Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Wymiana tylnych poduszek zawieszenia oraz czujnika ECAS Volvo FH i Ciekawostka w naczepie Schmitz



https://patronite.pl/TruckmechanicfromPoland

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

49 thoughts on “Wymiana tylnych poduszek zawieszenia oraz czujnika ECAS Volvo FH i Ciekawostka w naczepie Schmitz

  1. Czy gwinty takich śrub/nakrętek, narażonych na sól, wodę itp. smarujecie czymś przed dokręceniem?
    Zwłaszcza jak nakrętkę dajecie starą. Niby się nie powinno smarować wg. producentów, ale niektórzy praktykują inaczej.

  2. Siemanko. Pracuje w Uk od 7 lat na chlodni w markecie i w ciagu nocy czasami 5 przyczep zmieniam. Przeczepki non stop. Rozne auta na placu mamy od Mercow , Dafy cf i xf, MAN y , Volwo plus Scanie i Renowki. Piloty do podnoszenia sa podobne a przycisk do samopoziomowania zalezy od marki auta. Czasami jest przycosk na desce rozdzielczej a czasami masz w pilocie. Ale co zaowazylem jak kierowcy z Polski sie podpinaja to to ze jak wjezdrzaka ciagnikiem pod naczepe to nie unosza przyczepy na poduszkach ciagnika do gory. Skutkuje to tym ze jak sie wepna siodlem w sworzen to szarpia kiedy przyczepa stoi na stopach i niszcza nogi. Potem jest problem z kreceniem korba ze ciezko ida do gory. A druga sprawa czesto i gesto mozna minac sworzen i kabina uderzaja w agregat chlodni. Czego nie rozumiem to tutaj wymagaja minimum dwa mocne szarpniecia ciagnikiem do przodu ze zblokowanymi hamulcami w przyczepie zeby sprawdzic ze siodlo dobrze sie wpielo i zblokowalo. A kierowcy niektorzy to lekcewarza i kliknelo to ok mozna jechac i pierwsza wywijla na rondzie a przyczepa na ziemi laduje. Dlatego przestrzegam a nie pouczam zeby mnie ktos nie zrozumial zle ze moze sie wymondrzam. Spiecie dobre zestawu to podstawa. Spokojnie i bez pospiechu chlopaki i panie rowniez . Powodzenia na drodze i zdrowka zycze. Pozdro dla Mobilnego serwisanta

  3. Pierwszy raz widzę żeby ktoś miał 2 czapki na głowie. Tak się właśnie zastanawiałem gdzie się czerwona podziała czapeczkę.

    Szacun za robotę przy gownianej pogodzie. Zdrówka!

  4. Pytanie do Q&A Jak twoje usługi maja cenę względem usług w warsztatach mechanicznych ciężarowych. Chodzi dokładnie koszt np jak teraz wymiana 2 poduszek w warsztacie koszt wymiany ,a u Ciebie? Nie zrozum mnie źle bo według mnie twoje usługi powinny być +50-100% co ceny warsztat. Zdrowie ma się jedno, a tamci Panowie w ciepełku na luzie robią za kasę no właśnie, ale czy za niższą? Trafiłeś ze swoimi filmikami super w nisze tego na youtube nie było. Bardzo fajnie, że kierowców uszkodzonych ciężarówek wykorzystujesz jako kamerzystów !! 🙂 Lekki szok dla nich ale fajnie dają radę i dla nich pochwała Pozdrawiam z pod Kielc.

  5. Takie centralne pompowanie często też stosują w samochodach jak jeżdżą w terenie żeby sobie poprawić właściwości trakcyjne. Widziałem na YT że np. w Brazylii masowo się to stosuje w europejskich ciągnikach i to samo w Rosji w krazach itp.

  6. W PL taka naczepa jest naczepą specjalnego przeznaczenia bo systemy automatycznej kontroli i zmiany ciśnienia w oponach to technologia specjalnego przeznaczenia wojskowego i w pojazdach cywilnych nie powinna być montowana bez specjalnego dokumentu zezwalajacego.

  7. Cze załoga servisu od nagłych awarii. Chylę czoła przed Wami!
    Obejrzałem kilka video usuwania tego, do czego dopuścili bezmyślni idioci kreujący się na tytanów szos czy autostrad.
    Takiemu ciulowi nie pozwoliłbym prowadzić spacerówki z dzieciakiem bo by zatarł koło na piaście.
    Dobry kierowca wyczuje pudełko zapałek pod tylną oponą naczepy gdy na nie najedzie, jak można nie wyczuć rozwalonego łożyska na osi w naczepie?! Ale, dzięki takim "draywerom" macie robotę… dobrze płatną robotę!
    Przejeździłem 43 lata ciężarówkami różnych typów od Stara 20 do Piterbulit'a. Zjeździłem Polskę, Europę, Bliski Wschód i pn. Amerykę, nigdy, przenigdy nie zdarzyło mi się bym cokolwiek zatarł czy uszkodził z mej winy.
    Patrząc co dzisiejsi kierowcy potrafią, zgadzam się z kolegami w moim wieku, że takiemu dzisiejszemu driverowi zabrać komórkę i GPS to do domu nie wróci.
    Życzę załodze servisu jak najwięcej takich kołków za kierownicą, a wasza firma stanie się potentatem na całą Europę z filiami na całym świecie.
    https://tinyurl.com/txwkphtj

  8. Za te nowe szybko złączki powinni tego ziomka co je wymyślił za jaja powiesić. Już nie mówię że plastik bo te stare plastikowe to przynajmnie dało sie rozłączyć, a te działają tylko jak są nowe, a już całkiem fajne są te co trzeba specjalne narzędzie wciskac do srodka żeby odpusciły masakra

  9. Robisz kawał fajnej roboty, super tłumaczysz , fajnie podpowiadasz. Ja dopiero się uczę jako pomocnik mechanika i twój kanał jest dla mnie jak studia on-line. Dzięki i pozdrawiam.

  10. Ta ciekawostka to taki centralny system pompowania kół, rozwiązanie dosyć stare, najczęściej stosowane w pojazdach wojskowych np. Star 266, pozdrawiam.

  11. Cześć mam wielki szacunek dla waszej pracy wiele sie można nauczyć i dziwie się że nikt ci Nie blokuje I usuwa tych filmów.Mam taki żarcik do dziadka (Wielki szacun)dziadek nie boi się żadnej roboty koło każdej się może położyć

  12. Mala uwaga: każdy gaz zmienia gęstość (a wiec i ciśnienie) w zależności od temperatury. Azotu jest w powietrzu 78%. Jedyna różnica to mniejsze utlenianie felgi i gumy (brak tlenu i brak wilgoci).

Dodaj komentarz

Zadzwoń!