Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.
Related
24 thoughts on “Volvo S60 1 i V70 2 – typowe usterki”
+
Autovloger
Zapom,niałeś o klapach. W S60 kocha się wycierać łącznik między klapami i serwem i strzelić taśma od SAS. Potrafi też odmowić posługi samo serwo od klap. Mój ojciec ma S60 z 2006 roku i obie te usterki miały już miejsce. Ponad to EGR, przepływomierz, rura intercoolera i taśma od SAS, dwumas, chociaż dwumas robiony przez poprzedniego właściela, łożysko piasty,, amortyzatory przód bodajże , łącznik stabilizatora, tuleje wahacza, serwo i łącznik od klap wirowych. Uważam, że jest całkiem nieźle jak na 13 letni samochód. Generalnie kochane auto. Ojciec ma już ten samochód od jak mnie pamięć nie myli 2012-14 roku i za ten czas z zawieszenia wymienił tylko amortyzatory, łącznik stabilizatora i tuleje wahacza. Z rdzą już tak nie przesadzaj. Na ojca Volvie nawet kropeczki wielkości szpilki korozji nie znajdziesz, nawet na podwoziu. Jak się dba, tak się ma.
Witam , od pewnego czasu wyskakuje mi komunikat ,, Płyn Hamulcowy Pilny Serwis „ błąd pojawia się czasami na dłuższa chwile czasami znika po kilku kilometrach . Płyn został wymieniony układ odpowietrzony lecz problem nie zniknął . Miał ktoś taka sytuacje ? Proszę o poradę 🙏🏻
Człowiek który mówi że Volvo v 70 s 60 i pokrewne rdzewieją to jest idiotą mam 2samochidy s 60 i v 70 2001 rok iiiiiii zero rdzy kupisz szarota po wypadku to masz rdzę kupisz se sam samochód i sam po niego jedziesz np do Niemiec tak jak ja to masz spokój a nie kupować u Mirka i zZdzisia
Trzy lata trzymać tak fatalny materiał… To świadczy o jakości materiałów tego yutubera. Profili nie ma sensu raczej śledzić, wystarczy zerknąć na rzeczowy koment Jacka.
Koło dwumasowe jest też w silnikach benzynowych w tym modelu, nie tylko w dieslach. Trochę błędnych informacji podajesz. Rozumiem zamysł całego filmu, ale jest to auto inne niż np z grupy VW więc nie rozumiem na przykład mówienia o rdzy…jezeli nie miał przeszłości powypadkowej to nie rdzewieje, troszkę mało o silnikach też było powiedziane. Ale są już moim zdaniem bardziej merytoryczne filmy na temat tego modelu np. U VanGarage. Pozdrawiam
O trwałości tego samochodu może świadczyć fakt, iż akumulator w moim Volvo s60 I 2.4 D5 2003r. był sprawny przez prawie 17 lat, samochód nie miał żadnej większej naprawy przez 220tyś km 😀
już się tam polaczki nie zesrajcie w tych komentarzach, wasze stare trupy z niemiec w kopcących dieslach nie są idealne i musicie się z tym w końcu pogodzić. Gość robi zajebiste filmy a wy zawsze hejtujecie żeby pokazać przed sąsiadem, rodziną że wasze stare padła są idealne, nigdy się nie psują a co drugi kopci jak stary jelcz
Ale ci się dostało od zadufanych w sobie, volviaków, coś jest na rzeczy skoro zrezygnowali ze swoich cudownych silników diesla i zapukali do drzwi koncernu Francuckiego o pomoc🙄😄
Co do usterek w skrzyńach automatycznych… jak nie wymieniasz w nich oleju to masz problemy. Niestety niedbalstwo w tym przypadku producentów zrobiło swoje. Jak sie zaczęły sypać wszyscy sie nagle obudzili… po fakcie (że nie wymieniali oleju) i to sie odnosi do wszystkich automatów z tamtych lat. Automatyczna skrzynia jest naprawdę trwała ale zawodzą w niej zawory liniowe… ponoć do naprawienia. Co do wyposażenia auta w filmie to jednak jakaś bida wersja. Radio 1din zamiast 2din brak sterowania radia z przycisków kierownicy … 😎
+
Autovloger
Zapom,niałeś o klapach. W S60 kocha się wycierać łącznik między klapami i serwem i strzelić taśma od SAS. Potrafi też odmowić posługi samo serwo od klap. Mój ojciec ma S60 z 2006 roku i obie te usterki miały już miejsce. Ponad to EGR, przepływomierz, rura intercoolera i taśma od SAS, dwumas, chociaż dwumas robiony przez poprzedniego właściela, łożysko piasty,, amortyzatory przód bodajże , łącznik stabilizatora, tuleje wahacza, serwo i łącznik od klap wirowych. Uważam, że jest całkiem nieźle jak na 13 letni samochód. Generalnie kochane auto. Ojciec ma już ten samochód od jak mnie pamięć nie myli 2012-14 roku i za ten czas z zawieszenia wymienił tylko amortyzatory, łącznik stabilizatora i tuleje wahacza. Z rdzą już tak nie przesadzaj. Na ojca Volvie nawet kropeczki wielkości szpilki korozji nie znajdziesz, nawet na podwoziu. Jak się dba, tak się ma.
