Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

SAF zatarta piasta koła w naczepie damaged SAF wheel hub Mobilna Obsługa Pojazdów Dariusz Świstak

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

42 thoughts on “SAF zatarta piasta koła w naczepie damaged SAF wheel hub Mobilna Obsługa Pojazdów Dariusz Świstak

  1. Witam.
    Mam pytanie do Pana mechanika.
    Już nie pierwszy raz widzę że są dość częste kłopoty z zblokowaniem hamulców a to na naczepie czy w samym ciągniku.
    Dlaczego taka rzecz jak hamulce nie są przynajmniej raz a najlepiej dwa razy do roku przeglądane??
    Ja u siebie przeglądam hamulce 2razy,za każdym razem do smaruje posmaruje układ na którym UW kulka lubi się zapiec dodatkowo prowadnice-rurki świeżo smarowane nigdy jeszcze w życiu nie sprawiły mi kłopotu.
    Na przeglądzie mówią mi:
    Panie ma pan najlepsze hamulce w mieście.
    Czy szefostwo takiej korporacji jest na tyle durne, chciwe na każdy grosz że wolą mieć kłopoty w trasie z transportem zamiast dać na własnej bazie mechanikowi nadgodziny i jednak aby taki sprzęt był nie zawodny oraz bezpieczny pod względem jakości hamulców.
    Jak widzę coś takiego to rynce opadują🤦🤦
    Pozdrawiam serdecznie super mechanika.
    Pozdrowienia również dla taty Wojtka 😁

  2. Aby bardziej bezpiecznie otworzyć nakrętkę ja rozwiercałem identycznie ale w 3 miejscach tak aby jeden element miał zdecydowanie mniej niż 180° (360/3=120) Super robota 👍

  3. Cześć, nawierć otwory w nakrętce dokładnie na wprost siebie, podzielisz ją wtedy równo na pół i łatwiej spadną obie części pod przecinakiem.
    Mega praca,dziękuję za wiedzę którą przekazujecie👍

  4. mistrzu, moja taka uwaga – rozcinaj nakrętkę równo żeby cięcia były na przeciw siebie , w tedy eliminujesz całkowicie rysowanie gwintu jak to uczyniłeś próbując ją wyciągnąć breszką -odpadnie jak pół księżyce – wiem z doświadczenia z pracy przy mechanice rotomouldingu.

  5. A jest sposób by zauważyć ze coś się z tymi łożyskami dzieje niedobrego? Bo już słyszałem opinie ze się grzeją mocniej niż powinny i opinie ze są całkowicie zimne

  6. Bardzo podziwiam opanowanie i skuteczność! Nie jestem mechanikiem ale bardzo polubiłem Pana, Panów kanał. Powód jest prosty. Miło się ogląda prawdziwych facetów a nie wymoszczone cuda przy pracy. Super filmy, Panowie możecie być wzorem dla pokoleń jak powinien żyć prawdziwy facet!

  7. Osie SAF to najgorsze osie jakie mogą byc , piasty siadają jak muchy 😉 maja wade fabryczną w postaci malych walkow w lozysku oraz bliskim rozstawem miedzy lozyskami 😉

Skomentuj 100 Milionów Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!