Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Wymiana starych ramion i piór wycieraczek samochodowych! #101_Napraw



Oglądaj „101 napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-4,S07E04 …

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

41 thoughts on “Wymiana starych ramion i piór wycieraczek samochodowych! #101_Napraw

  1. No i to się nazywa subtelna reklama. Naprawdę większość osób powinno się od was uczyć. Pokazuje Pan tylko to że paczki z allegro dochodzą i to że pan z tam tąd zamówił nowe pióra i ramiona. Naprawdę gratuluję

  2. W przypadku 807 to chyba ze trzy gwiazdki będą i godzina.Zintegrowane ze spryskiwaczami.Dodatkowo jak źle założysz to zahaczają o siebie.Trochę się namęczyłem… 😰

  3. Po co się tak męczyć?, ściągacz do wycieraczek Neo czy Yato załatwia sprawę szybko;) ceny od 25z do 35zł i mamy sprzęt na lata, wd-40 środek penetrujący a nie smarujący tak dla gwoli ścisłości;)

  4. Grzesiu, ja wszystko rozumiem ale nie zawsze jest tak jak mówisz, przykład? A4b5 polift 2002r, mecze się już z tymi ramionami któryś tydzień, już nawet straciłem rachubę bo robię to w weekend bo na tygodniu nie mam czasu na takie zabawy, żadne WD 40 nie jest takie znowu skuteczne, był też młotek bo bez młota to nie robota, odrdzewiacz i ściągacz do wycieraczek, nic nie zdało egzaminu, może coś poradzisz na to?😁😁

  5. W podróży lub doraźnie zamiast WD40 które bardzo zamazuje szybę, wystarczy delikatnie odgiąć ramię (trzymając łączenie ramienia z piórem, drugą ręką delikatnie ciągnąc w swoim kierunku), jednak trzeba uważać, bo trzpień może zahaczać o rant maski. Innym sposobem, jest podłożenie podkładek pod trzpień. Od wewnątrz, skracając w taki sposób długość sworznia (tzw, chowanie sworznia do środka za pomocą podkładek) do montażu ramienia. Im więcej podkładek, tym lepsze przyleganie całej wycieraczki (szczególnie bezszkieletowej). Sposób zaczerpnięty z volvo s/v40 i jego licznymi problemami z wycieraczkami.

  6. Nie działa!!!
    Pół puszki "wude 40", 2 godziny czekania, obluzowywanie, szarpanie, walenie młotkiem i nic. Pół dnia roboty i oba ramiona jak były tak są. Dodam, że na wieloklinie zero rdzy.

  7. A czy pod śrubą mocują ramię wycieraczki daje się podkładkę ? Pytam, ponieważ w samochodzie mojej córki demontażu obu wycieraczek dokonał ktoś inny, i wygląda na to że po za zaślepkami plastikowymi (2 szt) jest tylko jedna nakrętka (pewnie drugą zgubił). Jest też jedna podkładka (wygląda, jakby pasowała, ale nie mam pewności, czy to stamtąd). Proszę o podpowiedź, bo wymieniony został również mechanizm wycieraczek, i przypuszczalnie mógł tej podkładki zapomnieć użyć, gdy skręcał ów mechanizm…

  8. Wielki majster, cudowny warsztat 1000 środków do pielęgnacji samochodu ale zwykłego ściągacza za 20 złotych nie ma i tłucze młotkiem jak rasowy janusz XD Śmiechu warte.

Skomentuj mariusz sułkowski Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!