Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Jak sprawdzić pompę paliwową | Wskazówki od AUTODOC



Jak sprawdzić pompę paliwową | Wskazówki od AUTODOC

Jeśli pompa nie działa sprawnie lub całkowicie przestała pracować, nie będzie można uruchomić silnika samochodu 😥

Nie pozwól, aby do tego doszło — dowiedz się wcześniej, jak sprawdzić tę jednostkę.

🛠️ Potrzebne będą następujące narzędzia:
🔸 Multimetr — https://www.autodoc.pl/czesci-zapasowe/narzedzia-do-elektryki-samochodowej-74840?utm_source=YouTube&utm_medium=description&utm_campaign=tips_284
🔸 Zestaw manometrów ciśnienia paliwa — https://www.autodoc.pl/czesci-zapasowe/narzedzia-do-ukladu-paliwowego-74846?utm_source=YouTube&utm_medium=description&utm_campaign=tips_284
🔸 Zestaw narzędzi do samochodu — https://www.autodoc.pl/narzedzia?utm_source=YouTube&utm_medium=description&utm_campaign=tips_284

Obejrzyj nasz filmik, aby dowiedzieć się, jak samodzielnie sprawdzić pompę paliwową i ciśnienie układu paliwowego.

0:00 — Jak sprawdzić pompę paliwową
0:27 — Objawy uszkodzonej pompy paliwowej
1:47 — Potrzebne będą następujące narzędzia
3:01 — Sprawdź stan bezpiecznika
3:24 — Sprawdź zasilanie do złącza pompy paliwowej
5:00 — Sprawdź ciśnienie w układzie paliwowym
6:06 — Ważne!

📲 Kupowanie przez aplikację jest zawsze tańsze niż na stronie internetowej!
❱❱ Zainstaluj aplikację AUTODOC — https://interstitials.onelink.me/1036709825?pid=Youtube&c=description_tips284

🛒 Odwiedź naszą stronę internetową: https://www.autodoc.pl/?utm_source=YouTube&utm_medium=description&utm_campaign=tips_284

⛽ Pompa paliwa — https://www.autodoc.pl/czesci-zapasowe/pompa_paliwa-10817?utm_source=YouTube&utm_medium=description&utm_campaign=tips_284

⚡ Zainstaluj aplikację AUTODOC CLUB — https://club.onelink.me/d2X8?pid=youtube-disc
AUTODOC CLUB — https://club.autodoc.pl/?utm_source=youtube&utm_medium=referral&utm_campaign=tips_284

🔔 Subskrybuj kanał AUTODOC, aby nie przegapić najnowszych filmów na temat wymiany części samochodowych ➜ http://www.youtube.com/c/AutodocPl?sub_confirmation=1

Czy filmik Tobie pomógł? Daj mu uniesiony kciuk i podziel się nim ze swoimi przyjaciółmi!

Spójrz na inne filmiki na naszym kanale:
► Wskazówki od AUTODOC — https://www.youtube.com/playlist?list=PLND323dR8mp0v0fsJAks93-qbXlauWjcG
► Dlaczego moje szyby elektryczne poruszają się powoli? — https://www.youtube.com/watch?v=sFv7n6w966Y&list=PLND323dR8mp0v0fsJAks93-qbXlauWjcG&
► Co zrobić, jeśli klimatyzacja w twoim samochodzie nie działa prawidłowo? — https://www.youtube.com/watch?v=ynSDOAa4f8g&list=PLND323dR8mp0v0fsJAks93-qbXlauWjcG&

Wersja mobilna sklepu: https://m.autodoc.pl/?utm_source=YouTube&utm_medium=social

📢 AUTODOC w mediach społecznościowych:
Instagram: http://www.instagram.com/autodoc_autoparts/?utm_source=youtube&utm_medium=social&utm_campaign=descriptionpl
Facebook: https://www.facebook.com/autodoc.poland
Twitter: https://twitter.com/autodoc_berlin
YouTube: http://www.youtube.com/c/AutodocPl
TikTok: https://www.tiktok.com/@autodoc.eu

#autodoc #autodoctutorial #autodoctips

O odpowiedzialności:
Ten film jest przeznaczony wyłącznie do celów informacyjnych i nie gwarantuje osiągnięcia określonego rezultatu.

