Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Naprawa samochodu w technologii jakiej nie znacie!



Zapraszam was na materiał z naprawy technologią, która pozwala przywracać uszkodzone panele samochodowe do stanu niemalże z przed szkody. Miłego oglądania!

zapytanie biznesowe: autoaktywni@gmail.com

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

39 thoughts on “Naprawa samochodu w technologii jakiej nie znacie!

  1. Nie, no nie jesteś jedyny…. fakt , lakiernicy przez swoją niewiedzę często boją się wszystkiego co ze smartem związane, a jak jeszcze chodzi o 3warstwy to całkiem ale od ponad 10 lat stosuję z powodzeniem

  2. Film ciekawy, wiele uczy ale czy nie lepiej było właścicielowi auta wymienić błotnik na taki w kolorze?? Mam Audi A8 D3 w srebnym kolorze. Już przy zakupie auta było widać, że prawy błotnik miał jakąś przygodę, schodził z niego klar, blacharsko nienaruszony. Do którego lakiernika bym nie pojechał to każdy mówił, że trzeba cieniować z sąsiednimi elementami (maska, słupek, drzwi, zderzak). Po drugie nigdy nie ma pewności, że nie będzie widać różnicy między lakierowanym a nielakierowanym elementem. Ja to wiem od poprzedniego właściciela, że ktoś sknocił sprawę przy lakierowaniu przez co schodził klar. Chcąc poprawić estetykę auta w dobrej wierze bym zostawił auto lakiernikowi.to patrząc teraz na ludzi kupujących kilkunastoletnie auto każdy patrzy na nie jak by brał je z salonu. A i ja miałem obawy, że coś jednak może pójść nie tak i jednak będzie widać inny odcień lakieru. Finalnie postawiłem na wymianę błotnika w kolor mojego auta szukjąc go po kodzie lakieru. Za aluminiowy błotnik zapłaciłem 1000zł, pół dnia roboty z przerwami i błotnik wymieniony. Śladu nie widać, a stary błotnik jeszcze udało mi się sprzedać za 800zł… Szkoda, że tak nie zrobiłem w przypadku wcześniejszego samochodu tylko dałem lakiernikowi auto do lakierowania czerwonych (akrylowych) drzwi. Niby lakiero dobierany pod kolor auta po kodzie a jednak różnica widoczna…

  3. Świetny sposób na uświadamianie klientów. Takie usługi nie są dla ludzi którzy chcą aby było tanio, tylko dobrze zrobione. A dzięki tym filmom podejrzewam ze terminarz szybko się zapełnia jak u księdza 😉

  4. Nie chce mi sie wierzyc ze na zywo nie widac roznicy kolorystycznej to biala perla 3 warstwowka wiec robienie smarta w takich miejscach jest bez celu bo i tak bedzie to widac i tyle , klient tak chcial ok nie moja sprawa na aluminium epoxyd troche niebardzo klasc bo i po co antykorozyjny podklad na aluminium, teraz taka moda przyszla na epoxyd wszystko zeby nie gnilo bo klasyki tak sa robione to kazdy chce miec tak , nie neguje wykonania bo jest ok ale twierdzenie ze zrobiles to na ostro przy white pearl z palety volvo i nie ma zadnej roznicy to czysta kpina panie niestety

  5. O takiej metodzie jeszcze nie słyszałem, zajmuje się odświeżaniem felg, często są to felgi z polerowanym ranten i sa tam uszczerbienia, myslisz ze tą metodą daloby rade wypelnic male ubytki ? Pozdrawiam

  6. Nie jestem lakiernikiem a obejżałem od deski do deski. Świetna praca. Pokazałeś jaką trzeba mieć wiedzę i doświatczenie żeby wykonać naprawę na najwyższym poziomie. No i wreszcie skąd się bierze cena za profesjonalną naprawę elementu. Dziękuję i pozdrawiam! 👍

  7. Lubie oglądać takie filmiki, bo gę się z nich dowiedzieć czegoś więcej o naprawach auta. Dużo prac można dzięki temu wykonać samodzielnie. Chociaż przyznam, że jeśli chodzi o reflektory to diagnostykę chyba zlecę AutoGamma. Wtedy będę miała pewność, że fachowcy dobrze się tym zajmą.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!