Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.
Related
50 thoughts on “Volvo S40 2 i V50 – typowe usterki”
polecam 2.0d 136km. Byle bez dpf. Uwazac nalezy na zacinanie sie kolumny kierowniczej.
Zastanawia mnie ta opinia o automatach? Co w nich takiego strasznego. Posiadam takowego z przebiegiem ponad 200k km i wg opinii autoryzowanego serwisu skrzynia i silnik w kondycji coś pomiędzy 4+ a 5- więc nie mogę zrozumieć o co chodziło twórcy?
Trzeba też wiedzieć, że 1.8 i 2.0 benzyna to silniki Duratec od Forda, są podobne konstrukcyjnie, na trwałym łańcuchu rozrządu. Ogólnie silniki trwałe, mogące robić duże przebiegi, ale….. jak ktoś dawał wpie…..l na zimnym silniku pod czerwone pole, to doprowadzi do zapieczenia pierścieni i do znacznego zużycia oleju, co da się wyeliminować tylko rozbiórką silnika i wymianą pierścieni.
Nie wspomnieć o parujących od wewnątrz reflektorach – może jakoś bym zrozumiał. Ale mając egzemplarz z tym właśnie typowym problemem i robiąc ujęcia wprost na reflektory – to już sztuka! 😀
Dwie uwagi. Auto jest nie kompaktowe a Klasy średniej niższej i warto było wspomnieć o C30 które właściwie jest hatchbackiem S40 II i V50 pomimo że się różni trochę a po lifcie ma inny przód
właśnie udało mi kupić te auto z silnikiem 2.0 D .bardzo dobry samochód i mam tylko problem z czujnikiem temperatury …wskazuje teraz temperaturę ujemną
A o wyginających się korbowodach w silnikach 2.0 D 136km nikt ani słowa nie wspomniał. Przed zakupem używanego Volvo V50 czytałem dziesiątki komentarzy na temat auta z silnikiem 2.0 D 136km i ani słowa o tych usterkach. Jak się okazuje problem występuje dosyć często – również w moim przypadku (wymieniłem dwa korbowody). Autko sprawuje się dobrze ale kupującym doradził bym zakup auta w zimie i odpalenie na zimnym silniku.
Silnik benzynowy 2.5 turbo, tak zwany t5. Przed lift do 2007r. Miał 220 KM. zaś polift posiadał wspomnienie 230 KM. zapomniałeś dodać że występowały wersje z awd. Jest to napęd typu haldex!! Oraz wersje r-design.
Kurde wystraszyłes mnie tym 1,6d. teraz sie zastanawia bo mam mozliwosc kupienia v50 od ciotki. Ma go od nowosci 175 tys przebiegu tylko ijest z 2005 konca roku . Teraz nie wiem czy warto. Jest w dobym stanie dwumasa dziala eleganco turbina tez ale jak tu widze ze po 200 paru tys wszystko pada to chyba cos innego poszukam chyba benzyne wolnosaca ;/ A własnie bo z 2004 roku nie mialy dpfa a od 2005 juz tak?
Wiedza autora o Volvo i ogólnie motoryzacji – powierzchowna. 2.0 benzyna to zmodyfikowany silnik 1.8 konstrukcji Forda – obydwa mają problem ze zużyciem oleju. Był jeszcze 5 cylindrowy 2.0 prod. Volvo ale bardzo rzadko spotykany. Natomiast 2.4 170KM ma tylko o 10Nm wyższy moment od wersji 140KM a te 30KM więcej osiąga dopiero przy 6tys. obrotów (140KM przy 5tys.) wiec w praktyce osiągi różnią się niewiele i osoby które modyfikowały silnik na 170KM (różnica jedynie w oprogramowaniu) mówią wprost że nie warto. Natomiast tekst ze lepiej 2.0 niż 2.4 140 bo ma 5KM więcej mocy to już świadczy o kompletnej ignorancji i poziomie wiedzy godnym przysłowiowej blondynki. Radzę poczytać sobie o MOMENCIE OBROTOWYM, ile Nm i przy jakich obrotach. O kulturze pracy 5 cylindrowej jednostki wspomnę tylko na marginesie bo zakładam że więcej jak 4 cylindry to Panu nie dane było spróbować.
