Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Wymiana ukręconej półosi napędowej w Scani

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

21 thoughts on “Wymiana ukręconej półosi napędowej w Scani

  1. Kręcone trochę sposobem Adama Słodowego. "W związku tym że nie ma czasu mam gotowca" Tochę pocięty materiał, da się wyczuć wyreżyserowane kwestę. Ogólnie spoko.

  2. Drodzy fachowcy w moim fachu , ten patent ja używałem już w latach sześćdziesiątych u/w a ogólnie wielki szacum do tej pracy i dla was. Pozdrawiam z Hamburga życzę przyjemnych akcji i satysfakcji z tego co robicie, bo ja to mam za sobą.

  3. Cześć,чому механікам сім'ї руйнують працював у fox auto serwis ( kobielice Pszczyńska 162)чотири роки( 2016-2020) ,так проституцію покривають ,їх джерело заробітку.

  4. Bardzo zły pomysł z wyciągałem półosi w ten sposób, z jednej strony podajesz plus elektrodą a przecież masa też musi się dostać do tej półosi a zapinając się za obudowę mostu ma tylko dwie drogi to znaczy, że obwód zamknie się przez łożyska kosza lub przez łożysko wałka ataku i przekładnie kątową co może skutkować zespawaniem łożysk, nawet jeśli po naprawie wszystko wydaje się dobrze to mogą pozostać wżery na igielkach co w krótkim czasie załatwi łożysko. Tak samo przy spawaniu obronionej śruby na kole i zapiętej macie na zwrotnicy lub karoserii, zdarza się, że po takiej naprawie koło już się nie obróci.
    Jedyna opcja jaką można by rozważać to zapinane masy za drugą nieuszkodzoną półoś, wtedy masa przechodzi jedynie przez mechanizm różnicowy co też jest niezalecane ale niesie za sobą dużo mniejsze ryzyko.
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów

  5. Super jak zawsze pelna profeska. Apropo filtra miałem kiedyś w zimie w Skanii G420 pęknięty korek filtra paliwio lało się bardzo zalana naczepa to było w mieście Chełm i teraz mała reklama chłopaki z firmy SKAN-SPEC z Chelma wymienili mi korek i filtr bez unoszenia kabiny bo miałem problem z jej podniesieniem co w G nie jest proste pozdrawiam wszystkich fachowców takich jak wy szczególnie

Skomentuj Marcin Gracikowski Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!