadbać o bezpieczeństwo i wygodę. Przewodnikiem po świecie akcesoriów motoryzacyjnych będzie Grzegorz Duda – zaprezentuje, zamontuje i przetestuje wszystkie najnowsze gadżety związane ze światem motoryzacji. Swoim fachowym okiem oceni ich przydatność i bezpieczeństwo dla użytkownika.
W tym programie zobaczycie wszystko co jest legalne, może znaleźć się w waszym samochodzie i poprawi jego bezpieczeństwo, komfort oraz styl. Prowadzący przetestuje rynkowe hity – od kredek korekcyjnych z telezakupów po koce gaśnicze, które mogą być jedynym ratunkiem podczas pożaru naszego samochodu. Dzięki Grześkowi będziecie wiedzieli w co warto zainwestować, a co jest jedynie stratą pieniędzy.

#tvn #tvnturbo #101gadżetów

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

31 thoughts on “Ten sznurek radzi sobie lepiej niż zestaw naprawczy! #101_Gadżetów

  1. wszystko dobrze tylko sprzet jest nanic plastikowe raczki potrawia peknac co moze byc przyczyna powaznego urazu reki jak kupywac to tylko metalowe raczki mie sie juz dwie raczki oblamaly na szczescie nic sie nie stalo

  2. Kieydś byłem u wulkanizatora na wiosce to mi gość w ten sposób naprawiał dziurę w kole 🙂 wsadził szydło, zakleił i jeź do domu 😛 dopiero drugi wulkanizator zrobił to solidnie (zdjął, załatał)

  3. Wprowadzanie szydła jest bardzo łatwe tylko trzeba wkręcać a nie wpychać. Może i to nie powinno być docelowe rozwiązanie ale nawet kapciarze używają sznura jeśli trzeba załatać przebicie na szybko.

  4. ….ciekawe czy przy wyższych prędkościach nic się nie stanie…gdy temperatura i cisnienie wzrośnie?….a gamoń o mało palucha sobie nie uebał ahahaha😁…ale naprawił🏆

  5. Nie kupujcie zestawów z plastikową rękojeścią. Potrafią wygiąć się przy samej rączce, jeśli akurat macie dziurę tam gdzie bieżnik jest wysoki i wciskacie dość mocno sznur. Drugi zestaw kupiłem już z metalową.

  6. Do tego koło musi być namopmowane tak żeby przy wprowadzaniu sznurka nie ugina ładnie się opona tak jest moim zdaniem wygodniej oraz działa siła wyporu na sznurek dzięki czemu mamy większą pewność że będzie lepiej trzymało

  7. A teraz poproszę taki sam film, ale naprawa tylnego koła. Tym bardziej, że w praktyce to właśnie tylne częściej ulega przebiciu. Bardzo jestem ciekaw jak dostać się tym świderkiem i szydełkiem do
    koła, które nie jest skrętne. Co, lewarek i ściągamy???

  8. Super film, (ale jest to zawsze ale) szybko, łatwo, owocnie i na przednie koło. Zazwyczaj kiedy łapiemy gwóźdź czy blachowkręt to na tylne koło, bo przednie najczęściej podrzuca nam pod tył.
    No i właśnie z tyłem już tak szybko naprawa koła nam nie przebiegnie co nie znaczy, że sposób naprawy jest kiepski – przeciwnie wręcz w drodze przydatny, by dojechać do fachowego wulkanizatora.👍

  9. Kupiłem ten sznurek, ale i spray. Jeszcze nie musiałem ich próbować. Jednakże w razie "kapcia" skłaniam się ku sznurkowi, ponieważ spray jest kłopotliwy do wyczyszczenia i nie każdy gumiarz chce się z tym bawić.

  10. Nie wydaje mi się ze tym kompresorkiem napompujesz bezdętkowe koło jak powietrze zejdzie do zera . Nie ma uderzenia żeby rozepchać oponę

  11. Dwie ważne rzeczy. Po pierwsze, tym „swiderkiem” nie wkręcamy do opony a ruszamy od siebie-do siebie, żeby ja faktycznie powiększyć. Po drugie te dwie wystające końcówki odcinamy ponieważ moga zostać wyrwane podczas jazdy

Dodaj komentarz

Zadzwoń!