Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Mercedes-Benz KŁAMIE DO KOŃCA!? Sprzedali WADLIWE S 63 AMG za 1 000 000 zł



Tego się nie spodziewaliśmy!!! Mercedes-Benz złapany za rękę nadal kłamie… Udostępniajcie film wszędzie, gdzie jest to …

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

42 thoughts on “Mercedes-Benz KŁAMIE DO KOŃCA!? Sprzedali WADLIWE S 63 AMG za 1 000 000 zł

  1. Kto bierze luksusowe auto za milion nie testując go wcześniej xDD Trzeba było sobie kupić w209 coupe, a nie kota w worku, a resztę oddać potrzebującym ;D Jak patrzę na takich pozerów jak wy to też w życiu bym się wami nie przejął hahahaha Mercedesy są 10/10 jak się ma olej w głowie, a nie sugeruje marketingiem. S klasa coupe to głupota.

  2. ściąganie w prawo przy przyspieszaniu to obecny stan techniki w Mercedes-Benz …. szok, w aucie za milion. Moze to nie jest az tak dynamiczny samochod jak S63AMG ale Toyota Corolla Hybrid 180KM z napędem na przód za 100 tys zł nie ściąga ani na lewo ani na prawo ,zarowno podczas przyspieszania jak i hamowania, co więcej nie pojawiają się w nim żadne wibracje w pełnym zakresie prędkości. Powiem więcej jeżdziłem różnymi Lexusami od najtańszych do najdroższych i również te auta nie przejawiały takich cech jak ściąganie czy wibracje. Widac obecny stan techniki aut japońskich znacznie przewyższa obecny stan techniki aut niemieckich (((:

    Pamiętam jak pare lat temu zgłaszałem trzeszczące hamulce w BMW F10 (auto nowe), tłumaczono to podobnie, że wszystkie auta tak mają i co się okazało, zmieniłem po jakimś czasie auto na Lexusa – tam ta wada nie występuje. To jest prozaiczny przykład ,hamulce, ściąganie prawo lewo, cieknący wał, padające wtryskiwacze, wariacje elektroniki (gasnące elektorniczne zegary) to była norma w moim BMW, ale nie tylko moim spotkalem kiedys w ASO wlasciciela nowej X5tki, na gwarancji wymienili mu cały silnik …. dramat jaka jakosc prezentuja dzis niemieckie samochody, że nie wspomne o wałkach wlasciciela marki aut "dla ludu" który oszukiwał na emisji spalin swoich pojazdow …. to jest kompromitacja niemieckiej motoryzacji. Niemieckie auta szczegolnie premium nadaja sie tylko pod abonament i koniecznie wydluzona do konca leasingu gwarancje, nigdy nie kupilbym takiego auta na wlasnosc.

  3. odnosnie tego ściągania prawo lewo, powinien Pan zamiast bawic sie w zamiane kół i testy tego wadliwego pojazdu poprosic dealera o udostepnienie do jazdy testowej auta DEMO, dowolnego, nie koniecznie AMG i sprawdzic na drodze czy przejawia te same cechy, no bo jesli oni tlumcza to tak ze jest to "obecny stan techniki marki Mercedes" no to inny model powinien sie zachowywac tak samo, prosty test mowiacy wszystko, jesli w innym aucie byloby to samo to by oznaczalo ze faktycznie taki jest stan techniki marki Mercedes, jesli nie wykazywaloby takich cech ,oznczaloby to ze trafil sie Panu bubel ktory nie powinien przejsc kontroli jakosci

  4. BMW … i wszystko jasne ! Nie audi , ani mercedes. Jeździłem już wszystkim i po 10 latach BMW 530, 535, 540d chciałem zaszaleć S6 V8 pierwsze 1200 km super. Rewelacja nawet tak sobie pomyślałem nie patrząc na silnik to się lepiej prowadzi no i za szybko pochwaliłem. Od tamtej pory od warsztatu do warsztatu cuda robili . Świece , cewki bo drgania na zimnym silniku bo brak mocy bo olej znikał.
    Teraz adwokat się ta sprawa zajmuje a ja odbieram w poniedziałek moje BMW 530 d. Dwu letnie w M pakiecie i z gwarancja BMW i wiem jedno jeszcze nigdy mnie to auto nie zawiodło ani marka a zwłaszcza ten silnik przy racjonalnym serwisowaniu czyli olej co 12 tys nowy ( tak jako przykład) nigdy nie miałem z modelem E czy F problemów. Jasno tez muszę powiedzieć , ze moje auto były eksploatowane jako do maksymalnie 210 tys km kupowałem je przy stanie licznika około 100 tys a robię rocznie około 40 tys km. Dużo trasy i dużo miasta tryb mieszany. Poddałem je każdym warunkom atmosferycznym na trasie a nie jeżdżę pomału czy oszczędnie. Jedyny zastrzeżenie , ze w modelach F fotel lubi się szybko wytrzeć , kierownica i guziki tez lubią się zmyć jak niegdyś w audi. A jestem bardzo pedantyczny i ze tak powiem paluszkami delikatnie dotykam kierownicy i auta bo bardzo staram się dbać o to co posiadam.
    Tobie życzę powiedzenia i trzymam kciuki bo tez walczę z marką! Pozdrawiam

  5. Podjedz tym złomem pod salon sprzedaży w którym go kupiłeś .
    Podpal pojazd
    Zgłoś szkodę z AC
    I problem z głowy
    Przed podpalenie zaparkuj wśród innych mercedesow żeby spłonęły wszystkie
    Może wtedy otworzą się oczy swewisu

  6. To bardzo proste.Wibracje są po to,by nie zasnąć za kierownicą a ściąganie w prawo by kierowca gdy jednak zaśnie,nie poszedł na czołówkę! Mercedes to jednak fachowiec🤣🙋‍♂️

  7. Panowie, zrobcie taki eksperyment. Wg. mnie zawieszenie, nalezy na wszystkie osie zalozyc czujniki i obserwowac dane wykresowe. Ponadto, czujnik na przeniesienie napedu i takze obserwacja danych wykresowych.

Skomentuj Marcin Kosiorek Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!