Widziałeś DOLOT W SWOIM DIESLU PO 200.000 km??? Jak wyczyści układ dolotowy Tanio i szybko!!!
Układ dolotowy w silnikach Diesla jest, bardzo często zapominanym elementem w naszym samochodzie, a jednak co kilka lat lub co kilkadziesiąt tyś kilometrów należało by go otworzyć i wyczyścić, a na pewno będzie to lepsze dla mocy i spalania w aucie. Dziś pokażę Wam jak wygląda kolektor i egr po 250.000km i jak go wyczyścić. Pomogłem ? To kciuk w górę i udostępniajcie.
WALIZKA NARZĘDZI BY M4K GARAGE
————————————————————————
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K_walizka
————————————————————————
STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów m4k
———————————————————————————–
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
———————————————————————————–
szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
——————————————————————————————
https://mubi.pl/milosnicy4kolek/
———————————————————————————
W RAZIE PYTAŃ ADRES EMAIL
—————————————————-
m4k@mubi.pl
—————————————————-
Koniecznie odwiedźcie muzeum techniki wojskowej GRYF miejsce dla miłośników wszystkich kółek
—————————————————————————
https://www.facebook.com/MuzeumGRYF
————————————————————————-
Link do mojej 2 książki 🙂
—————————————————————————————
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K_ksiazka_2
—————————————————————————————
Koniecznie zajrzyjcie do ekipy z Mtuning tam znajdziecie wszystkie graty i części do waszych projektów i nie tylko
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/MTuningPerformance/
———————————————————————————–
JUŻ JEST NOWY WARSZTAT M4K GARAGE WROCŁAW koniecznie zajrzyjcie
———————————————————————————
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw/
———————————————————————————
Strona www salonu samochodów używanych by m4k
————————————
https://salon.m4k.pl/
————————————
UWAGA UWAGA JUŻ JEST!!!
Moja Nowa książka do nabycia !!!
———————————————————————-
http://bit.ly/milosnicy2
———————————————————————-
WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl
INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————
meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————
——————————————
Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc jeżeli masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj i zostań patronem 🙂
——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————
Wbijajcie na naszego FB
——————————————————————————————————
https://www.facebook.com/milosnicy.czterech.kolek.gdansk/
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.
Po 750 tys miałem czysty mondeo mk2
W tytule błąd: jest "wyczyści", ma być "wyczyścić".
diesle w polsce mają 180 tys przebiegu także nie ma o co się martwić
Jaką pseudo ekologię gościu? Idzie brudne ścierwo z rury? Idzie. Idzie w powietrze ? Idzie. Gdzieś się osadza czy ucieka w kosmos przez wentylację ?
A jeśli mam zaślepiony EGR to raczej było to czyszczone czy nie?
Mam to samo w płucach, bo palę dwie paczki dziennie. Nie ma jak papieros po przebudzeniu i poranna kawa
Mam Forda Galaxy 2010 1.8tdci i jest po wymianie turbiny na regeneracyjną bo wcześniejsza zepsuła sie i wywalilo olej wiec wymienilem. I teraz tak…
Auto na pierwszych trzech biegach ładnie ciągnie z turbo i sila jest jednak po wrzuceniu juz biegu 4 i wyjazd na autostrade mam wrazenie jak bym ciągnął ciężka przyczepe. Nie chce rozpedzic sie wiecej niz 130km/h. Wymienilem egr i dalej nic. Komputer nie pokazuje błędu. Gdzie szukać problemu?
Bardzo ciekawi mnie jak dobrze wyczyscil by to znany na polskim rynku preparat do udrazniania rur 😀
Michu A co myślisz żeby zaslepić EGR?
Jak wyglądał by koszt takiej roboty
Mam zapalenie migdałków podniebiennych i nie mogę wyczyścić gaźnika.
Mam astrę GTC 150 tys przejechane, po wciśnięciu sprzęgła obroty skaczą później wraca do normy. To samo się dzieje na wolnym biegu gdy wciśnie gas i puści to po spadku falują lekko i po 2s wraca do normy tak jakby się ustawiał. Czy myślicie że to przepustnica i kolektor ? Dodam że pojawił się błąd P003A ale to jeśli chodzi o turbo.
przerabialem osobiscie ten temat w 1.9tdi ASZ przebieg 380tys wrazenia po zdjeciu podobne
1 czyszczenie to bylo zalanie benzyna i wypalenie ehefkt nie byl WOW
2 czyszczenie uzylem BRUDPUR VC242 (VOIGT) koncentrat do czyszczenia zabrudzen + druciak do mycia butelek
zalalem kolektor na 30min wyczyscilem druciakiem i efekt jak nowy 🙂
Opalarka i tylko świeczki widać 🙂 wszystko ładnie się wypala
1:48 Rozumiem, że spaliny przez EGR dostają się do kolektora ssącego i tam osiadają, ale co wspólnego ma z tym nieszczelny intercooler?
Ja mam silnik 2.0hdi przebieg 370000 .Nic nie robione.Olej co 10000 wymiana . Zawsze Elf olej.Jak bym powiedział , że dodałem 0,5 l oleju na moje195000tyś km,to chyba bym zgrzeszył.
Moje BMW (2.0 136 KM) ma już najechane ponad 460k km i EGR nie wyglądał tak strasznie i kolektor też
a w grande punto 1.3 multijet dużo zachodu? Idzie samemu to ogarnąć?
Po tym odcinku już widzę co jest w moim 1.9tdi przy przebiegu 435tys. Juz w głowie szukam preparatów czyszczących i do roboty
Michu jak zawsze pomocny . Jutro biorę się za mojego klasyka VW 98. 330kkm 🙂
9:15 astma atak
Mechanik, u którego byłem powiedział, że EGR jest zablokowany w takiej pozycji(można jeździć) i sam egr to 1200 PLN + robocizna Audi A4B8 2012. Powiedział, że tego się nie czyści tylko wymienia. Nie wiem sam co myśleć, a sam nie potrafię tego zrobić.
Pytanko, w benzynie dolot powinien byc raczej czysty nie?
M4k dalej pomaga!! A lataa się i ecko jest .. pomaga ale babcia stara już
Witam serdecznie
U mnie ostatnio pojawił się problem z odpalaniem na ciepłym trzeba było dobrą chwilę pokręcić żeby załapał. Zwiększona została dawka rozruchowa i wymienione wszystkie świece bo wszystkie spalone a dodam że na zimnym odpalał od strzała. Ale teraz pojawił się problem taki ze sporadycznie szarpnie czy się przydławi ale tylko na niedogrzanym i większości jazda do 60 km/h czyli po mieście . Czy może to być problem z egr zaznaczę ze mam 1.9 tdi 130KM AWXz 2004 i ma 487tys a nigdy nie czyściłem egr . Mam go od ponad 12 lat i nigdy nie było problemu nie kopci nie gaśnic ma moc i niewiem czy jest problem ze przez zwiększona dawkę czy inny problem i to tylko zbieg okoliczności . Myślałem że może czujnik polozenia walu korbowego bo też steruje dawkami paliwa ale żadnego błędu ani kontrolki ni ma. Mam zagwostke.
Pozdrawiam za fajne krótkie i na temat filmiki z których można się dużo nauczyć.
Tak dalej trzymać