Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Regeneracja naprawa zacisku hamulcowego i tłoczka



Regeneracja zacisku hamulcowego i tłoczka krok po kroku.
REGENERATION OF BRAKE PISTON DIY
——————————————————————————————-
WARSZTATY M4K GARAGE sprawdźcie co u nich:

M4K Garage sieć warsztatów samochodowych


——————————————————————————————-
CHCESZ OTWORZYĆ Z NAMI WARSZTAT M4K GARAGE?
NAPISZ tutaj: franczyza@m4k.pl
—————————————————–
🛠M4K GARAGE – profil główny całej sieci
https://www.facebook.com/m4kwarsztat
https://www.instagram.com/m4kgarage/
🛠M4K GARAGE SZCZECIN – w przygotowaniu
https://www.facebook.com/m4kszczecin
https://www.instagram.com/m4kgarageszczecin/
🛠M4K GARAGE KIELCE
https://www.facebook.com/m4kkielce
https://www.instagram.com/m4kgaragekielce/
🛠 M4K GARAGE WROCŁAW
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw
https://www.instagram.com/m4kgaragewroclaw/
🛠 M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
https://www.facebook.com/m4kkoscierzyna
https://www.instagram.com/m4kgaragekoscierzyna/
🛠 M4K GARAGE SZEMUD
https://www.facebook.com/m4kszemud
https://www.instagram.com/m4kgarageszemud/

WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@m4k.pl

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————
Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/chiptuning.gdansk/?fref=ts
——————————————————————————-

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

39 thoughts on “Regeneracja naprawa zacisku hamulcowego i tłoczka

  1. 15:10 Śruby trzymające zacisk, wchodzące w jarzmo, jeśli są w dobrym zestawie klocków, nowe, bo powinny być raczej nowe…? Są też już nasmarowane fabrycznie jakimś smarem, pastą, środkiem…? Prawdopodobnie zapobiegającym przypadkowemu odkręceniu się, niebieskiego koloru u mnie na części gwintu taki właśnie był…

  2. Mam coś takiego że jade normalnie. 20 km 10 na godzine i wciskam szybko 2 3 razy hamulec i ściąga mnie na lewo myślicie że to jest tloczek i jak jade szybko też tak robi pomóżcie mam tak już 2 tyg

  3. Tych prowadnic w systemie ATE nie powinno się smarować, natomiast powinno się użyć specjalnego smaru podczas montażu nowego tłoczka. Jak ktoś potrzebowałby więcej informacji, to zajrzyjcie sobie na kanał "ATE Hamulce Polska". Filmik Micha przydatny dla takich amatrów jak ja 🙂 Dodatkowo szukam informacji w innych źródłach.

  4. Fajny filmik wszystko tłumaczone . Może się nauczę , bo kto mi to będzie robił 😁🥴
    A jaką zaciski pełnią rolę ?
    I czy po zimie dobrze jest oczyszczać zaciski ?
    I ile wytrzymują takie zaciski lat ?

  5. Michu co sądzisz o firmie autofren? Mam piękne duże zaciski z dużym tłokiem i chcialbym je zregenerować. Zacisk będą jeździć w aucie z tarczami 350mm moc ok. 300 koni. Nadaje się to wgl? Pozdrawiam

  6. Ludzie!!!! Super instrukcja ale co Wy macie z tym „syfem”????!!!!! K….a!!!! BRUD!!!!! Zanieczyszczenie !!!! Nalot, nagar!sadza! Rdza! Ale Syf to choroba!!!! Bardzo zle to brzmi!!!!

  7. Dobrze przygotowany materiał. Pomijając brak smarowania tłoczka i uszczelek to sama czynność umieszczenia obu uszczelek, szczególnie tej zewnętrznej wyjaśniona perfekcyjnie. U mnie w montażu zewnętrznej uszczelki najlepiej sprawdziło się drewniane mieszadełko do kawy z mc donalds🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!