Oglądaj „101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki …
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.
Related
46 thoughts on “Tani sposób na zapobieganie rdzewieniu części podwozia! #101_Napraw”
Też mam w domu drucianą szczotkę, ale używam jej tylko do drapania żony po plecach
Panowie 🙂 Fajna dyskusja, ale mam zasadnicze pytanie: czy oczyszczenie na kanale podwozia tam gdzie sie da szczotką i pomalowanie, ma sens. interesowałam się tym 2 lata temu ale powiedziano mi piaskowanie + reszta 1700zł. Dla mnie cena zaporowa. Corolla 1,4 benzyna, 1998r, od nowości. 6 lat temu układ wydechowy wymiana. Reszta nie ruszana. Progi zdrowe. Warto tak, na pół gwizdka? Żeby tak te najbardziej narażone na sól? Pod spodem rdza jest na wahaczach, i całej belce tylniej.
Co za głupoty wygadujesz. Wymontowałeś wahacz i go malujesz z komentarzem – ile to zarobiłeś ?!! A kto teraz ustawi zbieżność i za jaką kasę !! Namawiasz do wypadków na drodze ?? Mamy rozkręcać auta i je malować ?? Nakręć następne filmy i pokaż nam jak zakładać samemu instalację LPG do auta, jak wymieniać łożyska w kołach. Czyś ty rozum postradał ???
Ja bym się nie bawił w demontaże i szlifowania. Kupcie sobie biteks w spretu 10 minut roboty i konserwacja zrobiona. 1000 w kieszeni ;D Ważne by zdusić korozję.
Wszystko fajnie i pięknie, lecz jest to robota głupiego, i nie jest to proces całkowitego zatrzymania rdzy… To co zostało pod chemią czyli rdza, wyjdzie prędzej czy później. Warto wydać te 500zl i oddać na czyszczenie mechaniczne (piaskowanie, itp). Dodatkowo element pomalowany proszkowo posłuży na wiele lat. Wiadomo ze fajnie jest zrobić coś samemu, ale jak już ktoś chce się zabrać za to jak na filmie, to polecam zedrzeć całą rdzę 🙂
Przy stosowaniu tych preparatów należy wspomnieć (o czym zapomniał powiedzieć prowadzący) o połączeniach gumowych, gdyż benzyna ekstrakcyjna jak i rust… je niszczą. Dlatego trzeba uważać a najlepiej stosować na same stalowe materiały
Fajnie się robi zdjęte elementy. Jak można ocenić stopień trudności na 2 gwiazdki gdy wszystko jest zamontowane na samochodzie i zdecydowanie gorzej jest co kolwiek zabezpieczyć już nie mówiąc o czyszczeniu z rdzy i zabezpieczeniu śrub i gwintów. Stopień trudności może być ba 2 gwiazdki jak pojde na szrot wezme element zawieszenia i sobie pomaluje.
Liczcie sobie cały dzień albo dwa na zdemontowanie tego. Wszak wcześniej trzeba ustawić auto na klockach lub na boku. Odkręcić śruby. Warto powymieniać gumy, tuleje. Ale i bez tego pasuje, po demontażu, wyczyścić też spód i zakonserwować. Zdzieranie starej konserwy to masakra, pod barankiem pewnie tona rdzy. Litry nitro, bo różnych smół nie idzie zedrzeć szczotką czy drucianą końcówką, bo się natychmiast zapychają. Często belka czy wahacze też tym zasyfione. A wogóle to było jeszcze ściągnąć tarcze kotwiczne, piasty etc. i wszędzie rudą wybić.
A jeśli są rdzawe naloty na tłumiku końcowym, to jak sobie z tym poradzić? Raczej nie pomaluję tłumika ze względu na temperatury do jakich się rozgrzewa. Czy wystarczy tylko odrdzewiacz?
Też mam w domu drucianą szczotkę, ale używam jej tylko do drapania żony po plecach
Zamiast szczotki ręcznej bym użył koncuwki do wiertarki akumulatorowej. I puzniej mały pędzelek i benzyna zwykła,a nie ekstrakt. .
dla tych czynnosci koniecznie jest rozebrac samochod na czesci – to jest najbardziej kosztowne
Fajny hlop
Dokładna nazwa użytego preparatu?
Panowie 🙂 Fajna dyskusja, ale mam zasadnicze pytanie: czy oczyszczenie na kanale podwozia tam gdzie sie da szczotką i pomalowanie, ma sens. interesowałam się tym 2 lata temu ale powiedziano mi piaskowanie + reszta 1700zł. Dla mnie cena zaporowa. Corolla 1,4 benzyna, 1998r, od nowości. 6 lat temu układ wydechowy wymiana. Reszta nie ruszana. Progi zdrowe. Warto tak, na pół gwizdka? Żeby tak te najbardziej narażone na sól? Pod spodem rdza jest na wahaczach, i całej belce tylniej.
Dwie gwiazdki jak wszystko ktoś ci zdemontuje
Prowadzący ma to coś, wie co robi – DOŚWIADCZENIA.
O
HAAALOOOO 3:15 co to za kawałek?? Uwielbiam takie nuty, ma ktoś tytuł?? Shazam nie jest w stanie tego znaleźć, proszę o informacje!
mam znajomego co zakonserwuje za 300, i to absolutnie wszystko, gdzie sens samemu to robić?
