#Naprawa
#regeneracja
W tym odcinku przedstawiam jak zregenerować zacisk hamulcowy tylny ,tak żeby wszystko pięknie działało
Zacisk aluminiowy wymiana zużytych uszczelek gumowych
►Kliknij w dzwoneczek aby być z filmami na bieżąco !!!
Wpadnij na – https://www.facebook.com/SheinerTV
Kierowniku wspomożesz :D? Mój kanał o rowerach : https://www.youtube.com/channel/UC5R4HXO_hRMfUN4YG-v_ESw
Zapraszam
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.
Related
46 thoughts on “Jak zregenerować tylny zacisk hamulcowy Triki z Mechaniki #13”
Witam fajny filmik wszystko idzie ładnie prosto , tylko u mnie nie chce wyjść ten mechanizm z tłoczka . Pomocy jak wyjąć to ustrojstwo ( pierścień wyjęty i cała reszta blaszek + łozysko ) .
Witam mam problem z tylnym zaćiskem,ręczny chodzi tłoczek się cofa,a na noźnym zaćuśnie i tłoczek suę nie cofa trzyma czały czas nie odbija co morze być.
Wszystko na prawdę genialnie, zgodnie ze sztuką poza tymi podkładkami miedzianymi… W stalowych czy żeliwnych zaciskach ok ale nie w alu. To wynika z różnicy potencjałów obu materiałów, dochodzi do utleniania aluminium.
cześć, na czym polega to odpowietrzanie? trzeba odkręcić zaworek na jakiś określony czas, czy odkręcić i naciskać pedał hamulca ileś razy, czy do jakiegoś momentu ??
cześć mam taki problem z tymi chamulcami ,jak ustwaic reczny? chamulec nożny działa dobrze ale ręczny wgl ,tyle co ten tłoczek sie wysunie to tylko lekko dosunie klocki do tarczy ,jest jakaś regulacja do tego ? dodam ze ta dzwigienka przy zacisku od recznego idzie do samego konca
Aluminium jest miekszym metalem niż miedz dlatego jak masz podkładkę aluminiowa to po czasie sie rozlewa wiedz co jakiś czas trzeba dokręca natomiast miedź jest twardym metalem od aluminium i trzyma swoją formę przez cały czas To tylko tak dla wiedzy autora
Jaka może być przyczyna niepracującego tłoczka? Mój tylni prawy tłoczek niemal wcale nie pracuje. Ostatnio wymieniałem klocki hamulcowe i wydawało się że tłoczek jest dobry. Astra H 1.8 XER.
Mam problem z zaciskiem TRW z tyłu w A3 8P. Nowe tarcze i klocki, przy wolnej jezdzie i delikatnym hamowaniu słychac "szuranie", po zaciągnięciu ręcznego i spuszczeniu go hamulec dalej trzymał. Musiałem zdjąć koło aby go ręcznie odblokować.
wlasnie ide za chwilke zdejmowac zacisk bo chyba tak tloczek dociskal i to klocek wewnetrzny a po odjeciu nogi z hamulca zapewne zostawal i wciaz dociskal klocek wewnetrzny ze jadac dzisiaj rano zaczal tak trzec ze glowa mala.klocki wymieniane wlacznie z plynem hamulcowym moze pol roku temu.Z zewnatrz klock iwciaz jak nowe bo je widac jaka ich jest jeszcze ilosc.Mam kupiony gotowy zestaw naprawczy tloczka wiec go wymienie na nowy i tyle.Zaciski tez chyba TRW w Renault Wind.Takie male cus jezdzone przez zone tylko weekendowo na kawe i tyle.Fajnie wszystko przedstawione w filmie wiec kawe dokonczyc i mozna sie zabierac za robote.Deszcze nie pada poki co w Irlandii wiec trzeba skoryzstac z tej pogody ladnej hahahah
Co może być powodem tego, że tłoczek wkręca się tylko o jakieś 10 mm a potem kręci się w miejscu ale nie wsuwa? Wydaje mi się, że gwint wewnętrzny w tłoczku jest bardzo krótki. Za to gwint na tym długim trzpieniu w zacisku jest na całej jego długości.
