Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Wymiana zaworu w pompie wspomagania układu kierowniczego #101_Napraw



Oglądaj „101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-1,S08E01,130233
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1Jeśli skorzystaliście z choć kilku jego wskazówek, to zaoszczędziliście już sporo pieniędzy. Grzegorz Duda nie ustaje jednak w próbach sprawienia, aby w waszych portfelach zostało ich jeszcze więcej. W ósmej serii „101 napraw” Grzesiek ponownie podzieli się swoją wiedzą, dzięki której nauczycie się samodzielnie wykonywać podstawowe naprawy i modyfikacje w samochodzie.

Samodzielne serwisowanie samochodu daje nie tylko satysfakcję, ale też konkretne oszczędności – Grzegorz Duda, doświadczony mechanik z wieloletnią praktyką w sportach motorowych, przekonuje, że wiele drobnych napraw i regularnych czynności koniecznych do utrzymania auta w pełnej sprawności można wykonać w przydomowym garażu. Pokazuje, jak przygotować się do pracy i rozkłada proces naprawy na czynniki pierwsze, a także doradza, na co szczególnie uważać po przystąpieniu do działania. Udowadnia też, że starsze auta niewielkim kosztem można doposażyć tak, by komfortem użytkowania nie ustępowały tym nowoczesnym.

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

32 thoughts on “Wymiana zaworu w pompie wspomagania układu kierowniczego #101_Napraw

  1. u mnie czasem zanikalo rzy szybkim ruchu kierownicy albo przy max skrecie pompa przychamowywala i pasek piszczal,i doszelem do tego ze pasek byl za dlugi o 3cm a w moim silniku bywaly 2 dlugosci zaleznie czy byla jedna wiecej rolka prowadzaca czy nie po wymianie smiga normalnie

  2. Mam pytanie pompa wspomagania a6c5 1.9 tdi wymieniałem alternator i z ciekawości tak przy okazji kręcę reką pompą od wspomagania i obracając pompa w jednym momencie się blokuje i jest ciężej ją obrócić jednak bezproblemowo jedną ręką ale czuć ten opór tak jakby raz na pełny obrót pompy. Auto skręca dobrze wspomaganie działa. Jedynie jadąc po rondzie czasem się zdarzy jakby przeskoczyła ale jest tro prawie niewyczuwalne.

  3. Witam mam problem z pompą wspomagania podczas kręcenia na maksa w lewo lub w prawo zatrzymuje się koło na pompie i piszczy co moze byc tego powodem pomóż Pan

  4. Panie Grzesiu. Pytanko małe mam. Czy wie Pan w jakich autach mona spotkać pompy wspomagania o najwyższym ciśnieniu oleju? Ewentualnie które pompy po przerobienie bypasu wytrzymają ciśnienie około 150bar?

  5. Ja mam problem z Jeep Cherokee WJ. Kupiłem 3 pompy. Jedna nowa i dwie z takiego modelu i nic. Co może być przyczyną? Zły płyn?
    Teraz kupiłem oryginalny MOPAR. Proszę o pomoc bo samochód stoi juz 4 miesiące.

  6. Witam mam taki problem w Peugeocie 206 1.4 benzyna z 2001r. Auto służy tylko do pracy a problem jest taki jak Pan Grzegorz mówi. Moje pytanie jest takie czy ja w moim aucie też mogę to wymienić ? Bo nie wiem z jakiego materiału mam pompę 😐😐

Dodaj komentarz

Zadzwoń!