V50, 2l diesel euro 4 od PSA z 2008 też nie ma dpf. W 2011 pojawia się jeszcze silnik D3, jest to jednostka 2l i 5 cilindrow. Słabo odrobina praca domowa.
no słuchać się ciebie co do silników. Po pierwsze ogarnij pierw ceny co do d5 a potem wstawia filmik bo niedaj boże ktoś się ciebie posłucha i zrezygnuje z d5
Dobre plastiki ^^ bardzo plastikowe twarde jak skała mój jest z 2007r. Plastiki w latach 90tych były milsze w dotyku. Wyświetlacz w radiu to Nokia 3210
Kupiłem używane Volvo s 40 z 2011 r. i faktycznie po przejechaniu kilkunastu set km miałem przeciek, musiałem wymienić uszczelkę którą dostałem tylko w salonie volvo i kosztowała 24 zł. Ale pomijając ten fakt przy wymianie tej uszczelki zauważyłem że to już druga wymiana w tym aucie bo oryginalne są zielone a miałem jedną szarą.
Warto kupić takie volvo v50 2.0D 2007 rok przebieg 270tyś ? Od osoby prywatnej ? Dzisiaj jadę oglądać i wjade na stacje na sprawdzenie.. boje sie trochę sprzęgła (dwumasy) pompowtryskow , dpf itd. Byłby to mój pierwszy diesel .. liczę na szybką odpowiedz . Czy jak bedzie wszystko ok to brać? Trochę mnie ten przebieg przeraża….
Mokre filtry cząstek stałych rodem z PSA są bezproblemowe! Jak ktoś pisze lub mówi, że to "problem" to albo się nie zna albo ma strasznie zakatowane auto z baaaardzo dużym przebiegiem. Jeżdżę C4 grand picasso od 8 lat i jedynym "problemem" z filtrem cząstek stałych jaki miałem to uzupełnianie dodatku (koszt 600-700zł oryginał). Wielu ludzi, których znam i którzy również eksploatują diesle PSA, podziela moje zdanie. W internetach spotyka się "niemądrych", którzy wycinają filtr lub piszą o problemie (ciągłym zapychaniu się) z tym filtrem, jednak jak na wstępie, to musza być posiadacze koszmarnych wraków, które jeżdżą na mieszance paliwo/olej = 1/1
Nie wspomniane o krzywych korbach w 2.0d, oraz normie 1l/1000km spalania oleju w 1.8 Benz. Skórzana tapicerka po 330 tys. Km jest w leprzym stanie niż pseudo skóry w Markach premium po 100 tkm
Nie jest to film o Volvo , to jest film o dieslach… O silnikach benzynowych nie było nic powiedziane. A szkoda bo 2.4 170 km jest chyba najlepszym silnikiem w tym aucie
Volvo z silnikiem wysokoprężnym 1.6 posiada silnik od Forda, ponieważ Ford uczestniczył w tworzeniu tego silnika. Ford również był w tym czasie właścicielem VOLVO, stąd też masa części pasujących z Focusa 2 generacji (na której bazuje C30/S40/V50) np. z wersji RS. DPF jest suchy a nie mokry i to kolejna informacja którą państwo wprowadzacie widzów w błąd. Jako że Ford instalował suchy DPF. DPF produkcji PSA nazywa się FAP i jest on faktycznie filtrem mokrym. Przepuszczające uszczelki wtrysków mogą spowodować poważne problemy oraz koszty. Trzeba też pamiętać że płyn transmisyjny jest traktowany przez komputer jako LIFETIME, czytaj dożywotni i zmiana tego płynu wymaga wykasowanie licznika co może być nielegalne w wielu krajach. Posiadam auto z przebiegiem nieco ponad 220tys km. Żadnych problemów, raz do roku wymieniam olej i filtry. Auto odwdzięcza się dobrym działaniem. Informacje zawarte w tym materiale są lakoniczne i niepełne.
