Automat, Nie Manual ! a może jednak ………a nie to głupie czyli automat, tfu manual ! 😀
Mętlik w głowie cd………
Jak się podobało subskrubuj kanał!
Komentuj !
Lajkuj!
albo doceń mój nie profesjonalizm 😀
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.
Related
37 thoughts on “S60 #3 – Automat czy Manual ?”
Ja bym wolał manuala, walić Vin 😀 Mam pytanie, jak to wygląda finansowo? Opłaca się?
Wierząc w Twoje umiejętności to zagości pod machą manual. 😀 Ale jakby popatrzeć to można to w prosty sposób rozwiązać – szukaj używki automata, a jak masz pewność że manualna skrzynia jest okej to upłynnij ją i możliwość zakupu automata jest już bliższa 😀 No bo kurcze, w końcu to limuzyna i choć jazda z manualem jest lepsza pod względem wrażeń zza kółka kierownicy to jednak wolałbym komfort, moc i automat. Chyba te skrzynie automatyczne nie są takie awaryjne?
Ja bym sprawdził najpierw czy ten automat będzie żył na korku jest magnes, sylikon czerwony widoczny na łączeniu jest fabryczny !!, te zielone złączki do chłodzenia oleju można spokojnie dostać nowe za śmieszne pieniądze (6zł). Sterownik abs (BCM) bedzie działał tylko z oprogramowaniem które było fabrycznie, inaczej wywali błąd na kompie o nie prawidłowej konfiguracji i konieczności wykonania BCM reload. ja bym zostawił automat za dużo rzeźby do manuala. Powodzenia!
Rozbierz automata na tyle, abyś mógł wizualnie ocenić czy to jeszcze pojeździ i decyduj.Wiesz manual zawsze spoko.. Tylko dwumas może być równowartości serwisu automatu. Z resztą grzebanie w wiązce nie działa bardzo na jej korzyść 😛 ( w sensie mniejsze prawdopodobieństwo, że nagle coś nie zacznie się z nią dziać. Chyba, że tylko ja mam takie oświadczenie z ulepionymi wiązkami)
Osobiście wolałbym zostawić ten automat, wymienić te uszkodzone osłony i tyle, zawsze możesz sobie zostawić graty na przekładkę na manuala, wiem że to podwójna robota, ale z przekładką to nigdy nie wiadomo czy wszystko będzie banglać jak trzeba. Oglądam Cię od roku i mega szanuję, wszystkie twoje projekty to fachowa robota, każdy element dopieszczony. Podziwiam i pozdrawiam
jakby nasi przy tej skrzyni nie byli to przynajmniej ja bym zostawił automat, ale że ona cieknie i widać sylikon to dałbym manualna skrzynie jak nie trzeba będzie pół auta przerabiać 🙂
zakładaj manuala , wszystko idzie ogarnąć . masz gotowy zestaw do założenia , nie trzeba latać po szrotach w poszukiwaniu pierdoł, wsporników ect . . galante robota 🙂
Moim zdaniem bym automata pchał. Mechanika to żaden kłopot ale jak już z kablami zacznie się coś partolić to na amen. I szukaj wiatru w polu. Mimo to że manual jest bardziej sensowny to swap jest tego nie warty.
do diesla tylko automat , w ruchu miejskim idzie dostac k.rwicy zmieniajac co 5 sekund bieg , nawet jak skrzynia bedzie uwalona to kup druga , bez sensu takie ogromne przerobki , juz nie wspomne jak ktos to kupi i bedzie chcial kupic czesci to nic nie bedzie mogl dostac
s60 w automacie ciężko sprzedać. Te automaty maja słabą opinie poprzez to że nie są odpowiednio serwisowane. Są małe, specjalnie robione do auta z poprzecznym motorem i wg Krisa Kubeczko Asin sugerował wymianę oliwy co 30 tyś (przynajmniej w benzynie jest Asin). To nie ZF że potrafi bez wymiany oleju nawet 300 000 zrobić a jak się dba to wytrzymać tyle co silnik. Szybciej sprzedasz auto w manualu a poza tym jest spora szansa ze ten automat już ma jakieś problemy.
A tak poza tematem: Jesienna aura nie sprzyja takiemu dłubaniu na dworze (wiem coś o tym). Trochę tych fur jednak składasz na zewnątrz, więc mógłbyś sobie fajną wiatę/patio/zadaszenie postawić, akurat by Ci tutaj pasowała, nie?
Ja tez bym sie nie bawil z przekladka manuala. Sprzedac to potem bedzie prosto ale dostac czesci potem dobierac masakra… fabryka zrobila w automacie zeby bylo w automacie 😀
Automat jest fajny… oczywiście do momentu zanim nie zaczyna się sypać, gubić biegów czy cieknąć olej spod uszczelki, a znaleźć ogarniętą osobę znającą się na automatach jest ciężko..
