Oglądaj „101 Napraw” w niedzielę o 10:00 na TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-4,S09E04,150640
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
W 4 odcinku programu Duda zamontuje obrotomierz w Fiacie Seicento, doradzi jak dobrać akumulator do samochodu, przetestuje woski do zabezpieczania lakieru, a także sprawdzi, jak działa płukanka silnika.
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.
Related
29 thoughts on “Tani sposób na poprawę kompresji w cylindrach! #101_Napraw”
Wszystkie plukanki są na bazie nafty. Ja stosuję naszą rodzimą K2 przy każdej wymianie oleju i jestem zadowolony. A co do filmu, a co z wymianą filtra oleju? Jezeli tak wyglada u Pana wymiana oleju to ja serdecznie podziękuję. Można nie pokazać, ale zaznaczyć trzeba…
Jeżeli pomieszane zostały pomiary na jednym cylindrze to dziwne, że nie zostało to sprostowane. Po drugie nie ma pokazanych pomiarów wszystkich cylindrów przed i po płukance.
Taaa szczególnie zróbcie sobie w aucie z dużym przebiegiem – wtedy wszystko co uszczelnia silnik wypluczecie i remont Hurraa , ojciec mojego kumpla tak zrobił. W warsztacie – zróbcie mi płukanke zróbcie , gościu z warsztatu – przy starych rzęchach sie tego nie robi , zróbcie mówi mily ojciec. Ok zrobili Łojciec z warsztatu nie umiał wyjechać Pozdrawiam uważajcie na te wszystkie filmiki internetowe. Bardziej robione pod publikę niż dla dobra publiki Pozdro
W takim wypadku filtr oleju, przez który ,,przepływa" olej zawierający ten cały rozpuszczony nagar i syf jest koniecznie do wymiany. NIE WYSTARCZY WLAĆ TYLKO NOWEGO OLEJU… Poradnik- nawet spoko ale jak już ma to być poradnik to powinien zawierać takie właśnie szczegóły jak w tym przypadku konieczność wymiany filtra oleju, ponieważ ktoś kto to ogląda (na 95% jest to osoba nie znająca się na mechanice pojazdowej ), jeśli zdecyduje się na wykonanie czynności zaprezentowanej w filmie powtórzy dokładnie to samo co jest pokazane. Pomijanie ważnych szczegułów lub niepełne ich dodanie wprowadzi oglądającego w błąd, przez co możliwe jest, że pojazd ( lub inna wymieniona w nagraniu czynność lub rzecz) zostaną uszkodzone lub zniszczone.
Moja prośba : Jeśli ktoś tworzy poradniki lub inne filmy instruktazowe preferowane jest udostępnienie wszystkich istotnych i potrzebnych informacji aby wykonać tę czynność prawidłowo.
Peugeot 307,1.6 benzyna z lpg 109 koni ,nie ma ciśnienia na czwartym cylindrze, czy taka płukanka coś pomoże? Pracuje nierówno i bierze olej. Nie widzi mi się remont silnika za 3-4 tyś .
Ja pier**le ale ściema tak jak ktoś już wcześniej wspomniał te silnik nie ma chydropopychaczy po drugie nigdy nie zrobimy takiej różnicy w ciśnieniu za pomocą tej kosmicznej technologii jaką jest ta nafta za 60 dych za litr ale pan Grzesiek się skompromitował
Podczas wymiany oleju w aucie i wlaniu już płukanki i po czasie 15 minut, zorientowałem się że mam nie ten filtr oleju. szybko zadzwoniłem do lokalnego sklepu, pojechałem do nich po ten filtr tym autem co była w nim już płukanka (odcinek po mieście około 2-3km tam i z powrotem. Czy taka jazda mogła zaszkodzić silnikowi? jakie skutki?
Ten chiński sprzęt do pomiarów to badziew.Nie daje wiarygodnych pomiarów.Musi być zaworek Shradera na końcu inaczej to ma się nijak do rzeczywistości.Potrafi zaniżyc albo zawyżyć pomiar o nawet kilka barów
Zawsze mi nie pasują tego typu testy. Warto porównać kompresję przed i po zmianie oleju na nowy 😛 co więcej nawet zmiana oleju pod względem SAE wpływa nam na zmianę kompresji 😛 ( nawet do 0,5 bara). Jak dla mnie test miałby jakikolwiek rzetelny wynik jakby zbadać kompresję po wymianie oleju na nowy , następnie zrobić płukankę i wymienić na kolejny nowy identyczny olej, i kolejny raz zmierzyć kompresję 🙂 Porównanie tych 2 wyników już by nam coś tam mogło mówić.
Wszystkie te tzw. cudowne płukanki 🤣 w 95-98% składają się z nafty. Rok temu zakupiłem sobie 5l za jedyne 40, 00 pln. Nafta robi dokładnie taką samą robotę jak te cudowne 20x przepłacone preparaty.
No no 😁
Grzesiek demontuje pokrywe w fordzie którego silnik bierze olej
A co ma dawać
Wszystkie plukanki są na bazie nafty. Ja stosuję naszą rodzimą K2 przy każdej wymianie oleju i jestem zadowolony. A co do filmu, a co z wymianą filtra oleju? Jezeli tak wyglada u Pana wymiana oleju to ja serdecznie podziękuję. Można nie pokazać, ale zaznaczyć trzeba…
Czy taki preparat nie wpływa źle na kompozycję panewek?
Jeżeli pomieszane zostały pomiary na jednym cylindrze to dziwne, że nie zostało to sprostowane. Po drugie nie ma pokazanych pomiarów wszystkich cylindrów przed i po płukance.
