Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Tani sposób na zapobieganie rdzewieniu części podwozia! #101_Napraw



Oglądaj „101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki …

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

46 thoughts on “Tani sposób na zapobieganie rdzewieniu części podwozia! #101_Napraw

  1. Panowie 🙂 Fajna dyskusja, ale mam zasadnicze pytanie: czy oczyszczenie na kanale podwozia tam gdzie sie da szczotką i pomalowanie, ma sens. interesowałam się tym 2 lata temu ale powiedziano mi piaskowanie + reszta 1700zł. Dla mnie cena zaporowa. Corolla 1,4 benzyna, 1998r, od nowości. 6 lat temu układ wydechowy wymiana. Reszta nie ruszana. Progi zdrowe. Warto tak, na pół gwizdka? Żeby tak te najbardziej narażone na sól? Pod spodem rdza jest na wahaczach, i całej belce tylniej.

  2. Co za głupoty wygadujesz. Wymontowałeś wahacz i go malujesz z komentarzem – ile to zarobiłeś ?!! A kto teraz ustawi zbieżność i za jaką kasę !! Namawiasz do wypadków na drodze ?? Mamy rozkręcać auta i je malować ?? Nakręć następne filmy i pokaż nam jak zakładać samemu instalację LPG do auta, jak wymieniać łożyska w kołach. Czyś ty rozum postradał ???

  3. Wszystko fajnie i pięknie, lecz jest to robota głupiego, i nie jest to proces całkowitego zatrzymania rdzy… To co zostało pod chemią czyli rdza, wyjdzie prędzej czy później. Warto wydać te 500zl i oddać na czyszczenie mechaniczne (piaskowanie, itp). Dodatkowo element pomalowany proszkowo posłuży na wiele lat.
    Wiadomo ze fajnie jest zrobić coś samemu, ale jak już ktoś chce się zabrać za to jak na filmie, to polecam zedrzeć całą rdzę 🙂

  4. Przy stosowaniu tych preparatów należy wspomnieć (o czym zapomniał powiedzieć prowadzący) o połączeniach gumowych, gdyż benzyna ekstrakcyjna jak i rust… je niszczą. Dlatego trzeba uważać a najlepiej stosować na same stalowe materiały

  5. Fajnie się robi zdjęte elementy. Jak można ocenić stopień trudności na 2 gwiazdki gdy wszystko jest zamontowane na samochodzie i zdecydowanie gorzej jest co kolwiek zabezpieczyć już nie mówiąc o czyszczeniu z rdzy i zabezpieczeniu śrub i gwintów. Stopień trudności może być ba 2 gwiazdki jak pojde na szrot wezme element zawieszenia i sobie pomaluje.

  6. Liczcie sobie cały dzień albo dwa na zdemontowanie tego. Wszak wcześniej trzeba ustawić auto na klockach lub na boku. Odkręcić śruby. Warto powymieniać gumy, tuleje. Ale i bez tego pasuje, po demontażu, wyczyścić też spód i zakonserwować. Zdzieranie starej konserwy to masakra, pod barankiem pewnie tona rdzy. Litry nitro, bo różnych smół nie idzie zedrzeć szczotką czy drucianą końcówką, bo się natychmiast zapychają. Często belka czy wahacze też tym zasyfione.
    A wogóle to było jeszcze ściągnąć tarcze kotwiczne, piasty etc. i wszędzie rudą wybić.

  7. A jeśli są rdzawe naloty na tłumiku końcowym, to jak sobie z tym poradzić? Raczej nie pomaluję tłumika ze względu na temperatury do jakich się rozgrzewa. Czy wystarczy tylko odrdzewiacz?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!