Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

SZWEDZKI CZOŁG VOLVO 940 2.4D 1992r. PODSUMOWANIE I KILKA DROBNYCH NAPRAW



Witajcie Filmik przedstawia małe podsumowanie ostatnich (jak na razie) napraw w Volwiaku. Fura chodzi jak marzenie, więc …

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

48 thoughts on “SZWEDZKI CZOŁG VOLVO 940 2.4D 1992r. PODSUMOWANIE I KILKA DROBNYCH NAPRAW

  1. Tak po prawdzie każda żonka jest gruba. Przynajmniej raz, przez jakiś czas… Niektóre nawet kilka razy! I bardzo dobrze! Tak więc nie wiem czy ten straszak na końcu będzie skuteczny, hehehehehehehe.
    Niektórzy to nawet chcą, żeby była gruba w ten sposób przynajmniej raz. A inni dochodzą go wniosku, że raz to za mało…

  2. Chris Powiedz proszę co za patent z tą zerwaną śrubą która ma za zadanie chłodzić płyn hamulcowy?
    Nakręciłeś nakrętkę na resztki gwintu zalałeś migiem i później wystarczy wywiercić otwór??

  3. Cześć Chris. Użwasz jakiegoś specifika w spreju w 25:55 chwili filmu podczas montowaniu obudowy do podłogi. Smarujesz gwinty czy może powierzchnię styku tej obudowy i blachy podłogi? Co to takiego i w jakim celu to robisz?Moja malutka uwaga. Podczas wymiany smaru w łożsyku podpory wału wkładasz do środka smar łożyskowy. Nie wiem czy to jest ŁT czy coś innego. Mam nadzieję że coś lepszego. Chciałem tylko zwrócić uwagę, że bardzo często w mechanice samochodowej używa się tego smaru do wszystkiego, również do łożysk (po trochę słusznie bo nazwa jego na to wskazuje), ale… Na filmie widać że oryginalnie w środu chłopaki z Goteborga włożyli smar o innej barwie, konsystencji itp niż nasz polski ŁT! Ktoś powie że to rozrzutność, że tam w Szwecjii żyją sami bogacze, dziwacy jacyś!!! Niestety o trwałości tego łożyska zaraz obok dokładności wykonania jego samego decyduje właśnie jakość smaru.Mała i baaardzo często pomijana sprawa to użycie dobrego smaru łożyskowego. Zaraz zobaczę pytanie: A jaki to jest "dobry" smar łożyskowy cwaniaczku? Przede wszystkim taki który jest odporny na wodę. Dla małych prędkości powinien to być smar raczej o dużej gęstości i lepkości gwarantujący nam to, że pozostanie on w obudowie dłużej. Smar o konsystencji ŁT nadaje się do maszyn gdzie resurs wymiany smaru jest krótki, gdzie serwisant wymienia lub dokłada go przez kalamitkę co jakiś czas. Podsumuwując: opłaca się użyć smaru do łożysk, który będzie lepszy od ŁT w zamkniętych układach.

  4. No no, trzeba przyznać, że akurat trafiasz w punkt z furami , które kupujesz. Jak już są ogarnięte to dają fun z jazdy. Gdyby jeszcze poprzedni właściciele dbali mechanicznie choć w 50% tak jak Ty. Żywotność aut skoczyłaby +10 do lat eksploatacji. 👌👍 Pozdrawiam.

  5. Przeglądam i przeglądam ten twój kanał filmy bardzo mi się podobają, szczególnie te w których mówisz fajne rzeczy o Volwiakach :). Bardzo się cieszę, że znalazłem kogoś kto podziela moje zdanie odnośnie starych samochodów, w końcu jest filmik który mogę pokazać następnemu mistrzowi budżetu który to będzie pouczał mnie zdaniem "a po co do tego starego volvo kupujesz takie drogie części jak to trzeba będzie wymienić bo wiecznie nie będziesz tym jeździł". Tymczasem nowe samochody to poza tym że wyglądają to są zrobione z ryżu i papieru wszystko jak najtańszym kosztem, zaprojektowane tak aby w okresie gwarancji się nie psuły a po gwarancji to wiadomo części muszą się sprzedawać. Nie wyobrażam sobie przesiąść się z rzędowej piątki 2.4 litra pojemności na 1.2 albo 1.0…. masakra 😀 silniczek o pojemności mniejszej niż mój czajnik 😀

  6. Esencja motoryzacji….Solidnie i na lata wykonany samochód….Kiedyś można było,a kur…a dziś?Chujnia jak się patrzy… Zawsze będę zdania,wolę starszy samochód,ale taki,gdzie będę miał do czego przykręcić wahacz,czy przyspawać uchwyt…A jeśli chodzi o starsze Volvo….szkoda słów,brzydki jak jesienna noc,ale nie gniotsa nie łamiotsa.Troszkę od czasu do czasu zadbać,a banię zrobi bez zająknięcia…fura jak smok 😉

  7. A jeśli chodzi o mechanika,co hasa z kluczami w tym Volviaku,jest taki sam jak te Volvo. Porządny samochód, porządny mechanik,i wszystko jasne ;)Szkoda że nie mieszka w Gdańsku.Kocham ludzi co robią konkretną robotę!!! Za to się płaci,a jak komuś za drogo,to niech żre gruz 😉 Tego chłopa,przy robocie,mogę oglądać godzinami.Pozdrowienia Krzychu!!! 🙂

  8. Silnik R6 od VW, pojemność 2383 ccm 🙂 Miałem taki motor w VW LT z tym, że z turbiną ok 100 koni
    Wcześniej miałem LT 35 z 1979 r , silnik 75 koni. Sam zrobiłem kompletny remont tego silnika. Najpierw kupiłem książkę serwisową, która tania nie była. Po weryfikacji okazało się, że "dół" silnika jest idealny, problemem była góra, gdzie na jednym z tłoków pokazało się pęknięcie między rowkami pierścieni. Kupiłem komplet nowych tłoków z pierścieniami i całą resztę potrzebnych rzeczy, łącznie z nowymi śrubami do przykręcenia głowicy (nawet dzisiaj są tacy, którzy tego nie robią). Tłoki nad wymiarowe, szlif bloku itd. Po tym remoncie przejechałem 459 tys km

Dodaj komentarz

Zadzwoń!