Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Wyjazd do Lipska 832km 9 godzin jazdy i 20 minut naprawy . Naczepa Schmitz potrzebowała pomocy ! Q&A

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

30 thoughts on “Wyjazd do Lipska 832km 9 godzin jazdy i 20 minut naprawy . Naczepa Schmitz potrzebowała pomocy ! Q&A

  1. Ostatnio jeździłem do autobusu Irizar na bazie Scani . Usterka ? Nie pali na 3 cylindry winowajcą okazał się rąbnięty komputer , całe szczęście udało się pożyczyć komputer z ciężarówki i zjechać 700 kilometrów do domu na pożyczonym komputerze 🙂

  2. Oglądam już któryś twój filmik i uważam, że prawdziwe jest powiedzenie : znajdź zajęcie, które kochasz a do końca życia nie będziesz musiał pracować. Widać, że to twoja pasja i dlatego tak fajnie się to ogląda. Ile problemów do ogarnięcia, diagnoza, decyzja, błąd lub nie i coś inaczej trzeba zrobić aby osiągnąć cel czyli naprawić kolejne auto.
    W każdym zawodzie: czy to lekarz, prawnik, nauczyciel czy mechanik samochodowy jak chcą być dobrzy muszą lubić to co robią i mieć tzw. dryg lub powołanie jak kto woli.

  3. Patryk Witam – pytanie Co myślicie o nieprawidłowych naprawach przed mechaników jak mielicie np ostatnio turbiną zakryte szmatką lub osi spawanie naczepy Czy jakie mieliście miłe wspomnienia z kierowcami czy was popędzają bo czas goni bo się spieszą załadunkiem pozdrawiam ekipę Leszno Wielkopolska

  4. Majster nic nie wymarło, też przed każdą jazdą sprawdzam wszystko, plus co miesiąc kontrola aparatu zapłonowego. Astra F GSI 1992 rok. Ta obsługa jest dalej praktykowana tylko wśród posiadaczy starych Gruzów. Pozdrowienia od stałego widza 🙂

  5. Z tym Shmitzem jest tak jak mówisz, niby dobrze "chodzi po vinie", a z tą poduszką jest to wg programu tzw "zmiana konstrukcyjna". Przez 10 lat nie potrzebowali jakoś drugiego otworu z gwintem do śruby, która jak przypuszczam, wg zamysłów konstruktorów ma zapobiegać obróceniu się podstawy po poluzowaniu się głównej śruby.

    W programie bez ceregieli jest napisane, żeby po nowym numerze, ale nie ma żadnego info że tam są 2 dziury, i czy są wymagane dodatkowe części (Co po drugiej śrubie jak nie ma dziury w resorze 😉 ) .

    W "cennikach" dostawców te poduszki są niby wymienne…, skoro wymiar szpilki jest jednaki to po prostu w praktyce może nie przykręca się tej 2 śruby.

Skomentuj Zaborek Ciężarówką po Usa Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!