Cześć Miśki. Mam problem ze stacyjką, a dokładnie z odpaleniem auta. Problem wygląda tak: Wkładam kluczyk, brak reakcji odblokowania kierownicy, przekręcam na kolejne pozycje i dalej zero reakcji. Na wyświetlaczu pojawia się komunikat: BŁĄD KLUCZKA. SPRÓBUJ PONOWNIE. Jedyna zauważalna reakcja to jakieś "kliknięcie" w momencie wkładania kluczyka, gdzieś spod maski. Czytałem, że to wina przedliftowej złej stacyjki, co ma czarny kolor na zadku, że te z białym i szarym są poprawione. U mnie jednak temat jest na tyle ciekawy, że taka sytuacja wydarza się jedynie w te wielkie upały. Gdy na dworze prawie 40 st i próbuję odpalić auto to mam sytuację jw. Gdy się nieco ochłodzi, albo przewieje środek auta, wszystko elegancko chodzi, auto odpala (rok temu też miałem kilka takich przypadków, ale zapomniałem o temacie). Spotkał się ktoś z czymś takim? Czy po prostu kupić jakąś stacyjkę używkę z demontażu z szarym/białym tyłem i wymienić? Pzdr
Nietrwała to jest tapicerka winylowa, która niektórzy nazywają "skórą". Skóry są akurat w tym modelu bardzo fajne. Co do automatu, ich unikanie wygląda tak, że schodzą najszybciej z rynku, a czy rzeczywiście są takie drogie w utrzymaniu? sprzęgło dwumsa siada w manualu jednak częściej.
Niestety miałem okazję kupić takie Volvo v50 2.0d 136 km przez 6 lat jazdy cały czas coś się w elektryce psuło te jego tryby awaryjne są beznadziejne np stwalem pod górka nie mogąc wyłączyć świateł ani uruchomić silnika kompletnie nic mnóstwo piniedzy w nie włożyłem. Nie polecem i odradzam kupna tego gówna. Teraz kupiłem Passata b7 z 2013 z przebiegiem 310k i już pokonałem 14 tys bezawaryjnie
polecam 2.0d 136km. Byle bez dpf. Uwazac nalezy na zacinanie sie kolumny kierowniczej.
Unikajcie diesli powyżej 300 tys km, dobre 😀
Zastanawia mnie ta opinia o automatach? Co w nich takiego strasznego. Posiadam takowego z przebiegiem ponad 200k km i wg opinii autoryzowanego serwisu skrzynia i silnik w kondycji coś pomiędzy 4+ a 5- więc nie mogę zrozumieć o co chodziło twórcy?
Trzeba też wiedzieć, że 1.8 i 2.0 benzyna to silniki Duratec od Forda, są podobne konstrukcyjnie, na trwałym łańcuchu rozrządu. Ogólnie silniki trwałe, mogące robić duże przebiegi, ale….. jak ktoś dawał wpie…..l na zimnym silniku pod czerwone pole, to doprowadzi do zapieczenia pierścieni i do znacznego zużycia oleju, co da się wyeliminować tylko rozbiórką silnika i wymianą pierścieni.
