Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Jak zregenerować tylny zacisk hamulcowy Triki z Mechaniki #13



#Naprawa
#regeneracja
W tym odcinku przedstawiam jak zregenerować zacisk hamulcowy tylny ,tak żeby wszystko pięknie działało
Zacisk aluminiowy wymiana zużytych uszczelek gumowych

►Kliknij w dzwoneczek aby być z filmami na bieżąco !!!
Wpadnij na – https://www.facebook.com/SheinerTV
Kierowniku wspomożesz :D? Mój kanał o rowerach : https://www.youtube.com/channel/UC5R4HXO_hRMfUN4YG-v_ESw
Zapraszam

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

46 thoughts on “Jak zregenerować tylny zacisk hamulcowy Triki z Mechaniki #13

  1. Witam fajny filmik wszystko idzie ładnie prosto , tylko u mnie nie chce wyjść ten mechanizm z tłoczka . Pomocy jak wyjąć to ustrojstwo ( pierścień wyjęty i cała reszta blaszek + łozysko ) .

  2. Wszystko na prawdę genialnie, zgodnie ze sztuką poza tymi podkładkami miedzianymi… W stalowych czy żeliwnych zaciskach ok ale nie w alu. To wynika z różnicy potencjałów obu materiałów, dochodzi do utleniania aluminium.

  3. cześć mam taki problem z tymi chamulcami ,jak ustwaic reczny? chamulec nożny działa dobrze ale ręczny wgl ,tyle co ten tłoczek sie wysunie to tylko lekko dosunie klocki do tarczy ,jest jakaś regulacja do tego ? dodam ze ta dzwigienka przy zacisku od recznego idzie do samego konca

  4. Aluminium jest miekszym metalem niż miedz dlatego jak masz podkładkę aluminiowa to po czasie sie rozlewa wiedz co jakiś czas trzeba dokręca natomiast miedź jest twardym metalem od aluminium i trzyma swoją formę przez cały czas
    To tylko tak dla wiedzy autora

  5. Mam problem z zaciskiem TRW z tyłu w A3 8P. Nowe tarcze i klocki, przy wolnej jezdzie i delikatnym hamowaniu słychac "szuranie", po zaciągnięciu ręcznego i spuszczeniu go hamulec dalej trzymał. Musiałem zdjąć koło aby go ręcznie odblokować.

  6. wlasnie ide za chwilke zdejmowac zacisk bo chyba tak tloczek dociskal i to klocek wewnetrzny a po odjeciu nogi z hamulca zapewne zostawal i wciaz dociskal klocek wewnetrzny ze jadac dzisiaj rano zaczal tak trzec ze glowa mala.klocki wymieniane wlacznie z plynem hamulcowym moze pol roku temu.Z zewnatrz klock iwciaz jak nowe bo je widac jaka ich jest jeszcze ilosc.Mam kupiony gotowy zestaw naprawczy tloczka wiec go wymienie na nowy i tyle.Zaciski tez chyba TRW w Renault Wind.Takie male cus jezdzone przez zone tylko weekendowo na kawe i tyle.Fajnie wszystko przedstawione w filmie wiec kawe dokonczyc i mozna sie zabierac za robote.Deszcze nie pada poki co w Irlandii wiec trzeba skoryzstac z tej pogody ladnej hahahah

  7. Co może być powodem tego, że tłoczek wkręca się tylko o jakieś 10 mm a potem kręci się w miejscu ale nie wsuwa? Wydaje mi się, że gwint wewnętrzny w tłoczku jest bardzo krótki. Za to gwint na tym długim trzpieniu w zacisku jest na całej jego długości.

  8. Super pokazane akurat mam niebawem dwa tylne do zrobienia. Jeżeli chodzi o zaciski aluminiowe to odradzam podkładki miedziane powodem jest reakcja która z czasem zachodzi gdy styka się miedź i aluminium. Przynajmniej tak jest w instalacjach elektrycznych

  9. U mnie niestety nie mogę wyjąć z tłoczka tego gwintu. Jeżeli tam nie zmienię oringu tzn nie ruszę nawet to będzie ok? Nakręca się sam pod ciężarem. Próbowałem łapać szczypcami i podważałem i ani drgnie

Skomentuj Markownik MT2+ Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!