Oglądaj „101 gadżetów motoryzacyjnych ” w niedziele o 12:30 w TVN Turbo oraz Player.pl:
https://player.pl/playerplus/programy-online/101-gadzetow-motoryzacyjnych-odcinki,24777/odcinek-5,S02E05,185463 Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
W podróży samochodem przydają się różnorodne akcesoria, które mogą nie tylko umilić czy ułatwić jazdę, ale niejednokrotnie uratować nas z opresji.
Dzięki nam dowiecie się jak poszerzyć funkcjonalność samochodu, ale także zadbać o bezpieczeństwo i wygodę. Przewodnikiem po świecie akcesoriów motoryzacyjnych będzie Grzegorz Duda – zaprezentuje, zamontuje i przetestuje wszystkie najnowsze gadżety związane ze światem motoryzacji. Swoim fachowym okiem oceni ich przydatność i bezpieczeństwo dla użytkownika.
W tym programie zobaczycie wszystko co jest legalne, może znaleźć się w waszym samochodzie i poprawi jego bezpieczeństwo, komfort oraz styl. Prowadzący przetestuje rynkowe hity – od kredek korekcyjnych z telezakupów po koce gaśnicze, które mogą być jedynym ratunkiem podczas pożaru naszego samochodu. Dzięki Grześkowi będziecie wiedzieli w co warto zainwestować, a co jest jedynie stratą pieniędzy.
#tvn #tvnturbo #101gadżetów
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.
Related
31 thoughts on “Ten sznurek radzi sobie lepiej niż zestaw naprawczy! #101_Gadżetów”
wszystko dobrze tylko sprzet jest nanic plastikowe raczki potrawia peknac co moze byc przyczyna powaznego urazu reki jak kupywac to tylko metalowe raczki mie sie juz dwie raczki oblamaly na szczescie nic sie nie stalo
Kieydś byłem u wulkanizatora na wiosce to mi gość w ten sposób naprawiał dziurę w kole 🙂 wsadził szydło, zakleił i jeź do domu 😛 dopiero drugi wulkanizator zrobił to solidnie (zdjął, załatał)
Wprowadzanie szydła jest bardzo łatwe tylko trzeba wkręcać a nie wpychać. Może i to nie powinno być docelowe rozwiązanie ale nawet kapciarze używają sznura jeśli trzeba załatać przebicie na szybko.
….ciekawe czy przy wyższych prędkościach nic się nie stanie…gdy temperatura i cisnienie wzrośnie?….a gamoń o mało palucha sobie nie uebał ahahaha😁…ale naprawił🏆
Nie kupujcie zestawów z plastikową rękojeścią. Potrafią wygiąć się przy samej rączce, jeśli akurat macie dziurę tam gdzie bieżnik jest wysoki i wciskacie dość mocno sznur. Drugi zestaw kupiłem już z metalową.
To szydełko jest naciete Panie Duda po to żeby kolek wyszedł w otwór ,a kółek wkłada się przy ciśnieniu min 1,5bara.Pozdrawia Wulkanizator z 12letnim stażem
Do tego koło musi być namopmowane tak żeby przy wprowadzaniu sznurka nie ugina ładnie się opona tak jest moim zdaniem wygodniej oraz działa siła wyporu na sznurek dzięki czemu mamy większą pewność że będzie lepiej trzymało
A teraz poproszę taki sam film, ale naprawa tylnego koła. Tym bardziej, że w praktyce to właśnie tylne częściej ulega przebiciu. Bardzo jestem ciekaw jak dostać się tym świderkiem i szydełkiem do koła, które nie jest skrętne. Co, lewarek i ściągamy???
Super film, (ale jest to zawsze ale) szybko, łatwo, owocnie i na przednie koło. Zazwyczaj kiedy łapiemy gwóźdź czy blachowkręt to na tylne koło, bo przednie najczęściej podrzuca nam pod tył. No i właśnie z tyłem już tak szybko naprawa koła nam nie przebiegnie co nie znaczy, że sposób naprawy jest kiepski – przeciwnie wręcz w drodze przydatny, by dojechać do fachowego wulkanizatora.👍
Kupiłem ten sznurek, ale i spray. Jeszcze nie musiałem ich próbować. Jednakże w razie "kapcia" skłaniam się ku sznurkowi, ponieważ spray jest kłopotliwy do wyczyszczenia i nie każdy gumiarz chce się z tym bawić.
