Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Opel Astra H Zafira B Cim – wymiana i logowanie



Kolejny już poradnik na moim kanale, tym razem dowiesz się w jaki sposób wymienić i zalogować moduł CIM w swoim samochodzie Opel Astra H lub Zafira B. Logowanie przeprowadziłem za pomocą diagnoskopu GM Tech2.

e-mail
tom.fix@o2.pl

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

18 thoughts on “Opel Astra H Zafira B Cim – wymiana i logowanie

  1. Dzięki panu i pańskim filmikom kupiłem op com chinola oczywiście ale wymieniłem radio i wyświetlacz, dokupilem moduł bluetooth. Dokupiłem kluczyk na aliexpress, odsuwane szyby z pilota itd. A wszystko to w mojej astrze h. Dziękuję Panu za podzielenie się tą bezcenną wiedzą 👍🙂

  2. Witam. Ma problem z prawym zabezpieczeniem poduszki. W otworze znalazłem krótki pręcik , inny niż w lewym. Po wycięciu części wokół otworu znalazł ten dłuższy taki jak w lewym. Podnosząc go jak na filmie ten mały też się unosi. Rozumiem, że to jeden element ale ten krótki ma działać jak blokada i sprężynować przy naciskaniu duzedo kawałka. Czy można to jakoś uratować aby zdjąć poduszkę tak jak z lewej strony, gdzie poszło bez problemu. Pozdrawiam i proszę o radę.

  3. Witam , jest pan ogarnięty w oplach może pan coś wie na temat samoistnie włączających się awaryjnych w opel astra h, nie da się ich wyłączyć przyciskiem dopiero po włączeniu zapłonu i ruszeniu manetki kierunkowskazów wyłączają się ale po ponownym włączeniu zapłonu znowu się zapalają błędów nie ma, kolizji nie było , alarmu nie ma . Odpięcie Aku nic nie daje , a jeżeli je wyłączę tak jak pisałem wyżej to po ponownym podłączeniu Aku znowu się włączają

  4. U my friendów na Ali expresie 🙂 można kupić TECH 2 dość wypasiony za ok 1800 zł. Ja od zawsze z Oplami jestem a one ze mną , tak się składa.
    Pracowałem 10 lat w takim serwisie OPEL i stąd taki "sentyment".
    Ale do rzeczy -pytanie do Tom FIX – czy taki TECH zadziała normalnie czy czegoś mu jednak brak.
    Mam Op-com chinola i niektóre funkcje mu po prostu nie działają. A chcę by jednak było wszystko dostępne. Tak pewno jest z oryginalnym testerem a chiński …. coś za coś.
    Zasadnicze pytanie – czy warto wydawać takie pieniądze na zakup TECH 2 swoje tylko potrzeby?
    Moi synowie tez maja Ople , Mocca i Insignia.

  5. Co zrobić, jak mam CIM zablokowany i nie przyjmuje pinu? Wyjąłem i włożyłem, bo czyściłem styki. Teraz mam problem, bo nie mogę skalibrować czujnika skrętu.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!