Taka cena w ASO jest zależna od wytycznych jakie mają. Oni nie mogą naprawiać modułów. Nie mogą go rozbierać. Nie mogą instalować używanych. Moduł nie ma komunikacji = wymiana na NOWY, programowanie, kodowanie.
Piękny materiał, wspaniała wiedza, pewność w tym co się robi…brawo mistrzu,a te głąby kapuściane, które przechyliły kciuk w dół,to niech go sobie w dupę wsadzą,bo chyba zazdrość ich pożera, że ktoś potrafi robić takie rzeczy…wielki szacunek za wiedzę, umiejętności etc… problem"martwego Volvo"dotyczy teraz i mnie, chociaż pośrednio,ale jednak…zegary zglupialy,milion komunikatów,zero życia…szkoda że do Radomia mam 2000 tyś kilometrów…
Rzeczywistość w VIP serwis wygląda trochę inaczej wstawiasz im samochód do naprawy oni diagnozują usterkę koszt to w sumie 400 zł ( dodam że ja wiedziałem co jest zepsute) a później wycena naprawy na 5000 tak jak w ASO kręćcie sobie chłopcy filmiki …
Panowie a co poza malowaniem tej płytki można zrobić aby woda się tam nie lala ? Miałem podobny problem w s60 i ciekawi mnie co mogę zrobić aby woda się tam nie dostawała ?
pytanko, mieliście kiedyś problem że przebieg dzienny na zegarach kasował sie jakoś 5 sekund pod zgaszeniu samochodu? Zegary były zakładane ze sprawdnego samochodu ale nic to nie dało
Panowie,brawo! Wpadłem na wasz filmik szukając rozwiązania problemu z moim s60 a mianowicie moje s60 2.4 d5 163km. 2002rok pali jak chce tz.czasami odpala za pierwszym,innym razem musze bardzo długo kręcić dodam że s60 jest po wymianie silnika silnik pochodzi z xc90 z 2005roku,kilku mechaników próbowało dojść co go boli wszyscy rozkładają ręce volviak obecnie stoi u mechanika który trzyma go już ponad 2 miechy sprawdził cały układ paliwowy wymienił świece żarowe,filtr paliwa,czujnik położenia wału i nic… po obejrzeniu tego filmu stwierdzam że może to elektryka nie współgra z tym silnikiem? Może coś Panowie poradzicie Leci sub i łapa w górę,pozdrawiam
Witam,można do was wysłać kurierem CEM do naprawy? Volvo XC90 2003 r. Rozłącza po kilku kilometrach i gaśnie całe podświetlenie zegarów.Licznik został wymieniony na nowy tak że to nie zimne luty.Moze to być CEM?
Fatalny dźwięk, mało można zrozumieć o co chodzi
Taka cena w ASO jest zależna od wytycznych jakie mają. Oni nie mogą naprawiać modułów. Nie mogą go rozbierać. Nie mogą instalować używanych. Moduł nie ma komunikacji = wymiana na NOWY, programowanie, kodowanie.
Potraficie rozszyfrować jaki przepływomierz idzie do V70 II 2.3t T5 2000r (według VIDA 2001)? Bo Volvo ma dwa do tego silnika.
👍szacun za taką robotę..
ok
Zajebiscie Panowie 👍🤙
Piękny materiał, wspaniała wiedza, pewność w tym co się robi…brawo mistrzu,a te głąby kapuściane, które przechyliły kciuk w dół,to niech go sobie w dupę wsadzą,bo chyba zazdrość ich pożera, że ktoś potrafi robić takie rzeczy…wielki szacunek za wiedzę, umiejętności etc… problem"martwego Volvo"dotyczy teraz i mnie, chociaż pośrednio,ale jednak…zegary zglupialy,milion komunikatów,zero życia…szkoda że do Radomia mam 2000 tyś kilometrów…
W CEM eprom robisz w tryb virgin potem VIDĄ sciagasz wsad do niego i gotowe. Volviacz trafil wczesniej na dobrych magików nosaczy 😂😂
Wszystkie wasze filmiki oglądam jak leci 🙂 imponujące 🙂
jak cena naprawy usterki
Masz coś do volkswagena synku ?
szanuję bardzo 🙂
Rzeczywistość w VIP serwis wygląda trochę inaczej wstawiasz im samochód do naprawy oni diagnozują usterkę koszt to w sumie 400 zł ( dodam że ja wiedziałem co jest zepsute) a później wycena naprawy na 5000 tak jak w ASO kręćcie sobie chłopcy filmiki …
@VipserwisVOLVO Czy w V70III 2007, modelowo 2008 można zrobić z CEM dziewice i od nowa zaprogramować? Pozdrowienia
Ciekawi mnie gdzie zdobyć taką wiedzę i umiejętności. Żadna szkoła tego nie uczy.
Panowie a co poza malowaniem tej płytki można zrobić aby woda się tam nie lala ? Miałem podobny problem w s60 i ciekawi mnie co mogę zrobić aby woda się tam nie dostawała ?
A ja mam ten sam problem i tesz jest nie polakierowany układ scalony
Ale magik z Ciebie, to jest niemożliwe by być tak obstukanym w temacie 🤯rewelacja
pytanko, mieliście kiedyś problem że przebieg dzienny na zegarach kasował sie jakoś 5 sekund pod zgaszeniu samochodu? Zegary były zakładane ze sprawdnego samochodu ale nic to nie dało
Jak to miło zobaczyć że mechanik naprawia samochód a nie jedynie wymienia części …dzięki .
Panowie,brawo!
Wpadłem na wasz filmik szukając rozwiązania problemu z moim s60 a mianowicie moje s60 2.4 d5 163km. 2002rok pali jak chce tz.czasami odpala za pierwszym,innym razem musze bardzo długo kręcić dodam że s60 jest po wymianie silnika silnik pochodzi z xc90 z 2005roku,kilku mechaników próbowało dojść co go boli wszyscy rozkładają ręce volviak obecnie stoi u mechanika który trzyma go już ponad 2 miechy sprawdził cały układ paliwowy wymienił świece żarowe,filtr paliwa,czujnik położenia wału i nic… po obejrzeniu tego filmu stwierdzam że może to elektryka nie współgra z tym silnikiem? Może coś Panowie poradzicie
Leci sub i łapa w górę,pozdrawiam
Kozak
Witam,można do was wysłać kurierem CEM do naprawy? Volvo XC90 2003 r. Rozłącza po kilku kilometrach i gaśnie całe podświetlenie zegarów.Licznik został wymieniony na nowy tak że to nie zimne luty.Moze to być CEM?
A Volvo to nie jest Szwedzki wieś vagen? Wszystko na to wskazuje a może lepiej brzmi kredens vagen?
W polifcie nie trzeba demontować podszybia do demontażu CEMu?
Witam . Chce nabyć S60. Od którego roku były montowane przepustnice Boscha? Od 2005 ?
Czyli sama podmiana nic nieda,trzeba przeprogramować???
Panowie szacunek wielki dla was 🙂 jak mi coś w Volvo yebnie to wiem gdzie go zaprowadzić .