Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Samodzielna regulacja świateł ksenonowych #101_Napraw



Oglądaj „101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-3,S07E03,115194
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda to mechanik z doświadczeniem zdobywanym w ekstremalnych warunkach – podczas przygotowywania aut do sportu wyczynowego. Swoją wiedzą chętnie dzieli się z widzami, zdradzając sposoby na pomysłowe modyfikacje i doradzając, jak likwidować często występujące usterki – z wieloma z nich można się uporać bez kosztownych i czasochłonnych wizyt u specjalistów! Prowadzący w przystępny i obrazowy sposób demonstruje proste i nieco bardziej skomplikowane naprawy, inspirując oglądających do zainteresowania się mechaniką i lepszego rozumienia, jak działa samochód, nie zapominając o kwestiach bezpieczeństwa.

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

39 thoughts on “Samodzielna regulacja świateł ksenonowych #101_Napraw

  1. Drogi @TVN Turbo, droga telewizjo i drogi Grześku.
    A gdzie nauka komputera o położeniu silniczków w poziomie naturalnym dla samochodu?

    Przecież trzeba podlączyć kompa i zrobic Adaptacje!

    Wszystko rozumiem, nie każdy jest Alfa i Omegą. Ale nie wprowadzajcie ludzi w bląd pod tym względem. Przecież to najważniejsza część samochodu, jeżeli chodzi o bezpieczeństwo !

  2. Czy ustawienie świateł xenon powinno się robić na włączonym silniku czy można na zapłonie + włączone światła bo byłem na 2 stacjach diagnostycznych i ustawiali właśnie na wyłączonym samochodzie i wydaje mi sie że za nisko je ustawili bo jak jedzie przedemną samochód to nie oświetla mi nawet jego tablicy rej…

  3. Żeby ustawić światła w tym aucie to najpierw trzeba zrobić tryb serwisowy programem np vcds czy vas itp żeby sterownik od świateł wiedział żeby podczas regulacji świateł jest przeprowadzone to manualnie A nie przez pozomowanie

  4. Bardzo dobry opis, przynajmniej jeden co nie twierdzi, że musimy podłączać VCDS by to zrobić. Od zawsze tak robię i nie słucham tych teorii od filozofów co to wciskają kit, że bez komputera tego się nie zrobi.

  5. Kurde a juz myslalem ze sie czegos dowiem z tego filmu, a nawet nie wspomniane jak ma vyc regulacja na boki ani czy te "spady" maja byc na tej samej wysokosci czy jeden na drugi wchodzic?

  6. Na stacji diagnostycznej co ty mówisz …. chyba MICHU musi tu kogoś nauczyć coś … diagności nie umieją ustawić xenonów mają złe urządzenia do tego ustawią tak że światła świecą prawie w samą ziemie….

  7. A jeśli czujnik poziomowania się zespół to mogę ustawić je raz i wtedy zawsze będą świecić tak jak je ustawiłem ? Bo nie rozumiem fenomenu tych czujników tak szczerze ?

  8. W moim aucie nie działa poziomowanie, światła przeszły w tryb najkrótszego zasięgu, podniosłem je ręcznie. Serwis pogrzebał i stwierdził, że to czujnik położenia tylnej osi- nie było od niego sygnałów. Wymienili czujnik, ale poziomowanie dalej nie działa, wyskakuje błąd kalibracji.
    Moje pytanie brzmi: czy światła trzeba położyć ręcznie na sam dół żeby kalibracja zadziałała?

  9. Nawet na filmie widac ze swiatla po "ustawieniu" swieca wyzej niz wysokosc reflektorow. No rzeczywiscie mozna bezpiecznie dojechac… Mozna bylo chociaz powiedziec ze linia odciecia powinna sie obnizac jak sie oddalamy od sciany.

  10. i co z tego ja robie tak co rok, że podnosze sobie odrobinke do góry…kiedy trzeba przyjechać na badanie techniczne to diagnosta z uporem maniaka obniża mi je z powrotem i znowu jest za nisko i nocą cięzko jechać…i tak już kilka lat… 😀

Dodaj komentarz

Zadzwoń!