Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Naprawa dziurawej chłodnicy samochodowej! #101_Napraw



Oglądaj „101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-2,S07E02,115193
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda to mechanik z doświadczeniem zdobywanym w ekstremalnych warunkach – podczas przygotowywania aut do sportu wyczynowego. Swoją wiedzą chętnie dzieli się z widzami, zdradzając sposoby na pomysłowe modyfikacje i doradzając, jak likwidować często występujące usterki – z wieloma z nich można się uporać bez kosztownych i czasochłonnych wizyt u specjalistów! Prowadzący w przystępny i obrazowy sposób demonstruje proste i nieco bardziej skomplikowane naprawy, inspirując oglądających do zainteresowania się mechaniką i lepszego rozumienia, jak działa samochód, nie zapominając o kwestiach bezpieczeństwa.

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

38 thoughts on “Naprawa dziurawej chłodnicy samochodowej! #101_Napraw

  1. Mam małą dziurkę w chłodnicy, zamiennik Nissens na iparts około 270 zł kosztuje. Cenię pana Grzegorza, ale ten Nissens niewiele więcej wyniesie.

  2. Podoba mi się, ja zawsze używałem kleju do metalu, który niestety czasem puszczał bo chłodnica pracuje przy zmianach temperatur i klej puszczał.
    A to widać jest porządna naprawa. Pozdrawiam – bardzo dobra robota ! 🙂

  3. Poćwiczyć lutowanie na innej uszkodzonej chłodnicy. Haha ciekawe skąd . Aha wyjęcie chłodnicy często wymaga demontaż zderzaka. Więc możecie sobie wsadzić wasze oszczędności bo maloo kto to zrobi a jak już to zajmie mu 2 dni na poskładanie i nie wiadomo czy Dobrze

  4. Świetny odcinek.
    Mam tylko drobną uwagę. Topnik służy między innymi do usunięcia tlenków z powierzchni lutowanych ale również poprawia napięcie powierzchniowe oraz zwilża powierzchnię. Nie tylko ułatwia lutowanie ale i w ogóle je umożliwia niekiedy. No i oczywiście znacznie lepszym rozwiązaniem było by polutowanie tego lutownicą. Nie bez znaczenia jest również samo spoiwo lutownicze. Główne dwa typy lutowia to spoiwa ołowiowe oraz bezołowiowe. To pierwsze cechuję się niższą temperaturą topnienie(około 183°C jak dobrze pamiętam) ale za to jest znacznie trwalsze niż spoiwo bezołowiowe które nie dość że ma wyższą temperaturę topnienia to jest znacznie bardziej kruche, co za tym idzie, naprawa będzie mniej trwała. Pozdrawiam serdecznie:)

Dodaj komentarz

Zadzwoń!