Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Samodzielny montaż haka holowniczego! #101_Gadżetów



Oglądaj „101 gadżetów motoryzacyjnych” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-gadzetow-motoryzacyjnych-odcinki,24777/odcinek-9,S04E09,217406 Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
W podróży samochodem przydają się różnorodne akcesoria, które mogą nie tylko umilić czy ułatwić jazdę, ale niejednokrotnie uratować nas z opresji.

#tvn #tvnturbo #101gadżetów

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

38 thoughts on “Samodzielny montaż haka holowniczego! #101_Gadżetów

  1. Zacznijmy od tego że hak teraz powinien być zdejmowany ze względów bezpieczeństwa więc zamiast montować na stałe powinien być sam stelaż a reszta dokładana jak jest potrzebna chyba że nie ma możliwości demontażu haka bo jest na stałe przytwierdzony do konstrukcji

  2. Sam ostatnio montowałem hak w swoim aucie i najdłużej schodzi z elektryką, cała operacja zajęła mi z 8h🤪 następnie badanie techniczne potem wydział komunikacji i wieczorem już targałem przyczepkę z płytami gk😆

  3. Takie proste to to nie jest. Ostatnio w TIGUAN 2018 r widziałem jak było miło 😱. Brak programu do adaptacji haka z komputerem. W serwisie VW też nie mieli. Dodatkowe utrudnienie to czujniki parkowania.
    Jak Cię lubię łysku Grześku to popraw ta prostotę na zaawansowany montaż i bez kłamstw że to bułka z masłem.

  4. Ok, w tym konkretnym modelu wygląda to łatwo, ale szczerze wątpię że taki montaż zadziała w więcej niż kilku modelach. Montowałem już haki do 2 samochodów: Trafica i Ducato i w żadnym haka nie wsuwało się w podłużnicę, tylko przykręcało się od boków a cała belka składała się z więcej niż jednego elementu.
    No i pominięcie elektryki to już totalne dno. To wcale nie jest proste, można było to chociaż powierzchownie pokazać i powiedzieć o różnicach między wiązkami dedykowanymi i uniwersalnymi… Słabo.

  5. Cześć Panowie jestem przed montażem haka, mam wiązkę dedykowaną pod swoje auto z kostką 13 pinową, wszystko proste w podłączeniu, mam tylko takie pytanie czy muszę obowiązkowo podłączyć stałe 12V i po ACC ? Dwa dodatkowe piny które mi nie są do niczego potrzebne, dlatego pytam bo nie wiem czy mi to przegląd przejdzie i mi wbiją tak podłączoną wiązkę w dowód rejestracyjny, reszta wszystko będzie podłączone. Dzięki za poradę pozdrawiam

  6. Czy po dolezoniu haka który wraz z konstrukcja waży swoje nie zwiększy się obciążenie seryjnych tylnych sprężyn i amortyzatorów? Czy samochody z fabrycznym hakiem mają jakoś wzmacniane te elementy?

Skomentuj Leon Kot Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!