Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Sprzęgło wiskotyczne "wiskoza" – co to za ustrojstwo w naszym aucie i jak je wymienić



Jak działa sprzęgło wiskotyczne w układzie chłodzenia oraz czy jest lepszym rozwiązaniem niż wentylator elektryczny? Na te pytania poszukamy odpowiedzi w dzisiejszym vlogu mechanicznym oraz pokaże wam na przykładzie bmw jak samemu je wymienić. Koniecznie dajcie znać jak się podobało i zostawcie kciuka w górę.

WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl

Program premiowy dla wszystkich majsterkowiczów
————————————————————–
https://na.allegro.pl/strefa_mechanika
—————————————————————

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————

meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————

Start


——————————————

Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem 🙂

——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————

SKLEP Z GADŻETAMI DLA MIŁOŚNIKÓW
————————————————————————————————
http://luckymotion.com.pl/51-milosnicy-czterech-kolek
————————————————————————————————

Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

Oraz nasz dostawca części używanych
————————————

Strona główna


______________________

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

47 thoughts on “Sprzęgło wiskotyczne "wiskoza" – co to za ustrojstwo w naszym aucie i jak je wymienić

  1. A jak w mieście lekko opada wskazówka temperatury a na trasie stoi w pionie to też chodzi o visko? Dodam że na postoju trochę słychać jak wentylator trochę furgocze i ciężej chodzi.

  2. Mam wymieniona wiskoze na nowa- sachsa, za każdym razem czy to silnik cieply czy zimny po uruchomieniu zasprzegla sie i np po minucie jazdy puszcza i kreci sie swoimi obrotami. Czy to normalny objaw prawidłowo działającej wiskozy?

  3. Czy to wiskoza? Po jeździe zgaszę silnik po paru minutach przekręcam kluczyk a temperatura powyżej 90 stopni, przejdę kawałek i spada do 90,przegrzewa się też jak stoję w korkach,tak się dzieje tylko jak jest ciepło, audi 2.4.

  4. łysy mechanicy znajomemu wywalili 4 wiska i 2 teromostaty i do tego pompe wody efekt- silnik grzał sie dalej, po wizycie u mnie brak wymiany cześci silnik sie chłodzi i pracuje w temp. optymalnej. Wniosek nie złe wiska tylko brak wiedzy- ludziska z wiskami najpierw wyczyście radiatory chłodnicy , najlepiej wyjąć chłodnice wyczyścić zamontować i cała filozofia. wniosek- brudne i zapchne radiatoty chłodnicy uniemożliwiaja przepływ powietrza przez chłodnice do radiatota wisca które po nagrzaniu dopiero załączy blokade wiska. Pozdro dla mechaników a nie dla WYMIENIACZY 🙂

  5. Taka ciekawostka, jestem wlasnie po wymianie wisko w m52b28. Nie wiem jak to mozliwe, ale oba wisko w ręce zachowywaly sie tak samo. Troche opór przy kreceniu łapą, ale zadnego szurania itd. Myślałem, że bedzie chodzić lżej i sie troche cykałem czy coś sie zmieni. Po założeniu nowego – eureka, w końcu brak przeciągu pod machą i auto jakby lepiej sie zbiera. Dalej jednak nie kumam czemu w łapie wisko chodziło tak jak nowe. Dodatkowo jak krecilem ta nakretka w aucie to też wiatrak sie nie kręcił z nią. A jak silnik pracowal przed tą operacją to było cały czas zapięte ? Możliwe, że sie skleiło jakos i jak szarpnalem kluczem to sie odblokowalo i moze by nawet działało?

  6. Krótko i na temat-brawo. Gdybyśmy zaczęli w końcu stosować polskie nazewnictwo to nie jeden mit a raczej wciskanie ciemnoty klientowi padłby–"siadła wiskoza"i ludzie bledną bo to pachnie sklepem z …pasmanterią

  7. Małe sprostowanie. To nie jest Hella, tylko BHS Czyli BEHR Hella nie produkowała nigdy visco 😉 To producent OE na oświetlenie oraz EE Czyli cała elektronika i elektryka 😉

  8. Witam. Wszystko cacy tylko wiskoza spina na 60 70% obrotów silnika a jeśli chodzi o przechowywanie to nakrętką do dołu a nie do góry albo w pionie. Nie ma w niej żadnych tarczek to nie dyfer lsd tylko kanały i olej dziękuję.

  9. Jak zapale auto zimne to wentylator chodzi i jak dodam gazu to wentylator nabiera odrazu obrotow duzych czyli co zepsuty jest bo powinno chodzic jak sie zagrzeje tak a nie jak zimny a jak go zgasze to zakrece wiatrakiem z lekkim oporem co jest grane.

  10. Ja kupilem nowa wiskoze i jak byla zimna to spinala wył wentylator a przy rozgrzaniu rozpinala i wentylator lekko chodzil, mozna wlac do wiskozy olej silnikonowy 5000, ale jak za duzo wlejemy to wisko sie zepnie i bedzie spiete na stale i sie nie bedzie rozpinac i ciagle chlodzic i wyc pod maska

  11. Super muzyczka z Absolwenta. Wtedy też byłem absolwentem I LO w Gdańsku i mam też BMcie E34 i lubimy się. Dalej nie bierze oleju a ma 275tys. Skrzynia automat i 2.0i. ale cos visco chyba zaczyna szwankować , hmm będę obserwował…

  12. 14:39 "nie ważne ile febi się nad tym napracuje…" Febi się nad tym nie napracuje, febi pakuje produkty innych producentów, polecam oglądać produkt który znajduje się w pudełku "febi" bo okazuje się że można tam znaleźć loga multum innych producentów, sam widziałem pasek "febi" Gates i rolkę napinacza "febi" INA CZECH

  13. Oglądałem 3 lata temu kiedy to jeszcze nie sądziłem że stane się szczęśliwym posiadaczem e39 w której właśnie mam problem z układem chłodzenia🙈🙈🙈 obejrzę na przypomnienie żeby się uporać na własną rękę z problemem 🤣🤣

Dodaj komentarz

Zadzwoń!