Dwie ważne rzeczy. Po pierwsze, tym „swiderkiem” nie wkręcamy do opony a ruszamy od siebie-do siebie, żeby ja faktycznie powiększyć. Po drugie te dwie wystające końcówki odcinamy ponieważ moga zostać wyrwane podczas jazdy
wszystko dobrze tylko sprzet jest nanic plastikowe raczki potrawia peknac co moze byc przyczyna powaznego urazu reki jak kupywac to tylko metalowe raczki mie sie juz dwie raczki oblamaly na szczescie nic sie nie stalo
Stary system. Nie zapominajcie ze to tylko tymczasowa naprawa. 😉
Bardzo pomocny film, pozdrawiam😀
Kieydś byłem u wulkanizatora na wiosce to mi gość w ten sposób naprawiał dziurę w kole 🙂 wsadził szydło, zakleił i jeź do domu 😛 dopiero drugi wulkanizator zrobił to solidnie (zdjął, załatał)
Ja to kolarze mtb uzywaja non stop jedno z lepszych awaryjnych rozwiazan
ten sznurek wygląda jak kabanos
A kiedy bedze hiundai Tucson
Wprowadzanie szydła jest bardzo łatwe tylko trzeba wkręcać a nie wpychać. Może i to nie powinno być docelowe rozwiązanie ale nawet kapciarze używają sznura jeśli trzeba załatać przebicie na szybko.
Oprócz tego że zrobił to nie do końca poprawnie to patent jest dobry
Po takim "szydełkowaniu" żaden wulkanizator już tego nie poprawi opona do wymiany.
A czy ten patent sprawdzi cię przy oponie ciężarowej?
….ciekawe czy przy wyższych prędkościach nic się nie stanie…gdy temperatura i cisnienie wzrośnie?….a gamoń o mało palucha sobie nie uebał ahahaha😁…ale naprawił🏆
jakam naprawa dorazna , tak sie naprawia na zawsze, . znawcy od siedmiu bolesci
Przyda się gdy złapiemy gumę jadąc na zapasówce do wulkanizatora 😀
Nie kupujcie zestawów z plastikową rękojeścią. Potrafią wygiąć się przy samej rączce, jeśli akurat macie dziurę tam gdzie bieżnik jest wysoki i wciskacie dość mocno sznur. Drugi zestaw kupiłem już z metalową.
Stosuje takie samo rozwiązanie w moim rowerze MTB, gdzie opona jest zalana "mlekiem;. Nigdy więcej dętek.
Ja po takiej naprawie zrobiłem anglia-polska 2x. Opony 255/35/19.
REWELACJA!!!!
To szydełko jest naciete Panie Duda po to żeby kolek wyszedł w otwór ,a kółek wkłada się przy ciśnieniu min 1,5bara.Pozdrawia Wulkanizator z 12letnim stażem
A po drugie po zestawie naprawczym nie używa się sznura,tak więc albo robimy coś dobrze albo w ogóle
Klej na raz ino eeeeee
I opona na śmietnik.
"A to jest sznurek do łatania opon. Zawsze go noszę przy sobie…"
Do tego koło musi być namopmowane tak żeby przy wprowadzaniu sznurka nie ugina ładnie się opona tak jest moim zdaniem wygodniej oraz działa siła wyporu na sznurek dzięki czemu mamy większą pewność że będzie lepiej trzymało
Myślałam że to kabanosy
A teraz poproszę taki sam film, ale naprawa tylnego koła. Tym bardziej, że w praktyce to właśnie tylne częściej ulega przebiciu. Bardzo jestem ciekaw jak dostać się tym świderkiem i szydełkiem do
koła, które nie jest skrętne. Co, lewarek i ściągamy???
Super film, (ale jest to zawsze ale) szybko, łatwo, owocnie i na przednie koło. Zazwyczaj kiedy łapiemy gwóźdź czy blachowkręt to na tylne koło, bo przednie najczęściej podrzuca nam pod tył.
No i właśnie z tyłem już tak szybko naprawa koła nam nie przebiegnie co nie znaczy, że sposób naprawy jest kiepski – przeciwnie wręcz w drodze przydatny, by dojechać do fachowego wulkanizatora.👍
Kupiłem ten sznurek, ale i spray. Jeszcze nie musiałem ich próbować. Jednakże w razie "kapcia" skłaniam się ku sznurkowi, ponieważ spray jest kłopotliwy do wyczyszczenia i nie każdy gumiarz chce się z tym bawić.
Nie wydaje mi się ze tym kompresorkiem napompujesz bezdętkowe koło jak powietrze zejdzie do zera . Nie ma uderzenia żeby rozepchać oponę
Dwie ważne rzeczy. Po pierwsze, tym „swiderkiem” nie wkręcamy do opony a ruszamy od siebie-do siebie, żeby ja faktycznie powiększyć. Po drugie te dwie wystające końcówki odcinamy ponieważ moga zostać wyrwane podczas jazdy
Ten to jest cyrulik pewnie auto mamy na takich łysalach
Jak już wpychamy sznurek, to warto dopompować oponę. W twardą łatwiej wchodzi i tak nie sprężynuje.