Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Kontrowersyjne płukanie silnika.. CZY TO JEST BEZPIECZNE?



🚗 Bohaterem odcinka „AUTODYŻURU” jest PŁUKANKA DO SILNIKÓW 🚗

Na salę operacyjną AUTODŻURU wjechało dziś moje auto, na którego przykładzie opowiem Wam co nieco o płukaniu silnika i pokażę, jak naszym zdaniem powinien wyglądać przegląd olejowy w każdym samochodzie.

Dodatkowo w kadr dzisiejszego odcinka wepchnęła się Beemka, która jakimś cudem dojechała do warsztatu i z małego problemu, zrobił się o wiele większy… Posłuchajcie, co mówię, bo naprawdę warto! Miłego oglądania! 🙂

📢 EKG Auto Serwis znajdziesz na:
Facebooku: https://www.facebook.com/EKGAutoSerwis
WWW: https://ekgautoserwis.pl/
Instagramie: https://www.instagram.com/auto_dyzur
Tiktoku: https://www.tiktok.com/@autodyzur

📍 EKG AUTO SERWIS
Skórzewska 14A
62-081 Wysogotowo
Email – biuro@ekgautoserwis.pl

#AUTODYŻUR #EKGAUTOSERWIS #WYMIANAOLEJU

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

25 thoughts on “Kontrowersyjne płukanie silnika.. CZY TO JEST BEZPIECZNE?

  1. Wręcz kochasz Liqui Moly!
    Ale dawać się dymac też kochasz 😀 żart.
    Otoż LM jest robiony w Megúin!!! To są produkty Meguina. I ja takowego kupuje. Za 40% taniej (łacznie z oliwą) niż LM. Bo LM tyle że w reklamy wpompował i dał zlecenie komuś kto produkuje oleje! Mało kto w Polsce wie o tym

  2. Filtr powietrza do brudnego (nieoczyszczonego) boxa, przekaz malo merytoryczny (pelna improwizacja) Jak dla mnie czlowiek chce zaistniec w YT, na nieszczescie, statystycznie bedzie ogladalnosc. Strach sie bac takich warsztatow.

  3. Witam. Panie Krzysztofie, czy po zalaniu płukanki można poruszać się się autem w tym czasie, czy koniecznie płukanie musi odbywać się na postoju przy wolnych obrotach silnika?? (tak zalecają producenci płukanek) Pytając o jazdę, oczywiście mam na myśli spokojne przemieszczanie się, nie przekraczając 1800 obrotów do zmiany biegu. (silnik 2.0 CRDI przebieg 72tyś)

  4. Z mojej strony: dziękuję Panu bardzo. A przy okazji jak się ma plukanka silnika pracującego na oleju mineralnym do silnika z olejem syntetycznym? Ten drugi nie tworzy nagarów, moje sposztrzeżenie, więc płukanka może być zbyteczna, czyż tak? PS' Scena z upadkiem telefonu/camery i naturalna reakcja słowna, która również często wymyka sie mi z pod kontroli. Na szczęście działam w środowisku jęz. francuskiego i udaję, że nikt mnie nie rozumie,….ahahahahaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!! PS' Wymieniam olej silnikowy , synt., co 7 000 km.

  5. Powitać mam pytanie do prowadzącego , mój pojazd ma na chwile obecna 90k mil, tak mil, dobrze czytasz , czytałem recenzje produktu liqui moly i wszyscy zachwalają nawet przy 250k km słyszą i czuja różnice , oczywiście oleje w samochodach swoich wymieniam sam i nie daje żadnemu macherowi wymieniać , „ powód „ oczywisty nie ufam żadnemu i nie wieże , chyba ze patrzę na ręce co robi , długo by pisać ale między innymi dwie krople oleju na podjeździe , dosłownie dwie i skończyło się na nowej skrzyni biegów , samochodem który usterki zaczął pokazywać w późniejszej eksploatacji a wszystko to robił autoryzowany dealer nowych samochodów , – ale przejdźmy do sedna sprawy , jak używać tego produktu , bo piszą żeby środek wlać do tego oleju co jest w silniku do wymiany .? ,czy lepiej zalać nowym olejem i wtedy użyć ten środek zrobić płukanie i wlać świeży olej , oczywiście jeżdżę na oleju full synthetic
    Żadnych blend , i znalazłem ten sam środek ale do czyszczenia chłodnic i nagrzewnic samochodowych , i tez recenzje na plus , w samochodach które miały problemy z ogrzewaniem , pomagało . Będę wdzięczny za pomoc pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów ,
    PS, gdyby nie koszty z przesłaniem samochodu do polski osobiście bym go przywiózł do Ciebie , mimo tego i tak dziękuje ze sa jeszcze tacy ludzie jak Ty ,