W celu zapewnienia najlepszych rezultatów zaleca się powierzenie montażu wysoko wykwalifikowanym technikom samochodowym.

Dany filmik zawiera wyłącznie porady i zalecenia, które mogą okazać się pomocne podczas wykonywania napraw lub wymiany części. AUTODOC nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, obrażenia lub szkody materialne odniesione podczas wykonywania napraw lub wymiany, które są skutkiem niewłaściwego użycia lub niewłaściwego zrozumienia załączonych informacji. Dany filmik służy wyłącznie celom informacyjnym i nie gwarantuje osiągnięcia określonego rezultatu. Użytkownik jest osobiście odpowiedzialny za nieprawidłowe użycie sprzętu naprawczego, narzędzi lub części samochodowych, a w szczególności, gdy ich użycie stwarza ryzyko obrażeń. AUTODOC usilnie zaleca bycie ostrożnym i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas wykonywania jakichkolwiek napraw lub wymiany. Miej na uwadze, że korzystanie z niskiej jakości części samochodowych nie gwarantuje odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa na drodze.

© 2021 AUTODOC GmbH All rights reserved

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

17 thoughts on “Jak sprawdzić pompę paliwową | Wskazówki od AUTODOC

  1. Mam problem z zafira b 1.9 cdti 150 KM auto traci moc nagle podczas jazdy nie reaguje na pedał zapala się kontrolka samochód z kluczem po ponownym odpaleniu kontrolka gaśnie i można jechać dalej aż ro następnego razu wcześniej miałem całe podwozie zalane ropą mechanik mowil ze z pod filtra się leję jest nieszczelnosc wymienił filtr i bez zmian ktoś wie co to może być pozdrawiam

  2. Micra 1.4 benzyna 2003 w czasie jazdy w zakręcie przy pełnym zbiorniku auto traciło moc wymieniłem pompę paliwa z koszem i dalej jest to samo linia paliwowa jest szczelna układ zapłonowy działa prawidłowo zero błędów. Czy to może być wina przekaźnika od pompy bądź jakiejś masy gdzie szukać problemu

  3. Mam taki problem, że nie mam odpowietrzania baku, wielu mechaników sprawdzało mi auto i każdy mówił że odpowietrzenie jest ok. że przewody giętkie, drożne etc. a jak odkręcę kurek paliwa to tak zasysa powietrze do baku że mnie by mogło wciągnąć. Wymieniana była pompa paliwa dwa lata temu bo stara zmarła na drodze, wyciągnięta miała spaloną izolację na przewodach od jej zasilania. Moje auto to mercedes A180 CDI W169. od dwóch lat jeżdżę tak że co 80-100 km się zatrzymuje i odkręcam kurek paliwa żeby powietrze doszło bo nie chcę żeby znowu się zatarła gdzieś na drodze. Auto cechuje również bardzo zauważalny spadek mocy, choć nie szarpie i nie przerywa. Niedawno ktoś mi polecił nowego mechanika i on stwierdził, że to może być jakiś filtr węglowy odpowietrzania zbiornika paliwa. Na razie jestem umówiony na wizytę u gościa – zobaczymy. A Wy co byście obstawiali? – co to może być za usterka?. Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi.

  4. witam mam problem z panda 1,1 z 2004r na inst gazowej jezdziłemk od serwisu do mechaników bo był problem z odpalaniem nawet serwis załamywał rece i doradził czesto tankowac swieza bezyne bedzie lepiej i w koncu po ok roku tych kłopotów zepsuła nie pompa paliwa po wymianie juz wszystko było ok palił bez problemu przez ok pół roku aż wszystkie te objawy znowu wróciły i teraz nie wiem czy mam znowu wymienic pompe czy wydawac na mechaników którzy sami do konca nie beda wiedziec co jest czy moge jakos zabezpieczyc pompe paliwwa bezyny gdy chodzi na gazie co sie dzieje z pompa bezyny gdy samochód jedzie na gazie czy to ja bardzo męczy prosze o pomoc co mam robic ps problem mam z rozruchem jak postoi pare godzin silnik ostygnie wtedy zapali gasnie i tak kilka razy i mozna jechać prosze o pomoc pozdr

