Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Samodzielna wymiana turbosprężarki i jej osprzętu #101_Napraw



Oglądaj „101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-10,S08E10,130242
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Zamiast oddać auto w niepewne ręce, wolisz sam się o nie zatroszczyć? Ten program jest stworzony dla Ciebie! Prowadzący program Grzegorz Duda – kierowca wyścigowy i rajdowy, a przede wszystkim mechanik z wykształcenia i zamiłowania, wytłumaczy, na czym polega usterka, skąd się bierze i doradzi, jak tanio i sprawnie samemu wyeliminować problem, żeby nie przepłacać w warsztatach samochodowych. Pokażemy, jak samodzielnie wykonać podstawowe naprawy w samochodzie bez używania specjalistycznych narzędzi, jak nauczyć się rozpoznawać usterki, jak je naprawić i jak postępować po naprawie, żeby dany element działał jak najdłużej. Poruszymy też zagadnienia, takie jak samodzielne czyszczenie układu klimatyzacji, wymiana tarcz hamulcowych, wymiana świec, polerowanie kloszy lamp, naprawa zniszczonej tapicerki, montaż czujników parkowania, kamery cofania, czy systemu antykradzieżowego. Pojawią się także proste naprawy blacharsko-lakiernicze: usuwanie wgnieceń na karoserii, zaprawki lakiernicze, zabezpieczenie antykorozyjne. Wszystko to pokazane krok po kroku w łatwy i przystępny sposób.

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

39 thoughts on “Samodzielna wymiana turbosprężarki i jej osprzętu #101_Napraw

  1. 1,6 hdi tdci cytryna ford mazda volvo to bajka, śruba banjo, nowy smok i można latać latami tyko tak trochę zakroplić warto tą turbawkę, a nie puścić tak na sucho 😉 pozdro dobra wstępna teoria!

  2. A montując nową nie trzeba podlać jej olejem? I odpalać od razu po założeniu czy odłączyć przewody paliwowe i pokręcić rozrusznikiem ze 30 sekund by olej dotarł gdzie należy?

  3. Grzesku mam pytanie. Przyszlo nowe turbo tzn regenerowane mam nowy wezyk sruby podkladki miedziane itd i w zestawie jest strzykawka z okejem.pytanie brzmi do czego ten olej?pacjent bmw 320D

  4. Czołem! Świetna robota! Konkret! Kciuk w górę z automatu. 🙂 A nagraliście może filmik o demontażu i ewentualnie regeneracji turbosprężarki w VW T5 2,5 TDI 130 KM? Cieknie mi olej i trzeba to koniecznie szybko naprawić. Bedę wdzięczny za wskazówki. Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia! 🙂

  5. Kurna, ktoś kiedyś mówił że turbina najpierw musi dostać olej zanim ją napędza spaliny, że trzeba coś tam odpiąć i pokręcic chwilę rozrusznikiem bez odpalania żeby się olej dostał do turbiny, a dopiero później odpalić .

  6. Fajnie sie oglada jak taka turbina jest prawie na wierzchu bez wielkich udziwnień
    Ja mam renault scenic 1.6 hdi
    Tez dość popularny silnik i cóż z tego jak w scenicu turbina jest schowana za silnikiem gleboko od strony kabiny po otwarciu maski widac ledwo rure od powietrza i czubek gruszki cisnieniowej i wez tu czlowieku zrob z tym cokolwiek…

  7. No ok a jak później już po wymianie?? Wsiadam odpalam?? czy….odłączam jakiś bezpiecznik żeby auto nie odpaliło tylko podpompowało trochę oleju?? nie wlewam nic oleju do turbiny kręcąc wirnikiem żeby coś tam w niej było???
    Ktoś coś wie….BMW z silnikiem N47 czekam na nowe turbo i nie chciał bym żeby padło ….moje wali olejem więc…..nie ma mowy o złym smarowaniu….raczej Odma albo…..

Dodaj komentarz

Zadzwoń!