Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Zmiana biegu w ciężarówce nie należy do najłatwiejszych [Ciężarówką przez Stany]



Oglądaj stację TVN Turbo i bądź na bieżąco!
Oglądaj „Ciężarówką przez stany” na player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/ciezarowka-przez-stany-odcinki,6372/odcinek-4,S01E04,80235
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Życie zawodowego kierowcy osiemnastokołowego pojazdu to nie bajka – Dawid Andres wie o tym doskonale, a mimo to nadal z wielką pasją przemierza tysiące kilometrów amerykańskich dróg spełniając swój „American dream”.
Ten program to niesamowita jazda po najciekawszych zakątkach Stanów Zjednoczonych. Przemierzymy ten ogromny kraj wzdłuż i wszerz. Głównym bohaterem i przewodnikiem po USA będzie Dawid Andres – pochodzący z Polski kierowca, który na co dzień prowadzi wielką ciężarówkę. Dawid nie boi się wyzwań – to, oprócz jego brata, jedyna osoba na świecie, która pokonała Amazonkę… na rowerze wodnym! Odwaga u truckera to bardzo przydatna cecha. W ostatnich rankingach właśnie ta profesja uplasowała się na ósmym miejscu wśród najbardziej niebezpiecznych zawodów w USA.

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

47 thoughts on “Zmiana biegu w ciężarówce nie należy do najłatwiejszych [Ciężarówką przez Stany]

  1. Te rzeczy testowałemi w 126p i wiedzialem o nich 15 lat temu, nauczylem się jezdzic i naprawiać oraz sprzedawać TE skrzynie! W kabinie nie słychać co się tak naprawde dzieje w skrzyni, a dzieje się! Żywotność leci na łeb i szyję jak nikasil i piasek z mosiądzem współpracujących części.

  2. Piszcie sobie w komentarzach co chcecie, ale jakbym miał wybierać to chciałbym jeździć właśnie taką amerykańską ciężarówką bez tych wszystkich unowocześnień co są w europejskich.
    Automatem to każdy głupi potrafi jeździć, a w USA dadzą kierowcy ciężarówkę z manualem i tylko Ci najbardziej doświadczeni sobie poradzą.

  3. 1:31 to zależy od auta / przełożeń kiedy można jechać na 5biegu i czy można użyć połówek w 1-4. Amerykańskie tiry mogą mieć inaczej niż jeżdżące po Europie / PL gdzie 5 można ładować nawet przy ruszaniu albo ruszać z 3/4 z połowkami

  4. Tak wgl ktoś wytłumaczy jak to jest że w stanach mieli automaty w osobówkach jak u nas się jeszcze o nich nie śniło a w ciężarówkach takie zacofanie?

  5. Wszystko fajnie, wszystko pięknie…

    Tylko każda ciężarówka ma 4 biegi na dolnej i 4 na górnej skrzyni biegów…
    To, ze inaczej jeździ się po drodze o zerowym nachyleniu a inaczej po górach załadowanym zestawem, to każdy kierowca który ma uprawnienia powinien wiedzieć jak tym operować…

    Wiec szczerze?
    Trochę mnie śmieszy podjarka zmiany biegów…
    Gdyż to nie jest nic ciężkiego, każdy kierowca który pojeździ, poradzi sobie z tym na codzień bez problemu.

  6. Ale Idiotą, kretyn to mówi! Chyba nie jeździłeś nigdy człowieku ciężarówka. Dno zero informacji ! sama dezinformacja! Zapraszam do mojego Volvo i proszę zabrać pieniądze na remont skrzyni i sprzęgła

Skomentuj zielonydarian Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!