Mądrego to i warto posłuchać!!!
Taaa szczególnie zróbcie sobie w aucie z dużym przebiegiem – wtedy wszystko co uszczelnia silnik wypluczecie i remont Hurraa , ojciec mojego kumpla tak zrobił. W warsztacie – zróbcie mi płukanke zróbcie , gościu z warsztatu – przy starych rzęchach sie tego nie robi , zróbcie mówi mily ojciec. Ok zrobili Łojciec z warsztatu nie umiał wyjechać Pozdrawiam uważajcie na te wszystkie filmiki internetowe. Bardziej robione pod publikę niż dla dobra publiki Pozdro
Ale bzdura 🤣
DOBRY i myślę, że pomocny dla wielu filmik.
ALE;-
W takim wypadku filtr oleju, przez który ,,przepływa" olej zawierający ten cały rozpuszczony nagar i syf jest koniecznie do wymiany.
NIE WYSTARCZY WLAĆ TYLKO NOWEGO OLEJU…
Poradnik- nawet spoko ale jak już ma to być poradnik to powinien zawierać takie właśnie szczegóły jak w tym przypadku konieczność wymiany filtra oleju, ponieważ ktoś kto to ogląda (na 95% jest to osoba nie znająca się na mechanice pojazdowej ), jeśli zdecyduje się na wykonanie czynności zaprezentowanej w filmie powtórzy dokładnie to samo co jest pokazane.
Pomijanie ważnych szczegułów lub niepełne ich dodanie wprowadzi oglądającego w błąd, przez co możliwe jest, że pojazd ( lub inna wymieniona w nagraniu czynność lub rzecz) zostaną uszkodzone lub zniszczone.
Moja prośba :
Jeśli ktoś tworzy poradniki lub inne filmy instruktazowe preferowane jest udostępnienie wszystkich istotnych i potrzebnych informacji aby wykonać tę czynność prawidłowo.
Peugeot 307,1.6 benzyna z lpg 109 koni ,nie ma ciśnienia na czwartym cylindrze, czy taka płukanka coś pomoże? Pracuje nierówno i bierze olej. Nie widzi mi się remont silnika za 3-4 tyś .
Ja pier**le ale ściema tak jak ktoś już wcześniej wspomniał te silnik nie ma chydropopychaczy po drugie nigdy nie zrobimy takiej różnicy w ciśnieniu za pomocą tej kosmicznej technologii jaką jest ta nafta za 60 dych za litr ale pan Grzesiek się skompromitował
Zaraz zaraz dobrze widzę że po płukaniu sprawdzany jest cylinder nr4 zamiast2 ??
Duda ten silnik nie ma hydraulicznych popychaczy!
Tec jest bardzo mocny i ma wpływ na twardość uszczelek. Długotrwałe użytkowanie teca może być niebezpieczne.
A jak jest nowy olej to nie jest większe sprężanie ?
To na którym bylo 4 bary drugim czy czwartym?
para z wydechu to jest temat ale płukanka SUPER pozdrawiam.
Można takie coś zastosować w skuterach 4t?
Podczas wymiany oleju w aucie i wlaniu już płukanki i po czasie 15 minut, zorientowałem się że mam nie ten filtr oleju. szybko zadzwoniłem do lokalnego sklepu, pojechałem do nich po ten filtr tym autem co była w nim już płukanka (odcinek po mieście około 2-3km tam i z powrotem. Czy taka jazda mogła zaszkodzić silnikowi? jakie skutki?
Zrobiłem tak jak pan na filmiku i puszcza dymka niebieskiego z góry dziękuję za odpowiedź
Śmieszne w uj… z-tec Forda ma popychacze mechaniczne(stałe) szklanki… zwrócicie też uwagę, kiedy które cylindry są mierzone…
A dla czego słaba kompresja była na cylindrze 2 a na końcu test był zrobiony na czwartym ???
Ten chiński sprzęt do pomiarów to badziew.Nie daje wiarygodnych pomiarów.Musi być zaworek Shradera na końcu inaczej to ma się nijak do rzeczywistości.Potrafi zaniżyc albo zawyżyć pomiar o nawet kilka barów
płukanka Tec jest super. Warta swojej ceny i ja jestem zwolennikiem. Trzeba tylko wiedzieć jak i kiedy stosować
Pierścieni na tłoku nie wypłuka nawet dwie.
Ten ford ma regulację płytkami nie hydrosztosami
A co w wypadku jak ktoś ma turbosprężarkę? Istnieje jakieś duże ryzyko że nie rozpuszczony nagar zatka kanały olejowe?
Zawsze mi nie pasują tego typu testy. Warto porównać kompresję przed i po zmianie oleju na nowy 😛 co więcej nawet zmiana oleju pod względem SAE wpływa nam na zmianę kompresji 😛 ( nawet do 0,5 bara). Jak dla mnie test miałby jakikolwiek rzetelny wynik jakby zbadać kompresję po wymianie oleju na nowy , następnie zrobić płukankę i wymienić na kolejny nowy identyczny olej, i kolejny raz zmierzyć kompresję 🙂 Porównanie tych 2 wyników już by nam coś tam mogło mówić.
Wszystkie te tzw. cudowne płukanki 🤣 w 95-98% składają się z nafty.
Rok temu zakupiłem sobie 5l za jedyne 40, 00 pln. Nafta robi dokładnie taką samą robotę jak te cudowne 20x przepłacone preparaty.