Nie wspomnieć o parujących od wewnątrz reflektorach – może jakoś bym zrozumiał. Ale mając egzemplarz z tym właśnie typowym problemem i robiąc ujęcia wprost na reflektory – to już sztuka! 😀
Dwie uwagi. Auto jest nie kompaktowe a Klasy średniej niższej i warto było wspomnieć o C30 które właściwie jest hatchbackiem S40 II i V50 pomimo że się różni trochę a po lifcie ma inny przód
Warto też wspomnieć iż 2.0 D z 2004 roku nie miały fabrycznie filtra DPF
Miały emisje EURO 3
właśnie udało mi kupić te auto z silnikiem 2.0 D .bardzo dobry samochód i mam tylko problem z czujnikiem temperatury …wskazuje teraz temperaturę ujemną
A o wyginających się korbowodach w silnikach 2.0 D 136km nikt ani słowa nie wspomniał. Przed zakupem używanego Volvo V50 czytałem dziesiątki komentarzy na temat auta z silnikiem 2.0 D 136km i ani słowa o tych usterkach. Jak się okazuje problem występuje dosyć często – również w moim przypadku (wymieniłem dwa korbowody). Autko sprawuje się dobrze ale kupującym doradził bym zakup auta w zimie i odpalenie na zimnym silniku.
2,5 benzyna ma 220 koni a nie 230 czytajac komentarze wynika ze nie do konca przygotowany film duzo pomylek i niedomowien
Posiadam V50 w 1.6 od dwoch lat,wszystko co o tym silniku wspomniales sie zgadza.. Osobiscie nie Polecam 🙂
te volva to straszny badziew lepiej kupic forda przynajmniej bedzie tańszy
prawda auto jest zbudowane napłycie forda focusa ale jest to auto klasy sredniej!
nikt nie powiedzial ze 2.0to kupa zlomu korbowody sie wyginaja mialem takiego i sadze ze to kupa zlomu jak.ma duzo kliometrow
Zastanawiam się nad V40? Jakieś opinie
A jak z kosztami serwisowania takiego S40? Chodzi o wymiany eksploatacyjne typu klocki hamulcowe czy części zawieszenia.
A jak z blacharka w samochodach volvo??
Nie wiem czy aktualizacja navi za 650zł w aso to krocie więcej dasz za wymianę wszystkich klocków na oryginalne
Ja mam volvo v50 2005r. 1.8 benzyna ma 235000 km, a śmiga tak że na autostradzie można spokojnie szybko śmigać.
Silnik benzynowy 2.5 turbo, tak zwany t5. Przed lift do 2007r. Miał 220 KM. zaś polift posiadał wspomnienie 230 KM. zapomniałeś dodać że występowały wersje z awd. Jest to napęd typu haldex!! Oraz wersje r-design.
itam
Czy byly wersje z silnikiem 5 cylindrowym i manualna skrzynia biegow po 2007 roku? nie moge znalezc nigdzie takiego egzemplarza…
Kurde wystraszyłes mnie tym 1,6d. teraz sie zastanawia bo mam mozliwosc kupienia v50 od ciotki. Ma go od nowosci 175 tys przebiegu tylko ijest z 2005 konca roku . Teraz nie wiem czy warto. Jest w dobym stanie dwumasa dziala eleganco turbina tez ale jak tu widze ze po 200 paru tys wszystko pada to chyba cos innego poszukam chyba benzyne wolnosaca ;/ A własnie bo z 2004 roku nie mialy dpfa a od 2005 juz tak?
Czy ma dpf sprawdzimy po 8mej cyfrze Vinu jak 3 to nie ma
Wiedza autora o Volvo i ogólnie motoryzacji – powierzchowna. 2.0 benzyna to zmodyfikowany silnik 1.8 konstrukcji Forda – obydwa mają problem ze zużyciem oleju. Był jeszcze 5 cylindrowy 2.0 prod. Volvo ale bardzo rzadko spotykany. Natomiast 2.4 170KM ma tylko o 10Nm wyższy moment od wersji 140KM a te 30KM więcej osiąga dopiero przy 6tys. obrotów (140KM przy 5tys.) wiec w praktyce osiągi różnią się niewiele i osoby które modyfikowały silnik na 170KM (różnica jedynie w oprogramowaniu) mówią wprost że nie warto. Natomiast tekst ze lepiej 2.0 niż 2.4 140 bo ma 5KM więcej mocy to już świadczy o kompletnej ignorancji i poziomie wiedzy godnym przysłowiowej blondynki. Radzę poczytać sobie o MOMENCIE OBROTOWYM, ile Nm i przy jakich obrotach. O kulturze pracy 5 cylindrowej jednostki wspomnę tylko na marginesie bo zakładam że więcej jak 4 cylindry to Panu nie dane było spróbować.
