Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Sprawdzanie i wymiana cewki zapłonowej #101_Napraw



Oglądaj „101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-4,S07E04,115195
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda to mechanik z doświadczeniem zdobywanym w ekstremalnych warunkach – podczas przygotowywania aut do sportu wyczynowego. Swoją wiedzą chętnie dzieli się z widzami, zdradzając sposoby na pomysłowe modyfikacje i doradzając, jak likwidować często występujące usterki – z wieloma z nich można się uporać bez kosztownych i czasochłonnych wizyt u specjalistów! Prowadzący w przystępny i obrazowy sposób demonstruje proste i nieco bardziej skomplikowane naprawy, inspirując oglądających do zainteresowania się mechaniką i lepszego rozumienia, jak działa samochód, nie zapominając o kwestiach bezpieczeństwa.

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

29 thoughts on “Sprawdzanie i wymiana cewki zapłonowej #101_Napraw

  1. Wszystko pięknie , tylko że często cewka nie pada jak to się mówi do zera, często coś tam jeszcze działa, w efekcie tego przekładanie i pokazany sposób diagnozy nie działa. Tak miałem w Toyota Corolla 1,6 16V . Odpinałem i auto gasło za każdym razem, 4 cewki i 4 razy gasło auto. Skorzystałem z prostego czytnika OBD i aplikacji na telefon , wtedy mamy informację na którym cylindrze jest błąd, zamieniamy kable tak jak tu i mamy informację o zmianie błędu na inny cylinder, wtedy można działać.
    Dodatkowo dodam że częstą przyczyną awarii cewek jest olej wyciekający z pod pokrywy zaworów i tam trzeba wcześniej wymienić uszczelkę i wyczyścić wszystko , przeczyścić też świece , pozdrawiam

  2. Wszystko cacy przy R4. A jeśli mamy do czynienia z V6, gdzie kolektor dolotowy jest na tylnym bankiem cylindrów i trzeba go zdemontować? Praca się znacznie wydłuży bo za każdym razem po odpięciu cewki trzeba montować kolektor dolotowy tylko po to, żeby na 10 sekund uruchomić silnik i sprawdzić czy to wypięta cewka jest uszkodzona.

  3. Pacjent Suzuki Swift 1.5
    Auto szarpie przy przyspieszaniu, obroty falują na biegu jałowym . Wymieniłem kable oraz świece ,problem nie zniknął . Jutro sprawdzam cewki .
    Dziękuję za ten filmik 👍

  4. Siema eksperty!! mam Fiacika Barvo 2 i chcę sam sprawdzić czy mam problemy z cewką bo gdy jest zimno to auto ma problem z przyśpieszaniem na jeszcze nie rozgrznym silniku. Pytanie brzmi czy mogę kupić dowolną cewkę która pasuje do mojego modelu auta według stron internetowych sprzedających części samochodowe? czy musi być taka sama jak te stare? jeśli tak to na jakie parametry patrzeć?

  5. Mam problem z nissan Primera p12 2003 rok 1.8 benzyna na zimnym Ciężko pali jakieś 3 minuty muszę to kręcić załapuje i gaśnie aż się trochę nadzieję i wtedy odpala na strzała co może go boleć świece nowe

  6. Nie sprawdzil 1 cylindra. Bo w renault cylindry liczymy od skrzyni.
    Wszystkie sprawdzamy nawet jak trafimy na uszkodzona.
    Nie wypinamy zasilania podczas pracy.
    Cewki mierzymy na opornosc uzwojenia pierwotnego i wtornego

  7. Po pierwsze zawsze należy brać pod uwagę taki samochód z LPG. Nie oszukujmy się. 15-20 letnie Renault prawie zawsze będzie miało LPG. Po drugie ja miałem nie raz uszkodzoną cewkę i to właśnie w Renault Kangoo 1.6 16v 2005 r. Problem, że raz działała raz nie. Na szczęście cewki tanie to można i cały komplet ze świecami wymieniać. W innym samochodzie Citroen C3 II 2014 1.2 VTi 82KM też padła cewka i też nie tak, że w ogóle nie działała. Działała, ale tylko czasem gubił zapłon. Podobne objawy miał samochód kiedy padły koła zmiennych faz rozrządu, ale to tylko po nagrzaniu, a cewka częściej nie działała na zimnym.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!