Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Samodzielne kasowanie luzu na przekładni kierowniczej! #101_Napraw



Oglądaj „101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-5,S07E05,115196
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda pokaże na przykładzie Volvo V70 jak rozwiązać problem z kompresorem klimatyzacji niedającym sobie rady podczas upałów, zamontuje podłokietnik z autorskim patentem w Skodzie Fabii, odblokuje z poziomu komputera kilka użytecznych funkcji w Audi i doradzi, jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej.

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

27 thoughts on “Samodzielne kasowanie luzu na przekładni kierowniczej! #101_Napraw

  1. Ja ok. pół roku temu wymieniałem maglownicę. Aktualnie stuka (stuki dochodzą z prawej strony) przy wolnej jeździe na wprost np. po bruku itp. i na postoju przy szybkim kręceniu prawo lewo kierownicą, te stuki czuć na kierownicy. Drążki i końcówki są ok. Czy jest możliwe, że jest do kasowania luz po takim czasie od wymiany ? Nie chce mi się wierzyć, że wymieniona maglownica już padła. Magiel był regenerowany, podobno w dobrej firmie, która nie bawi się w robienie szajsu.

  2. Bzdury od kiedy pod śrubą regulacyjną jest płyn wspomagania który może wyciec ? Koleś nie ma pojęcia a bierze się za filmiki instruktażowe. Szkoda czasu.

  3. Witam, czy w fordzie fiescie mk7 też tak można skasować luz? Coś mi stuka z przodu. I jest delikatne pukanie podczas kresenia kierownicą. Już nawet umówiony jestem na wymianę magla. Zawieszeniowo jest ok żadna końcówka itp. nie wybite. Pozdrawiam

  4. No ta, super, tylko w 99% luz jest w pozycji na wprost i dokręcanie tej śruby – tak jak Grzegorz wspomina – może pomóc w pozycji n wprost a jednocześnie robić złą robotę w pozycjach skrajnych. Wtedy konieczna jest wymiana listwy zębatej…

  5. Teoretyzcznie nie reguluje się luzu przekładni, przekładnia zazwyczaj wybija się w pozycji na wprost , więc znając budowę listwy zębatej nie praktykował bym takich akcji, gdyż można doprowadzić do zacięcia(zablokowania) przekładni podczas jazdy. Pozdrawiam

  6. OCZYWISCIE LUZ SKASOWANY TYLKO PO JEDNEJ S TRONIE ALE PEWNIE KOSZTEM CIEZKO CHODZACEJ KIEROWNICY
    CO Z WKLADKA? ANO NIC BO DO WKLADKI TRZEBA WSZYSTKO ROZEBRAC
    TAKA KASACJA LUZU TO AMATORKA

  7. Uprzejmie informuje, że śrubka na zużyty magiel nie pomoże 🙂 albo na krótką metę 😉 płaska część listwy zębatej zużywa się tworząc z płaskiej powierzchni "półokrąg", przez co podczas skręcania listwa się obkręca to w jedną lub drugą stronę, tworząc specyficzny luz, który bardziej dokucza dźwiękowo, niż w prowadzeniu… może do tego dojść niesztywność osiowa zauważalna gołym okiem po lewej stronie magla, przez co po dołkach jadąc lewe koło minimalnie zaczyna sobie skręcać (nie wyczuwalne, dopóki nie założy się nowego dla porównania). Tylko wymiana na nowe…

Dodaj komentarz

Zadzwoń!