Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

GRUBY REMONT VOLVO FM9 340 czyli „POLKISTAN TRUCK” cz.2 + Problem z JOTES SPD30!!! Rolnik Łukasz



Witam. Kolejny odcinek z walki z mostem od Volvo. Do tego wyszedł problem ze szlifierką… inaczej mówiąc nie nudzimy się na warsztacie 😉

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

44 thoughts on “GRUBY REMONT VOLVO FM9 340 czyli „POLKISTAN TRUCK” cz.2 + Problem z JOTES SPD30!!! Rolnik Łukasz

  1. Mam znajomego który różne naprawy robił i robi. Ma on takie swoje powiedzenie że: Jeżeli człowiek to wymyślił i złożył to da się to rozebrać i złożyć raz jeszcze. No bo nikt normalny w nowoczesnym ciągniku nie rozbiera skrzyni do gołego korpusu rzucając części na jedną kupę a potem to składa i działa 🙂

    Co do szlifierki. Trzeba by sprawdzić samo przejście na linii panel(przyciski) a sterowanie stycznikami (cewka stycznika) i druga rzecz czy maszyna ma takie coś jak stop awaryjny. Jakiś przycisk typu "grzybek". Zawsze takie przyciski mają styk NC (styk NO też) (NC czyli normalnie zamknięty, NO czyli normalnie otwarty) który po wciśnięciu STOP'a przerywa nam obwód odpowiedzialny za załączanie styczników. Zawsze jest to zrobione w ten sposób że w razie przerwy w tym obwodzie (uszkodzenie przewodu) Aktywuje nam stop awaryjny, jednoczeście unieruchamiając całą maszyne. A w skrócie to przycisk cały czas podaję napięcie a po w wciśnięciu je odcina. Co jeszcze można sprawdzić (napewno macie to sprawdzone) to z jednej strony na sterowane stycznika (na cewkę) przychodzi faza a może brakować z drugiej strony Zera co też może być powiązane właśnie z układem bezpieczeństwa.

  2. Teraz widać kto Łukasza wszystkiego nauczył i kto go tym zaraził 😀 czy ktoś zauważył że nie ma tam nerwów i przekleństw pomimo nieudanej próby? 🙂 miło się patrzy na taką współpracę 🙂 pozdrawiam

  3. Łukasz do wiercenia i gwintowania użyj płynu kto smaruje ten jedzie ,
    Przy takim rozbijania trzeba zawsze podgrzać dobrze równomiernie podgrzać palnikiem ale równomiernie i szybko.

  4. Przy naprężeniu lewarkiem i podgrzaniu palnikiem powinniscie zwyczajnie użyć młotka i przypierniczyć w sam czop. Często naprężone elementy przy gwałtownych drganiach puszczają. Pozdrawiam i życze sukcesu w tej ciężkiej operacji 😉

  5. Masz tokarki i inne maszyny a jak w poprzednim odcinku odkrecales most to zdziwiło mnie, że nie masz klucza udarowego, czy to na powietrze czy na baterie i męczysz się ręcznymi kluczami.

  6. Czesc Lukasz .sprawdziłbym cewki moga być na 380 a masz podłaczone na 220 v .tzw .pierwsze bym sprawdzil choc jedna .i potwierdzilł .potem bym szukał krancówki lub wyłacznika bezpieczeństwa.

  7. Prądu nie ma, prąd może płynąć. Jest, bądź nie ma napięcia "Prubówką" sprawdzasz obecność napięcia. Gdy jest napięcie i zamkniesz obwód, popłynie prąd.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!