2 gwiazdki, a kur..a demontaż !?
Co za głupoty wygadujesz. Wymontowałeś wahacz i go malujesz z komentarzem – ile to zarobiłeś ?!! A kto teraz ustawi zbieżność i za jaką kasę !! Namawiasz do wypadków na drodze ?? Mamy rozkręcać auta i je malować ?? Nakręć następne filmy i pokaż nam jak zakładać samemu instalację LPG do auta, jak wymieniać łożyska w kołach. Czyś ty rozum postradał ???
Dobre pomysly ma ten Grzesiak
Ja bym się nie bawił w demontaże i szlifowania. Kupcie sobie biteks w spretu 10 minut roboty i konserwacja zrobiona. 1000 w kieszeni ;D Ważne by zdusić korozję.
CIEKAW JESTEM CO PO ROKU CZASU Z TYM SIE DZIEJE
😂 Śmieszne warunki atmosferyczne… , ta zwłaszcza w zimę po przejeździe piaskarki z solą. Woda morska przy tym to pikuś. 🤣
Wszystko fajnie i pięknie, lecz jest to robota głupiego, i nie jest to proces całkowitego zatrzymania rdzy… To co zostało pod chemią czyli rdza, wyjdzie prędzej czy później. Warto wydać te 500zl i oddać na czyszczenie mechaniczne (piaskowanie, itp). Dodatkowo element pomalowany proszkowo posłuży na wiele lat.
Wiadomo ze fajnie jest zrobić coś samemu, ale jak już ktoś chce się zabrać za to jak na filmie, to polecam zedrzeć całą rdzę 🙂
3h i sam wyjmę wahacz zdemontuje tłumik i tylko 3 godziny. Domowy majsterkowicz z pewnością to zrobi. Szacun jak tego dokona.
Uwielbiam kanał ale ten komentarz podsumowujący mnie rozjechał
Kiedys byl super cortanin i podobnie ciemnialo…. a po pomalowaniu, po roku sama farba odlazila.
Przy stosowaniu tych preparatów należy wspomnieć (o czym zapomniał powiedzieć prowadzący) o połączeniach gumowych, gdyż benzyna ekstrakcyjna jak i rust… je niszczą. Dlatego trzeba uważać a najlepiej stosować na same stalowe materiały
✋👍
Duda to jest dobry ale tylko w jednym , w parciu na szkło , a nie ma pojecia o renowacji .
Mój sposób??? Myjnia – szczoty za 25 zł w lato. Następnie na podnośnik – Hameride …na 2 dzień Bitex. Koszt wszystkiego ok. 100 zł -:)
Co to za muza na samym początku filmu???
Ten zbiornik to wyczyscic do czysta bez problemu sie da…
Super
A Szafrański cebulaczek żadnych patentów nigdy nie zdradza.
Dzięki Grzesiek! 👏
Zrobie to w mojej 80 . Będzie nieśmiertelna
Jaki to rust converter stosuje Duda?
Fajnie się robi zdjęte elementy. Jak można ocenić stopień trudności na 2 gwiazdki gdy wszystko jest zamontowane na samochodzie i zdecydowanie gorzej jest co kolwiek zabezpieczyć już nie mówiąc o czyszczeniu z rdzy i zabezpieczeniu śrub i gwintów. Stopień trudności może być ba 2 gwiazdki jak pojde na szrot wezme element zawieszenia i sobie pomaluje.
ale duży bak
Szlifierka i potem spray, 2x szybciej. Pzdr
Co to za preparat?
Ała! Benzyna ekstrakcyjna i brak rękawiczek – sado maso.🤨
A co z korozja wewnątrz zbiornika na paliwo?
Liczcie sobie cały dzień albo dwa na zdemontowanie tego. Wszak wcześniej trzeba ustawić auto na klockach lub na boku. Odkręcić śruby. Warto powymieniać gumy, tuleje. Ale i bez tego pasuje, po demontażu, wyczyścić też spód i zakonserwować. Zdzieranie starej konserwy to masakra, pod barankiem pewnie tona rdzy. Litry nitro, bo różnych smół nie idzie zedrzeć szczotką czy drucianą końcówką, bo się natychmiast zapychają. Często belka czy wahacze też tym zasyfione.
A wogóle to było jeszcze ściągnąć tarcze kotwiczne, piasty etc. i wszędzie rudą wybić.
konkretnie i prosto na chłopski rozum . super
Wszystko fajnie i pięknie ale niektóre neutralizatory działają a inne nie jak już sam autor wykazał. Wolałbym wiedzieć jaki działa
Jak się nazywa ten neutralizator,jeśli można prosic.dzieńkuję.
Dobrze ze miskę olejową mam plastikową 🙂
Prawdziwy mechanik zawsze pracuje bez rękawiczek 😁😁
DWIE GWIASTKI??? A CIEKAWE KTO TO WYMONTUJE???
Jak to się nazywa
A jeśli są rdzawe naloty na tłumiku końcowym, to jak sobie z tym poradzić? Raczej nie pomaluję tłumika ze względu na temperatury do jakich się rozgrzewa. Czy wystarczy tylko odrdzewiacz?