  6. Motor się zużywa od długich interwałów olejowych czy zły dobór oleju do silnika. Płukanki są dobre i fakt że firma nie ma większego znaczenia. Robienie płukanek co wymianę oleju na pewno zwiększa żywotność silnika ponieważ pozwala to zachować czystość w silniku.

  7. Zrobiłem płukankę silnika 1.0 tsi. Po płukaniu w sterowniku silnika zapisał się chwilowy błąd Nieregularne zapłony cylinder 1 i 3. Czy to może mieć coś wspólnego czy przypadek?

  8. Ja kiedyś na płukance zrobiłem około 20 kilometrów bo zapomniałem o nowym korku spustowym 🤣 nic się nie stało.
    Może zrobisz coś na temat dodatków do oleju np. ceramizer czy inne doctory. Warto stosować, i kiedy je stosować? Też są różne opinie i mity a tobie jak widzę wiedzy nie brakuje więc myślę że możesz coś na ten temat powiedzieć. 🤣 Pozdrawiam

  9. 19:55 a co robić jak komputer nie pokazuje a słychać wyraźnie,że jest jakaś niesprawność, mam sytuację taką,że auto zaczęło więcej palić ,z tłumika słychać wyraźne pierdzenie(tego nie było) silnik jakby słabszy,co najważniejsze jest jeszcze gwarancja,a jedno co słyszę,że komputer nie wykazał błędów,więc jes OK.,teraz przed kolejną wizytą zaczyna się straszenie ,że mechanik obejrzy,ale jak nic nie stwierdzi to będę musiał bulić,jawne zastraszenie i zniechęcanie,tylko jak coś już się stanie to powiedzą ,że reklamacji nie uznają ,bo zlekceważyłem niepokojące objawy,nadmieniam,że jestem mechanikiem i pewne sprawy nie są obce,i wiem również ,że nie zawsze lomputer pokaże jak na dłoni, np świece,czy małe nieszczelności w układzie ssącym,a najważniejsze dotyczy to auta 3-letniego Daci Duster 1.6 Sce 115 KM, Benzyna 36 tyś km,co z takimi młotami robić,ale niestety tak działają autoryzowane stacje renault-dacia ,zwłaszcza jedna,której na razie nie podaję,bo mi jeszcze bardziej zepsują,gdzie te czasy,gdy można było patrzeć co robią i już nie mówię o przeszkadzaniu czy plątaniu się pod nogami,ale dwa razy miałem sytuację taką ,że po wymianie oleju było poniżej minimum,albo po wymianie tarczy sprzęgłowej brak zabezpieczenia pod pedałem,dzięki mojej interwencji w porę zauważone i poprawione,

    w dzisiejszych czasach trudno o dobry ,uczciwy serwis czy mechanika co w jedym z programów adama klimka zostało pokazane,z kilkudziesięciu tysięcy ,Adam zrobił naprawę za kilka, reszta patrzy jak i na ile wydoić…..,ŻEBYŚCIE BYLI GDZIEŚ BLIŻEJ PEWNO BYM MOŻE DO EKG ZAWITAŁ.

  10. Chłopie jesteś 5 razy lepszy od profesora m4k i wszystkich innych . Masz zaskakujący dar przekazywania informacji ,robisz to łopatologicznie ale olbrzymia wiedza jaką posiadasz sprawia że dotrze do najbardziej opornych . Ilość informacji jest przytłaczająca ale tak klarowna i logiczna ,że nie da sie nie zrozumieć . Masz przed sobą dużo sukcesów i zajdziesz dużo dalej jak pozostali ,pomimo że wystartowałeś dużo później od reszty . Inaczej mówiąc -kręć dalej ,więcej i częściej .

Dodaj komentarz

Zadzwoń!