Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Obsługa tachografu- Stoneridge Cz.1



Szybka instrukcja obsługi. Omówienie budowy i funkcji obsługiwanych poszczególnymi przyciskami. Dzień kierowcy należy zawsze zacząć od wpisania w pamieć tachografu i karty kierowcy kraju rozpoczęcia pracy podobnie jak przy jego zakończeniu. Jeśli wyjmujemy karty podczas zamiany kierowców pojawi się również zapytanie o wpisanie kraju zakończenia, można wtedy ten ruch pominąć. Jeśli nie wpiszemy kraju zakończenia tachograf nie przypomni o tym jeśli od wyjęcia karty minęło mniej niż 9h.
Krótkimi wciśnięciami przycisków 1 i 2 (selektorów) zmieniamy również tryb pracy w którym się aktualnie znajdujemy spośród innej pracy, dyżuru i odpoczynku. Dzięki przepisom AETR które rozluźniają kodeks pracy kierowca często może pracować ponad 8 godzin. Prawidłowy zapis aktywności pozwala udokumentować przepracowane w rzeczywistości godziny.

Link do filmu: Wpis Manualny


Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

23 thoughts on “Obsługa tachografu- Stoneridge Cz.1

  1. To chyba jest dokłanie model SE5000 Exakt Duo? Wyświetla bardzo dużo fajnych informacji, najlepszą jest chyba ta którą na końcu pokazałeś. Dużymi znakami pozostały czas jazdy. Ja mam jeszcze starego SE5000 i przy tym tutaj można powiedzieć że jest upośledzony 🙂

  2. Witam. Wcześniej dzisiaj pytałem o plomby jeśli są przy sprawdzaniu załadunku, a teraz właśnie o tacho. Jak to jest z prędkościami w trasie. Jak widzę to koledzy trackerzy ładnie cisną na trasie tj. 90km/h to non stop. Jak Policja albo ITD sprawdza później wydruk to widzi ile jechałem ostatnio. No i co??? Konczę właśnie kat. E i chcę niedługo ruszyć w trasę więc jeśli nie masz nic przeciwko, to pewnie będę zamęczał Cię pytaniami, bo zielony totalnie jestem, a tłumaczysz bardzo fajnie i jasno wszystko

  3. Ok, rozumiem. A jeszcze jeśli chodzi o postoje, pauzy itd. Czy musisz tego pilnowac sam, czy tacho podpowiada?. Jadąc nastawiasz budzik, czy jakis alarm? Z tego co wiem, to nawet co do minuty trzeba pilnować.

  4. Mam bezczelną prośbę! Powiedzcie młodemu koledze w jaki sposób można zrobić wydruk zamiast urlopówki na tacho rok prod 2013. Moi dyspozytorzy się tym zajmują, ale czasem zapominają. BARDZO Was proszę. I dziękuję za odpowiedz z góry.

  5. witam mam takie pytanie dzisiaj rano po weekendzie zaczynałem prace i po wlozeniu karty wyskoczyło jak zawsze Odpoczynek do teraz i teraz nie pamiętam czy potwierdzilem ale raczej tak i po tym dostałem komunikat przekroczony czas kier. nie wcis. klaw. po czym wszystko wróciło do normy pierwszy raz mnie to spotkało ktoś mi powie od co to może być w poprzednim tygodniu nie zrobiłem żadnego wykroczenia i pauza weekendowa w całości zrobiona ?

  6. Czy po tych czynnościach na karcie cały okres zostanie zaznaczony pod znakiem łóżka ??. W VDO było trzeba zaznaczyć całą aktywność i przytrzymać następnie zaznaczyć to jako pauzę i dopiero zatwierdzić wtedy na wpisie było wyraźnie zaznaczone że była to pauza, w innym wypadku wszystko robiło się pod znakami ?????????? zapytania.

  7. A jak mam przerwe i ide się na stację umyć kupić jakies pierdoły to przy wyjsciu z kabiny tez mam zabierać karte ze sobą czy mam ją zostawić w aucie w tacho i w jakim trybie?(podejrzewam,że w trybie łóżko) pozdrawiam.

  8. Czy jeżdżąc tylko w Polsce muszę za każdym razem dodatkowo wchodzić w opcję kraju rozpoczęcia i zakończenia dnia. Pytam dlatego, bo standardowo ten tachograf przy włożeniu karty pyta o kraj rozpoczęcia samemu i tak samo gdy chcę wyjąć kartę to sam tachograf pyta o kraj zakończenia. Czy muszę w związku z tym samemu dodatkowo zaznaczać kraj rozpoczęcia i zakończenia codziennie jeżeli jeżdżę tylko w jednym kraju (akurat w Polsce)? Proszę o odpowiedź.

  9. Mam pytanie. Pracuję jako kierowca lecz nie codziennie, czasem bywa tak że w poniedziałek i wtorek jadę w trasę a np w środę i czwartek pracuję na magazynie i znów w piątek trasa. Moje pytanie brzmi czy muszę wpisać manualnie te dwa dni jako inną pracę w tachografie czy wystarczają zaświadczenia od pracodawcy ?

  10. Witam. Mam pytanie jeżdżę scania z materiałami budowlanymi i za każdym razem gdy ruszam załącza mi sie praca A jak staje np. Się rozładować to automatycznie mlotki. I nie wiem czy tak musi być czy trzeba coś przedstawiać?. Dodam jeszcze że dopiero zaczynam jeździć na takich autach

Dodaj komentarz

Zadzwoń!