Super pokazane akurat mam niebawem dwa tylne do zrobienia. Jeżeli chodzi o zaciski aluminiowe to odradzam podkładki miedziane powodem jest reakcja która z czasem zachodzi gdy styka się miedź i aluminium. Przynajmniej tak jest w instalacjach elektrycznych
U mnie niestety nie mogę wyjąć z tłoczka tego gwintu. Jeżeli tam nie zmienię oringu tzn nie ruszę nawet to będzie ok? Nakręca się sam pod ciężarem. Próbowałem łapać szczypcami i podważałem i ani drgnie
Witam fajny filmik wszystko idzie ładnie prosto , tylko u mnie nie chce wyjść ten mechanizm z tłoczka . Pomocy jak wyjąć to ustrojstwo ( pierścień wyjęty i cała reszta blaszek + łozysko ) .
Potrzebny statyw
Witam mam problem z tylnym zaćiskem,ręczny chodzi tłoczek się cofa,a na noźnym zaćuśnie i tłoczek suę nie cofa trzyma czały czas nie odbija co morze być.
Świetny materiał. Prosto i konkretnie. dziękuję
Dzieki za bardzo dobry poradnik.
Tulejkę miedzianą też się wymienia ?
Wszystko na prawdę genialnie, zgodnie ze sztuką poza tymi podkładkami miedzianymi… W stalowych czy żeliwnych zaciskach ok ale nie w alu. To wynika z różnicy potencjałów obu materiałów, dochodzi do utleniania aluminium.
a o zaciskach z elektrycznym ręcznym ani słowa……..chyba jeszcze się nie psują……
Świetny film ,w Mazdzie ręczny mi nie działa .podejrzewam że nasi już tam byli (
Mam pytanie facet na przeglądzie mi powiedział że prawy tylny zacisk nie odbija do końca co to może być?
cześć, na czym polega to odpowietrzanie? trzeba odkręcić zaworek na jakiś określony czas, czy odkręcić i naciskać pedał hamulca ileś razy, czy do jakiegoś momentu ??
A co jeśli zaciski prawidłowo działają linka jest ok łapie na 4 ząbki a ręczny taki słaby że tragedia
Witam Pana,
A tłoczka przed włożeniem do środka nie smarujemy ?
cześć mam taki problem z tymi chamulcami ,jak ustwaic reczny? chamulec nożny działa dobrze ale ręczny wgl ,tyle co ten tłoczek sie wysunie to tylko lekko dosunie klocki do tarczy ,jest jakaś regulacja do tego ? dodam ze ta dzwigienka przy zacisku od recznego idzie do samego konca
8 minuta 29 sekunda filmu. Co to za smar został nałożony ?
Aluminium jest miekszym metalem niż miedz dlatego jak masz podkładkę aluminiowa to po czasie sie rozlewa wiedz co jakiś czas trzeba dokręca natomiast miedź jest twardym metalem od aluminium i trzyma swoją formę przez cały czas
To tylko tak dla wiedzy autora
Co to jest "Syf"?
Do aluminiowego zacisku stosuje się aluminiowe podkładki. Nie powinno się stosować podkładek miedzianych.
Super materiał. 👍
Witaj, podpowiesz jak wcisnąłes segara tego od mechanizmu, próbuje 3 godziny i pękł seger
A smar miedziany?, Jak się sprawuje?
U mnie guma zerwana i tloczek zardzewiały grzeje sie felga
Pokaż jak skrecales ta odległości nie na tłoczku,bo kurwa to nie idę tego wkręcić.goma zwija się pod czas wkręcania tłoczku.
Bardzo dobrze pokazane, zaoszczędzone parę stówek, dzięki.
Szacun!!!
Jaka może być przyczyna niepracującego tłoczka?
