Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Volvo S90 Naprawa Hybrydowa po gradobiciu. PDR + Spotter oraz badanie grubości powłoki



W dzisiejszym odcinku naprawiamy Volvo S90 z 2020 r po gradobiciu
99% w gniotek została wyciągnięta przez specjalisty od PDR
Aluminiowa maska została wymieniona i polakierowana bardzo blisko grubości fabryki

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

42 thoughts on “Volvo S90 Naprawa Hybrydowa po gradobiciu. PDR + Spotter oraz badanie grubości powłoki

  1. Jak zabezpieczyć szyby, aby po lakierni nie miały kropek? Miałem dwa auta na naprawach i zawsze szyby miały kropki po lakierze… Niby zasłaniają, ale jednak coś się dostaje…

  2. Mam pytanko do ciebie, wiem że zapewne nie będziesz chciał zdradzić ile zarabiasz a mógłbyś mi chociaż powiedzieć jaki jest przedział zarobkowy jako blacharz samochodowy który dopiero ukończył szkołe? Dokładnie w serwisie i w duzym miescie? Oczywiście potrafie spawać Tig oraz Mig, mam trochę wiedzy oraz praktyki na ramię, a obsługa narzędzi blacharskich nie jest dla mnie niczym trudnym, potrafie wstawic cwiartke bezproblemowo. Niedługo kończę szkołe za granica i wracam do Polski. Mam zapał do pracy i chce sie rozwijac jak najlepiej w tym zawodzie.

  3. Witaj Szymon !
    Super sprawa jak lakiernia jest razem z blacharnia 👍 pozazdrościć 😉
    Ale z tym lakierowaniem do oryginału to jest jakieś wariactwo, w papierach serwisowych i tak będzie stało ze auto było uszkodzone i odbyła się naprawa,
    Fabryka kadzie jak najcieńsza warstwę lakieru aby zaoszczędzić na kosztach i nie koniecznie jest to dobre dla blacharki 🤨
    ale to tylko moje subiektywne zdanie ,)

    Pozdrawiam Piotr

  4. Czy bardzo zmasakrowany gradem samochód jest opłacalny do naprawy? Czy są takie samochody, których z tego powodu nie naprawiacie? Skoro jedna wgniotka zajmuje tak dużo czasu, narzędzi i materiałów, to jej naprawa musi kosztować, szacuję 700…1000zł od takiej "trudnej" sztuki i pewnie 200..500 od łatwiejszej, której nie trzeba malować. Naprwa więc bez trudu może kosztować 30…50 tyś. Ma ona sens dla bardzo drogich i stosunkowo nowych samochodów. Np. widziałem roczną Teslę (520tyś zł) po gradobiciu, wystawioną do sprzedaży za 200tyś. Zastanawialiśmy się nad nią ale z powodu tudnych do oszacowania kosztów naprawy, zrezygnowaliśmy. Bardzo proszę o komentarz.

  5. Kto decyduje sie malowac takie auto ?grad szkolny jak w okolicy nie ma technika nie mowie o garazowcu to zapraszam do Wroclawia.Wszystko bylo do usuniecia w jeden dzien.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!