  5. Za 55 zł można kupić komplet do pomiaru ciśnienia paliwa co prawda Chiński ale mierzy ja miałem w garażu manometr do 5 atm więc dokupiłem wężyk dwie opaski zaciskowe podniosłem tylne siedzenie otwarłem klapkę odpiąłem wtyczkę tak samo odpiąłem wąż którym pompowane jest paliwo ,są dwa ale też są na korpusie obudowy strzałki w którą stronę płynie paliwo więc wciskając takie zabezpieczenie odpiąłem wąż paliwowy na ten wystający króciec paliwowy nasunąłem wąż z tym moim manometrem dokręciłem opaskę do tego akumulator z ups-a czy czegoś tam 12v naładowany z dwoma przewodami tam gdzie dochodził z wtyczki brązowy kolor to minus nasunąłem wsuwki przewody ok 1 m więc akumulator z dala od paliwa i ręcznie docisłem przewody do klemów tak ze zaiskrzyło ale na zewnątrz samochodu gdyż przy ściąganiu tego węża paliwowego zawsze wyleje się ciut paliwa z niego co prawda wytarłem to szmatką niby do sucha ale wolę by zaiskrzyło z dala od tego więc mając nasunięte przewody elektryczne na bolce od pompy paliwa zgodnie z zasadą plus do plusa minus do minusa by pompa chodziła zgodnie czyli miała właściwy kierunek obrotów podłączyłem na 5 góra 10 sek końce przewodu do akumulatora i wtedy ciśnieniomierz pokazał mi 2 atm tyle wydała z siebie pompa a powinna według danych fabrycznych dobić do 4 atm co prawda układ czyli reduktor utrzymuje w moim aucie 3 atm skoda fabia 1 ale pompa nowa daje do 4 atm .Więc ten krótki test na który poświęciłem z 10 góra 15 min pokazał mi ze mam do wymiany pompę paliwa

  6. U mnie w aucie nie ma bezpiecznika ani przekaźnika pompy paliwa. Samochód dzisiaj odpalił od strzała, przejechałem kawałek, wyłączyłem silnik, a potem już nie odpalił. Nie wiedziałem co jest przyczyną. Najpierw starterem odpaliłem silnik. Wtedy wiedziałem, że jest iskra i że przyczyną jest brak paliwa. Następnie sprawdziłem napięcie przy rozruchu i było 8V. Podłączyłem pompę paliwa na krótko i nie ruszyła. Wyciągnąłem ją aby zamówić ale raczej takiej nie znajdę. Trzeba będzie rozbierać i naprawiać. Szkoda, że je zaciskają zamiast skręcać.

  7. Mam problem ze swoim autkiem, a mianowicie seat Leon 2 1.6 mpi. Nie mam żadnych problemów z autem wyżej wymienionych jedynie problem z odpaleniem…. Żeby odpalić muszę dodać gazu, co może być problemem. Samochód mam w gazie. Czasem odpali od razu od strzała, a czasem jak postoi chwile po jeździe to trzeba znowu kręcić i dodać gazu żeby odpalił. Proszę o pomoc :/

  8. Witam u mnie taka sytuacja Passat b6 2.0TDI 2005r od jakiegoś czasu przeważnie na dwójce to w czasie rozpędzania się przy puszczaniu sprzęgła auto zaczynało drzeć aż w końcu jak wbijałem się na autostradę auto nagle zgasło gdy zacząłem puszczać sprzęgło i dodawać gazu widocznie miało za ciężko i już nie odpalili wcale . Paliwa mam prawie pół baku i teraz nie jestem pewnie czy to pompa ze zbiornika czy może jednak pompa Vacum i może nawet pompowtryski są wadliwe a nie chce czegoś kupić na marne i wymienić coś co jest jescze ok

  9. To ja coś ciekawego dorzucę w temacie okołopompowym. 1.9JTD fiat stilo: auto gaśnie przy wyprzedzaniu lub czasem na zakrętach, po ponownym włączeniu zapłonu słychać bąble w układzie paliwowym. Sytuacja wystepowała przy małej ilości paliwa w baku okazało się że w obudowie pompy w baku jest zaworek zwrotny który się przycinał i nie napełniał odpowiednio szybko komory obudowy pompy paliwem.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!