Mój tylni prawy tłoczek niemal wcale nie pracuje.
Ostatnio wymieniałem klocki hamulcowe i wydawało się że tłoczek jest dobry.
Astra H 1.8 XER.
Ten zacisk to z jakiego auta
Nie pokazałeś jak zabezpieczasz środek
A czym to dobrze wyczyścić jakims papierem drobnym czy jakas szczotka drucina?
Witam szkoda ze nie pokazałeś za pomocą czego wykręcasz tłoczek
Na ile w tylnym zacisku osłonę tłoczka wkłada się PO wkręceniu TŁOCZKA ?
jakiej firmy ZESTAW NAPRAWCZY zacisku, a jakiej to BADZIEW !! ?? – na może 2 lata ?? a koszt takiej wymiany to prawie jak za zaciski DOBREJ FIRMY !!!
Mam problem z zaciskiem TRW z tyłu w A3 8P. Nowe tarcze i klocki, przy wolnej jezdzie i delikatnym hamowaniu słychac "szuranie", po zaciągnięciu ręcznego i spuszczeniu go hamulec dalej trzymał. Musiałem zdjąć koło aby go ręcznie odblokować.
Dzięki za materiał 😀
Mam jedno pytanie. Jakim smarem smarujesz gniazdo przed założeniem łapki ? Tym samym co tłoczek ?
Dzień Dobry 🙂🖐Czy To jest / był zacisk od colta/smarta? Porszę o odpowiedź. Pozdrawiam☺
Sprzedajecie zregenerowane zaciski?
Fajny filmik, nie spodziewałem się że jest aż tak dużo grzebania przy tych zaciskach….masakra…
wlasnie ide za chwilke zdejmowac zacisk bo chyba tak tloczek dociskal i to klocek wewnetrzny a po odjeciu nogi z hamulca zapewne zostawal i wciaz dociskal klocek wewnetrzny ze jadac dzisiaj rano zaczal tak trzec ze glowa mala.klocki wymieniane wlacznie z plynem hamulcowym moze pol roku temu.Z zewnatrz klock iwciaz jak nowe bo je widac jaka ich jest jeszcze ilosc.Mam kupiony gotowy zestaw naprawczy tloczka wiec go wymienie na nowy i tyle.Zaciski tez chyba TRW w Renault Wind.Takie male cus jezdzone przez zone tylko weekendowo na kawe i tyle.Fajnie wszystko przedstawione w filmie wiec kawe dokonczyc i mozna sie zabierac za robote.Deszcze nie pada poki co w Irlandii wiec trzeba skoryzstac z tej pogody ladnej hahahah
Co może być powodem tego, że tłoczek wkręca się tylko o jakieś 10 mm a potem kręci się w miejscu ale nie wsuwa? Wydaje mi się, że gwint wewnętrzny w tłoczku jest bardzo krótki. Za to gwint na tym długim trzpieniu w zacisku jest na całej jego długości.
Dziękuję 10 minut filmu i wszystko szybko poszlo u mnie 🙂
Super filmik, ile kosztuje taka regeneracja takiego zacisku
Dzięki teraz już wiem jakie szczypce muszę kupić…
Zastanawiam się tylko po co ta gumowa rurka 🤔
Sub
Super pokazane akurat mam niebawem dwa tylne do zrobienia. Jeżeli chodzi o zaciski aluminiowe to odradzam podkładki miedziane powodem jest reakcja która z czasem zachodzi gdy styka się miedź i aluminium. Przynajmniej tak jest w instalacjach elektrycznych
jak mowisz i podkładce miedzanej wezyk -zacisk to jest nie mieksza tylko bardziej miekka ))))) A tak git
U mnie niestety nie mogę wyjąć z tłoczka tego gwintu. Jeżeli tam nie zmienię oringu tzn nie ruszę nawet to będzie ok? Nakręca się sam pod ciężarem. Próbowałem łapać szczypcami i podważałem i ani drgnie