Witam , od pewnego czasu wyskakuje mi komunikat ,, Płyn Hamulcowy Pilny Serwis „ błąd pojawia się czasami na dłuższa chwile czasami znika po kilku kilometrach . Płyn został wymieniony układ odpowietrzony lecz problem nie zniknął . Miał ktoś taka sytuacje ? Proszę o poradę 🙏🏻
Wolnossąca 2.9 też dobra do LPG
Zrób test S80 2 generacji
Kolejne bezplciowe gadanie…
Człowiek który mówi że Volvo v 70 s 60 i pokrewne rdzewieją to jest idiotą mam 2samochidy s 60 i v 70 2001 rok iiiiiii zero rdzy kupisz szarota po wypadku to masz rdzę kupisz se sam samochód i sam po niego jedziesz np do Niemiec tak jak ja to masz spokój a nie kupować u Mirka i zZdzisia
Kupujecie szorty po wypadkach a po ten macie gówno
Trzy lata trzymać tak fatalny materiał… To świadczy o jakości materiałów tego yutubera. Profili nie ma sensu raczej śledzić, wystarczy zerknąć na rzeczowy koment Jacka.
Koło dwumasowe jest też w silnikach benzynowych w tym modelu, nie tylko w dieslach. Trochę błędnych informacji podajesz. Rozumiem zamysł całego filmu, ale jest to auto inne niż np z grupy VW więc nie rozumiem na przykład mówienia o rdzy…jezeli nie miał przeszłości powypadkowej to nie rdzewieje, troszkę mało o silnikach też było powiedziane. Ale są już moim zdaniem bardziej merytoryczne filmy na temat tego modelu np. U VanGarage. Pozdrawiam
O trwałości tego samochodu może świadczyć fakt, iż akumulator w moim Volvo s60 I 2.4 D5 2003r. był sprawny przez prawie 17 lat, samochód nie miał żadnej większej naprawy przez 220tyś km 😀
już się tam polaczki nie zesrajcie w tych komentarzach, wasze stare trupy z niemiec w kopcących dieslach nie są idealne i musicie się z tym w końcu pogodzić. Gość robi zajebiste filmy a wy zawsze hejtujecie żeby pokazać przed sąsiadem, rodziną że wasze stare padła są idealne, nigdy się nie psują a co drugi kopci jak stary jelcz
"Dżirtronik"… XD
siema
Mam takie auto w rodzinie od 2016, a V70 ii gen od 2007. Nic z tego co mowisz sie nie dzieje w naszych Łosiach
Ale ci się dostało od zadufanych w sobie, volviaków, coś jest na rzeczy skoro zrezygnowali ze swoich cudownych silników diesla i zapukali do drzwi koncernu Francuckiego o pomoc🙄😄
U mnie stary ma d5 i nic się nie potwierdziło z tego co mówisz.
Fajnie, rzeczowo… Zastanawiam się nad kupnem tego auta na trasę. Interesuje mnie jakie ma obroty przy 160km/h.
W d5 to żadnych usterek nie ma. Turbo, wtryski to w każdym aucie są problemem po dużych przebiegach
Don,t let your hand on the shifter while driving. It Will destroy your synchromesh.
Jaka rdza? Ten model jest mega odporny na korozję !!! Wiem co mówię mieszkam w skandynawii
GEARTRONIC (CZYTAJ GIRTRONIK) 😀
Co do usterek w skrzyńach automatycznych… jak nie wymieniasz w nich oleju to masz problemy.
Niestety niedbalstwo w tym przypadku producentów zrobiło swoje.
Jak sie zaczęły sypać wszyscy sie nagle obudzili… po fakcie (że nie wymieniali oleju) i to sie odnosi do wszystkich automatów z tamtych lat. Automatyczna skrzynia jest naprawdę trwała ale zawodzą w niej zawory liniowe… ponoć do naprawienia.
Co do wyposażenia auta w filmie to jednak jakaś bida wersja. Radio 1din zamiast 2din brak sterowania radia z przycisków kierownicy … 😎
Masz może jakieś ciekawe informacje na temat 2.0t o mocy 180 koni? Ciężko znaleźć konkretne informacje o tych silnikach
Nie trzyma sie reki na dzwigni zmiany biegow