V50, 2l diesel euro 4 od PSA z 2008 też nie ma dpf. W 2011 pojawia się jeszcze silnik D3, jest to jednostka 2l i 5 cilindrow. Słabo odrobina praca domowa.
no słuchać się ciebie co do silników. Po pierwsze ogarnij pierw ceny co do d5 a potem wstawia filmik bo niedaj boże ktoś się ciebie posłucha i zrezygnuje z d5
Niestety gówno się znasz bo od 2011roku w V50 były silniki D2 D3 i D4
Mam D5 wersji sumnum z manualem z 2009 opel czy vw się chowają, póki co nie mogę się nacieszyć. trasa to sama przyjemność.
Dobre plastiki ^^ bardzo plastikowe twarde jak skała mój jest z 2007r. Plastiki w latach 90tych były milsze w dotyku. Wyświetlacz w radiu to Nokia 3210
NIE PRAWDA AUTOMAT W S40 SĄ ŚWIETNE WYSTARCZ O NIE DBAĆ
Jak włączyć system save home bo coś poprzestawialem w ustawieniach ,z góry dziękuję ?
Kupiłem używane Volvo s 40 z 2011 r. i faktycznie po przejechaniu kilkunastu set km miałem przeciek, musiałem wymienić uszczelkę którą dostałem tylko w salonie volvo i kosztowała 24 zł. Ale pomijając ten fakt przy wymianie tej uszczelki zauważyłem że to już druga wymiana w tym aucie bo oryginalne są zielone a miałem jedną szarą.
Warto kupić takie volvo v50 2.0D 2007 rok przebieg 270tyś ? Od osoby prywatnej ? Dzisiaj jadę oglądać i wjade na stacje na sprawdzenie.. boje sie trochę sprzęgła (dwumasy) pompowtryskow , dpf itd. Byłby to mój pierwszy diesel .. liczę na szybką odpowiedz . Czy jak bedzie wszystko ok to brać? Trochę mnie ten przebieg przeraża….
Mokre filtry cząstek stałych rodem z PSA są bezproblemowe! Jak ktoś pisze lub mówi, że to "problem" to albo się nie zna albo ma strasznie zakatowane auto z baaaardzo dużym przebiegiem. Jeżdżę C4 grand picasso od 8 lat i jedynym "problemem" z filtrem cząstek stałych jaki miałem to uzupełnianie dodatku (koszt 600-700zł oryginał). Wielu ludzi, których znam i którzy również eksploatują diesle PSA, podziela moje zdanie. W internetach spotyka się "niemądrych", którzy wycinają filtr lub piszą o problemie (ciągłym zapychaniu się) z tym filtrem, jednak jak na wstępie, to musza być posiadacze koszmarnych wraków, które jeżdżą na mieszance paliwo/olej = 1/1
Volvo s40/v50 nic nie trzeszczy ….buhahaha 😀 Tam wszystko trzeszczy – łącznie z fotelami ;p
1.6 i 1.8 nie nadaja sie do lpg? hgagagaaga a to dobre xDD
A co dislem 2.0 d3? Tam też jest 5 cylindrów
Nie wspomniane o krzywych korbach w 2.0d, oraz normie 1l/1000km spalania oleju w 1.8 Benz. Skórzana tapicerka po 330 tys. Km jest w leprzym stanie niż pseudo skóry w Markach premium po 100 tkm
SUPER ŻE VOLVO S40 I V50 MIAŁY SILNIKI Z KONCERNU PSA W PSA SĄ ZNANE JAKO 1.6 I 2.0 HDi A W VOLVO 1.6 I 2.0D 😀
PS.ZA MAŁO JEST DIESLI D5!
