
Jak USUNĄĆ GŁĘBOKĄ RYSĘ – Tanio i Skutecznie – Zaprawka
Długo wyczekiwany poradnik… Po obejrzeniu tego odcinka będziecie wiedzieć jak zniwelować głębokie zarysowanie. Miłego oglądania ! 🙂
——————————————————————————————
Szukasz taniego ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
Specjalnie dla widzów MD przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
——————————————————————————————
http://mubi.pl/milosnicy-detailingu
———————————————————————————
Nie kupowałeś polisy w Mubi? Zgarnij 150 zł + 2000 zł za polecanie
Chcesz odmienić swój samochód ? Zapraszamy
————————————————————————————
———————————————————————————————————
ZAJRZYJCIE NA NASZEGO FACEBOOKA
————————————————————————————
https://www.facebook.com/MilosnicyDetailingu/
———————————————————————————————————
WBIJAJCIE NA INSTAGRAM
————————————————————————————
https://www.instagram.com/milosnicy_detailingu/
———————————————————————————————————
Zapraszamy również na kanał Miłośnicy czterech kółek – Zrób to sam
————————————————————————————
https://www.youtube.com/channel/UC9SoogoWnlKeUEfvBS4rzrw
———————————————————————————————————
Facebook DetailingBulls
————————————————————————————
https://www.facebook.com/detailingbulls/
———————————————————————————————————
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.
Co zrobić przed tymi czynnościami jeżeli rysa jest do blachy?
Mega fajny odcinek 😀💪👊
Wszystko super ale dowaliłeś na początku z tym pędzlowaniem .🍻😉
Ja tak robilem i jak juz bylem przy koncu usueania-szlifowania tej naniesionej gorki to wszystko z tej rysy wypadlo … co zrobilem zle?
jest akcja w całej Polsce, wzmacniamy więzi-korzenie rodzinne, posadź drzewo 🌲 Mamie tacie siostrze cioci przodkom przyjacielowi dziewczynie itd, nadaj temu drzewu ich imię, podaj dalej
Troche pizda wyszła panowie, zamieniliście białą rysę na ciemną rysę, jaki był w tym sens ? Nie pasuje mi ten moment w którym już wypukła baza jest pokrywana klarem i później szlifujecie to do zera co powoduje usunięcie całkowite wcześniej położonego klaru xD takie 1,5h poszło sie ebać. Fajny materiał, ale chyba tutaj wkradł się błąd z tym klarem, ja bym zeszlifował do równa baze i wtedy położył klar i równał go na tyle ile to możliwe z resztą klaru na elemencie, na koniec polerka i rysa powinna zniknąć. Czysto teoretycznie.
Miłośnik detalingu nie oparł by się o własny samochód , nie mówiąc już o siadaniu z kolegą na błotniku auta klienta .
Siuśki wam się tylko wydaje że wiecie co robicie robiąc ta zaprawkę, obejrzyjcie sobie filmik z linku posłuchajcie trochę teorii może za jakiś czas coś z was będzie. https://www.youtube.com/watch?v=09sTGSI4G0U
Z własnego doświadczenia nie wierzę że wyjdzie dobrze.
po co ten klar?? jak i tak go zetrzesz
A nie trzeba przeszlifować już tej bazy przed położeniem bezbarwnego?
Robie podobnie ale ja używam cieńszego pędzla bo gdzie taką łopatą chłopie 😀 mniejszego bloczka też z papierem 2500 potem używam traizact 3000 3m
Potem pasta cartec zielona lub 3m na powietrznej mini polerce TEX no i żółta pasta finish. Nie proponuję flat ować lakieru przed nałożeniem farby ponieważ to już schodzisz z grubości lakieru szczególnie na starym aucie trzeba bardzo z tym uważać.
Byłoby fajnie gdyby nie to paskudne lokowanie produktu (wyszukiwarki ubezpieczeń) na koniec.
Well done 👏🏻
Mi pasuję
Dzięki za filmik
Pozdro 👊🏻
BRAWO CHŁOPAKI!
I TAK WIDAĆ XDDDDDDDDD
Jaka maseczka do klaru? FFP2 czy chirurgiczna?
Dzięki.
Rysa jak rysa, ale co z tą na przedramieniu?
siema jaki to pad ??szukam i nie moge znalezc