Siemka znalazłem twój kanał od filmu S60 – trzeba uratować dyszla , i w 2 dni obejrzałem twoje wszystkie filmy xD Coś jest ze mną nie tak ? ;p Sam się bawię w od drutowanie mojej audi Pozdrawiam
Ja w swoim citroenie c5 v6 zmieniałem z automatu na manual. Był dylemat robić automat i stać przed niewiadomą, czy pojechać po sprawdzony manual, wykręcić wszystko samemu i jeździć. Druga opcja została zrobiona w warunkach domowych, u mnie też jest szyna can. Wsteczny to pikuś znajdujesz kabel impulsowy od wstecznego drugi to masa i podpinasz pod czujnik w manualu później, by odpalić szukasz dwóch kabli od pozycji "P" lutujesz ze sobą i musi odpalić. Wysprzęglik w moim przypadku łatwo dostępny, zbiorniczek przygotowany do zasilania wysprzęglika tylko problem był z pedałami, bo deskę trzeba było zrzucać. Auto bardziej dynamiczne niż na automacie i ciut mniej pali. Dlatego ja zawsze jestem wrogiem automatów po pewnym już przebiegu i niepewnej historii zmian oleju.
Co ja bym dał za taki plac zabaw dla faceta.. .. pozdrawiam cię i mega zazdroszczę za to że nasz warunki aby się w to bawić. Daje suba i z chęcią będę się tobie przyglądał. Pozdrawiam !!!
Ja bym wolał manuala, walić Vin 😀
Mam pytanie, jak to wygląda finansowo? Opłaca się?
Wierząc w Twoje umiejętności to zagości pod machą manual. 😀
Ale jakby popatrzeć to można to w prosty sposób rozwiązać – szukaj używki automata, a jak masz pewność że manualna skrzynia jest okej to upłynnij ją i możliwość zakupu automata jest już bliższa 😀
No bo kurcze, w końcu to limuzyna i choć jazda z manualem jest lepsza pod względem wrażeń zza kółka kierownicy to jednak wolałbym komfort, moc i automat. Chyba te skrzynie automatyczne nie są takie awaryjne?
Skąd jesteś bo na Corolli widziałem WWL. Moje okolice 😀
Jednak gdy założysz automatyczną to Masz mniej pierdzielenia z elektryką z którą mogą być duże problemy i błędy
Jesteś z Wesołej?
Ja bym sprawdził najpierw czy ten automat będzie żył na korku jest magnes, sylikon czerwony widoczny na łączeniu jest fabryczny !!, te zielone złączki do chłodzenia oleju można spokojnie dostać nowe za śmieszne pieniądze (6zł). Sterownik abs (BCM) bedzie działał tylko z oprogramowaniem które było fabrycznie, inaczej wywali błąd na kompie o nie prawidłowej konfiguracji i konieczności wykonania BCM reload. ja bym zostawił automat za dużo rzeźby do manuala. Powodzenia!
Rozbierz automata na tyle, abyś mógł wizualnie ocenić czy to jeszcze pojeździ i decyduj.Wiesz manual zawsze spoko.. Tylko dwumas może być równowartości serwisu automatu. Z resztą grzebanie w wiązce nie działa bardzo na jej korzyść 😛 ( w sensie mniejsze prawdopodobieństwo, że nagle coś nie zacznie się z nią dziać. Chyba, że tylko ja mam takie oświadczenie z ulepionymi wiązkami)
Tylko automat, ogarnij manszet i uszczelniacz i po problemie.
Załóż automat. Mniej pracy a do tego mniej kłopotów i marudzeń przyszłego nabywcy jeśli sprawdzi bo po vin'ie.
o automacie w s60 chodzi duzo głosów ze przy 200 000 pada. Więc wiele ludzi dlatego omija automat w S60.
Osobiście wolałbym zostawić ten automat, wymienić te uszkodzone osłony i tyle, zawsze możesz sobie zostawić graty na przekładkę na manuala, wiem że to podwójna robota, ale z przekładką to nigdy nie wiadomo czy wszystko będzie banglać jak trzeba. Oglądam Cię od roku i mega szanuję, wszystkie twoje projekty to fachowa robota, każdy element dopieszczony. Podziwiam i pozdrawiam
Te zabezpieczenia dostaniesz osobno
Panie nie sciemniaj pan tylko krec. Wkladaj automat niech bedzie w orginale kto by chical jezdzic takim autem.ze skarzynia dla "plebsu".
jakby nasi przy tej skrzyni nie byli to przynajmniej ja bym zostawił automat, ale że ona cieknie i widać sylikon to dałbym manualna skrzynie jak nie trzeba będzie pół auta przerabiać 🙂
ten plastik kupisz na volvofan za 9 zl 😉
a nie da się tu jednomasa wstawić?
zakładaj manuala , wszystko idzie ogarnąć . masz gotowy zestaw do założenia , nie trzeba latać po szrotach w poszukiwaniu pierdoł, wsporników ect . . galante robota 🙂
Jak już ktoś napisał. Spineczki przewodów chłodnicy oleju kupisz pojedynczo.