Nie jest to film o Volvo , to jest film o dieslach… O silnikach benzynowych nie było nic powiedziane. A szkoda bo 2.4 170 km jest chyba najlepszym silnikiem w tym aucie
S40 II 1.8 pb lubi gaz bo sam takowy egzemplarz posiadam bo to silniki forda gazu nie toreluje wersja z silnikiem GDI
Volvo z silnikiem wysokoprężnym 1.6 posiada silnik od Forda, ponieważ Ford uczestniczył w tworzeniu tego silnika. Ford również był w tym czasie właścicielem VOLVO, stąd też masa części pasujących z Focusa 2 generacji (na której bazuje C30/S40/V50) np. z wersji RS. DPF jest suchy a nie mokry i to kolejna informacja którą państwo wprowadzacie widzów w błąd. Jako że Ford instalował suchy DPF. DPF produkcji PSA nazywa się FAP i jest on faktycznie filtrem mokrym. Przepuszczające uszczelki wtrysków mogą spowodować poważne problemy oraz koszty. Trzeba też pamiętać że płyn transmisyjny jest traktowany przez komputer jako LIFETIME, czytaj dożywotni i zmiana tego płynu wymaga wykasowanie licznika co może być nielegalne w wielu krajach. Posiadam auto z przebiegiem nieco ponad 220tys km. Żadnych problemów, raz do roku wymieniam olej i filtry. Auto odwdzięcza się dobrym działaniem. Informacje zawarte w tym materiale są lakoniczne i niepełne.
Jeśli ktoś mówi że wnętrze golfa czy passata jest smutne, to jak nazwać wnętrze tego Volvo.
I problemy z elektroniką ECU
Jakie przebiegi osiąga silnik 1.8 benzyna 125KM?
MAja ocynk ?
Cześć Miśki.
Mam problem ze stacyjką, a dokładnie z odpaleniem auta. Problem wygląda tak:
Wkładam kluczyk, brak reakcji odblokowania kierownicy, przekręcam na kolejne pozycje i dalej zero reakcji. Na wyświetlaczu pojawia się komunikat: BŁĄD KLUCZKA. SPRÓBUJ PONOWNIE.
Jedyna zauważalna reakcja to jakieś "kliknięcie" w momencie wkładania kluczyka, gdzieś spod maski.
Czytałem, że to wina przedliftowej złej stacyjki, co ma czarny kolor na zadku, że te z białym i szarym są poprawione. U mnie jednak temat jest na tyle ciekawy, że taka sytuacja wydarza się jedynie w te wielkie upały. Gdy na dworze prawie 40 st i próbuję odpalić auto to mam sytuację jw. Gdy się nieco ochłodzi, albo przewieje środek auta, wszystko elegancko chodzi, auto odpala (rok temu też miałem kilka takich przypadków, ale zapomniałem o temacie).
Spotkał się ktoś z czymś takim? Czy po prostu kupić jakąś stacyjkę używkę z demontażu z szarym/białym tyłem i wymienić?
Pzdr
Nietrwała to jest tapicerka winylowa, która niektórzy nazywają "skórą". Skóry są akurat w tym modelu bardzo fajne. Co do automatu, ich unikanie wygląda tak, że schodzą najszybciej z rynku, a czy rzeczywiście są takie drogie w utrzymaniu? sprzęgło dwumsa siada w manualu jednak częściej.
Niestety miałem okazję kupić takie Volvo v50 2.0d 136 km przez 6 lat jazdy cały czas coś się w elektryce psuło te jego tryby awaryjne są beznadziejne np stwalem pod górka nie mogąc wyłączyć świateł ani uruchomić silnika kompletnie nic mnóstwo piniedzy w nie włożyłem. Nie polecem i odradzam kupna tego gówna. Teraz kupiłem Passata b7 z 2013 z przebiegiem 310k i już pokonałem 14 tys bezawaryjnie
Ja i moje volvo v50 1.6d 400000km nabite xDD