Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Kalibracja czujników TPMS (ciśnienie w oponach) | Serwis OPEL Dixi-Car



Kalibracja czujników systemu TPMS (mierzącego ciśnienie w oponach). Przeprowadzamy po zmianie opon z zimowych na letnie i odwrotnie. Na przykładzie Opel Mokka. Jak wygląda czujnik TPMS? Jak kalibruje go serwis? Na ile starcza bateria w czujniku? Czy można go uszkodzić? Co się dzieje, jeśli nie skalibrujemy czujników po zmianie opon. Na pytania odpowiada przedstawiciel serwisu Opei Dixi-Car.

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

24 thoughts on “Kalibracja czujników TPMS (ciśnienie w oponach) | Serwis OPEL Dixi-Car

  1. Mam pytanie czy czujnik jakby był obojętnie gdzie wewnątrz felgi będzie działał ? Czy musi być koniecznie na wentlu ?czy wentyl służy tylko za mocowanie ?

  2. Ten oto system jest przykładem jak producenci aut robią z klientów frajerów. Naciągając klienta na wydatki w tysiącach zaczynając od kół i powietrza w nich. Rynek motoryzacyjny „dmucha” nas jak chce i w co chce. Żałosne

  3. Mam czujniki i urządzenie, wykonywałem kalibrację wiosna /jesień i wszystko działało. W tę wiosnę po zmianie kół na letnie (mam drugie koła) nie da mi się skalibrować lewego przedniego koła więc do pozostałych nie mam dostępu. Jaka przyczyna? Bateria czujnika padła po dwóch latach? Zgadzam się z komentującymi, że to jest nabijanie klienta w butelkę. Na szczęście te czujniki są coraz tańsze.

  4. No cóż rzeczywistości nie zmienimy. Pewnie można było tak jak zrobiło volvo bez czujników tylko po analizie prędkość i ale jak już to mamy w Oplu to filmik dla mnie ok pomocny 👍👍

  5. A w Citroenie nie ma takich wynalazków. System poptostu mierzy obwód koła. Po zmianie opon wystarczy zatwierdzić nowe ciśnienie i wszystko działa.

  6. "Przestrzegamy przed wymianą opon w amatorskich zakładach wulkanizacyjnych…niefachowa wymiana powoduje uszkodzenie drogiego czujnika…który kosztuje 300, 400 zł" .Ale ten amatorski warsztat nie zedrze skóry z klienta tak jak korporacja ASO. Za głupi przegląd nowego samochodu gdzie wymienią tylko olej klient zapłaci 600 zł .Ale jak chce utrzymać przedłużoną gwarancje auta to musi jechać i w rzeczywistości nic z tego nie ma. Tylko zapłaci kilka tysięcy za przeglądy nowego auta

  7. Info dla wszystkich ,którym zablokowały się pasy bezpieczeństwa , bo np .jechaliście po dziurach( jak tak miałem w oplu astra J ). Jeśli nie mieliście stłuczki i nie doszło do aktywacji napinacza ,wyrzutu gazu nie jedzcie do ASO .Tam nie naprawią wam tego tylko będą chcieli wymienić pasy za 1400 zł z robocizną. NIEPRAWDĄ jest ,że trzeba od razu pasy wymienić .Tam jest kuleczka ,która na dziurach się przemieściła .Wystarczy ją zruszyć .Jednak po rozkręceniu pasów poprawność działania pasów sprawdza się w pozycji w jakiej pas jest przykręcony do obudowy samochodu . Jeśli nic nie pękło ,zapadka jest cała ,nie doszło do aktywacji ( ponoć jakiś skrawek materiału wysuwa się z zamka , pojawiło by się info na desce rozdzielczej ,ciągłe świecenie się kontrolki i pewnie byście usłyszeli hałas od wyrzutu gazu ) to wystarczy poprawić tą kulkę z zapadką :

    https://www.youtube.com/watch?v=iyWu50MWvEs

Dodaj komentarz

Zadzwoń!