Przydałby się pewnie jeszcze jakiś paleciak, co ?? 🙂
Moim zdaniem bym automata pchał. Mechanika to żaden kłopot ale jak już z kablami zacznie się coś partolić to na amen. I szukaj wiatru w polu. Mimo to że manual jest bardziej sensowny to swap jest tego nie warty.
Ja bym wolal automat. Wygoda z jazdy jest nie porownywalna. A jak masz auto 5cylindrowe wiec mocy duzo to lepezy bedzie automar
do diesla tylko automat , w ruchu miejskim idzie dostac k.rwicy zmieniajac co 5 sekund bieg , nawet jak skrzynia bedzie uwalona to kup druga , bez sensu takie ogromne przerobki , juz nie wspomne jak ktos to kupi i bedzie chcial kupic czesci to nic nie bedzie mogl dostac
s60 w automacie ciężko sprzedać. Te automaty maja słabą opinie poprzez to że nie są odpowiednio serwisowane. Są małe, specjalnie robione do auta z poprzecznym motorem i wg Krisa Kubeczko Asin sugerował wymianę oliwy co 30 tyś (przynajmniej w benzynie jest Asin). To nie ZF że potrafi bez wymiany oleju nawet 300 000 zrobić a jak się dba to wytrzymać tyle co silnik. Szybciej sprzedasz auto w manualu a poza tym jest spora szansa ze ten automat już ma jakieś problemy.
A tak poza tematem: Jesienna aura nie sprzyja takiemu dłubaniu na dworze (wiem coś o tym). Trochę tych fur jednak składasz na zewnątrz, więc mógłbyś sobie fajną wiatę/patio/zadaszenie postawić, akurat by Ci tutaj pasowała, nie?
Bierz automat, ciężko go tu zajeździc, a przyjemność z jazdy wspaniala.
Zakładaj manuala
I mondeok mk2 😂😂😂za to już masz lika👍👍👍
Ja tez bym sie nie bawil z przekladka manuala. Sprzedac to potem bedzie prosto ale dostac czesci potem dobierac masakra… fabryka zrobila w automacie zeby bylo w automacie 😀
Automat jest fajny… oczywiście do momentu zanim nie zaczyna się sypać, gubić biegów czy cieknąć olej spod uszczelki, a znaleźć ogarniętą osobę znającą się na automatach jest ciężko..
Skrzynie AISIN są skłądane na silikon-zobacz sobie w częsciach na allegro-w każdej jednej będzie widać czerwony silikon.
zatrzask występuje samodzielnie http://www.draken.com.pl/volvo/uszczelniacze-i-podzespoly-skrzynii/365-zatrzask-przewodu-chlodnicy-skrzyni-automatycznej-volvo-c70-s70-v70-s60-s80-v70-ii-xc70-xc90.html
Siemka znalazłem twój kanał od filmu S60 – trzeba uratować dyszla , i w 2 dni obejrzałem twoje wszystkie filmy xD Coś jest ze mną nie tak ? ;p Sam się bawię w od drutowanie mojej audi Pozdrawiam
Ja bym wybrał automat, przy takim aucie i wygodzie chyba by się lepiej sprawdził 😛
Ja w swoim citroenie c5 v6 zmieniałem z automatu na manual. Był dylemat robić automat i stać przed niewiadomą, czy pojechać po sprawdzony manual, wykręcić wszystko samemu i jeździć. Druga opcja została zrobiona w warunkach domowych, u mnie też jest szyna can. Wsteczny to pikuś znajdujesz kabel impulsowy od wstecznego drugi to masa i podpinasz pod czujnik w manualu później, by odpalić szukasz dwóch kabli od pozycji "P" lutujesz ze sobą i musi odpalić. Wysprzęglik w moim przypadku łatwo dostępny, zbiorniczek przygotowany do zasilania wysprzęglika tylko problem był z pedałami, bo deskę trzeba było zrzucać. Auto bardziej dynamiczne niż na automacie i ciut mniej pali. Dlatego ja zawsze jestem wrogiem automatów po pewnym już przebiegu i niepewnej historii zmian oleju.
Fajne odcinki ale litosci, prosze tak nie szarpac kamera i si eni obracać z takim impetem bo może człowieka zemdlić 😛
jakby była 6 biegowa skrzynia to manual , tak to lepiej automat , 5 biegów to nieporozumienie w dzisiejszych czasach
Co ja bym dał za taki plac zabaw dla faceta.. .. pozdrawiam cię i mega zazdroszczę za to że nasz warunki aby się w to bawić. Daje suba i z chęcią będę się tobie przyglądał. Pozdrawiam !!!