Dlaczego hamulec ręczny ulega awarii? jak diagnozować jego uszkodzenia , oraz jak samemu naprawić hamulec awaryjny. Na te pytania znajdziecie odpowiedz w dzisiejszym odcinku.
idzie zima więc sprawdź również oferty
—————————————————————
Opony zimowe:
http://na.allegro.pl/opony_zimowe
——————————————————–
Naprawa hamulca ręcznego
ttps://na.allegro.pl/hamulec_reczny
———————————————————-
Wbijajcie na FB naszego Warsztatu
———————————————————————
https://www.facebook.com/m4kwarsztat/
———————————————————————
Chemia której się nie wstydzimy:
—————————————– ————–
http://na.allegro.pl/TEC2000_sma
——————————————————–
Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem 🙂
——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————
SKLEP Z GADŻETAMI DLA MIŁOŚNIKÓW
————————————————————————————————
http://luckymotion.com.pl/51-milosnicy-czterech-kolek
————————————————————————————————
No i oczywiście zaglądajcie na Tune up
—————————————————————————————–
https://www.facebook.com/chiptuning.gdansk/?fref=ts
——————————————————————————————
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.
Related
41 thoughts on “Jak naprawić Hamulec ręczny? Przyczyny awarii ręcznego i szybkie rodzaje napraw”
Czesc daj mi numer fona przyjade tam do Ciebie pozdraewiam
COOO??!!! chcesz do środka bębna odrdzewiacz wpuszczać? Chory jesteś, przecież od razu ztracisz hamulce tył. Po tarczach z przodu sobie napsikaj WD 40, zobaczymy. Nie chce hejtować czy coś. Ale jak się nie znasz to się nie wypowiadaj… a nie zapomniałem "Ty nie znasz się a wypowiesz się", żeby hajs z YT się zgadzał :/ Głupoty.
Kurwa fajnie jakby Robert z tune up nagrywał, on miał pojęcie o autach, a nie o wyglądaniu zza kamery :/
Widać że gość nie ma usystematyzowanej wiedzy z zakresu mechaniki, myli podstawowe pojęcia, powtarza zasłyszane dyrdymały, dopiero uczy się "praktyki" przed kamerą, popełnia błędy merytoryczne wprowadzając widza-amatora w błąd.
Bardzo fajny odcinek Ale powiem ci że oprócz tego mamy ostatnią deskę ratunku i o tym też warto by było wspomnieć hamowanie biegami co prawda dużo mniej skuteczne ale lepsze to niż ściana mi się osobiście już zdarzyło awaryjnie wyłączyć zapłon wbijać 2 kosztem uszkodzonej skrzyni i sprzęgła hamować
Witam, wiem że trafiło się w tym filmie auto które potrzebowało jedynie odrdzewiacza. Mimo wszystko na potrzeby nauki warto było pokazać jak naprawić ten ręczny przez demontaż. Mam grubszy problem w toyocie auris że ręczny jak się zaciąga to po odpuszczeniu nadal mocno trzyma koło, trzeba lekko palcem dopchnąć do pozycji początkowej. Ale to by było zbyt proste jakby taki był problem. Okazuje się że jak się dopchnie mocniej na "luz" czyli bardziej powinno odpuścić to zaciska tarcze jakby był zaciągnięty ręczny. Dziwne że dźwignia musi zatrzymać się w określonej pozycji a nie dokładnie na końcu. Może tylko ja tak mam w aucie. Mimo wszystko jakby tutaj na filmiku było pokazane jak to rozebrać i na co zwracać uwagę to łatwiej by było naprawiać. Daję plus za filmik. Pozdrawiam
W peugeocie 5008 jak w trakcie jazdy przytrzymasz guzik ręcznego hamuje na wszystkie koła – sprawdzałem zimą na lodzie auto nie wypadało w poślizg nawet przy kręceniu kierownicą
Akurat mam kłopot z ręcznym w Vectrze b. Niby wszystko płynnie chodzi, a regulacja starcza raptem na 2-3 tygodnie, potem f3czny jest wspomnieniem….. Auto wiekowe ale mechanicznie idealne
Hej, a to przypadkiem nie odcięcie od cylindra głównego przy wciśnięciu hamulca blokuje odpływ płynu a nie podciśnienie? bo w samym zacisku panuje wtedy bodajże nadciśnienie do momentu odkręcenia. Pozdro wszystkim!
Michu a wiesz może czy jest możliwość zrobienia tak żeby łapał podczas jazdy ? Też mam elektroniczny niestety i w razie awarii na drodze jestem w dupie
Dzięki YouTube już sam robię zawieszenie , rozrząd i dużo innych drobnych spraw no w sumie oprócz elektryki i rozbebeszania silnika to chyba wszystko bym zrobił … Po mału i skrupulatnie … A za czołem sam robić po przygodzie u mechanika gdzie patrzyłem im się na ręce i stwierdziłem że sam zrobię to dokładniej … A dlaczego ? Dlatego że robię swoje auto i mam czas …. Nie mam na placu milion aut i nie muszę się śpieszyć a w zasadzie nic trudnego w tym nie ma … Oczywiście trzeba zaopatrzyć się w narzędzia te podstawowe i nie tylko… Żeby nas jakaś ukręcona śruba nie zaskoczyła
nie zgadzam sie z tym panem że elektryczny hamulec postojowy nie działa podczas jazdy. jeżdżę renault laguna 3 coupe i podczas jazdy klikłem przycisk ręcznego-działa natychmiast wyhamowuje samochód
U mnie aud a4 b5 nie cofie się do końca i jak ręką cofnę to wtedy jest okej ale i tez jak wcisnę hamulec to dopiero wraca do konca i nie qiem czy smarowac czy jak
Witam ja mam opla astre g 2 mam nowe tarcze klocki zaciski i linki ręcznego i co mnie martwi że gdy zaciągnął ręczny słychać ząbki 8 do 10 razy i ten ręczny nie zbyt trzyma A z tego co słyszałem to 3 lub 4 ząbki powinno być da się coś zrobić z tym
qrwica mnie bierze z tymi hamulcami. Co roku poprawka ręcznego. Niedawno wymieniane, a znów do wymiany. 5000 km wytrzymały gumki. Wymieniłem tarcze i klocki, bo tym razem nie tylko ręczny ale i nożny oblał przegląd. Ręczny będzie chyba miał te problemy co na filmiku. Myślałem, że wymiana tarcz i klocków pomoże a tu lipa. Za rok nowe tarcze będą skorodowane i znów wymiana. Drogi biznes.
Czesc daj mi numer fona przyjade tam do Ciebie pozdraewiam
COOO??!!! chcesz do środka bębna odrdzewiacz wpuszczać? Chory jesteś, przecież od razu ztracisz hamulce tył.
Po tarczach z przodu sobie napsikaj WD 40, zobaczymy.
Nie chce hejtować czy coś. Ale jak się nie znasz to się nie wypowiadaj… a nie zapomniałem "Ty nie znasz się a wypowiesz się", żeby hajs z YT się zgadzał :/
Głupoty.
Kurwa fajnie jakby Robert z tune up nagrywał, on miał pojęcie o autach, a nie o wyglądaniu zza kamery :/
Widać że gość nie ma usystematyzowanej wiedzy z zakresu mechaniki, myli podstawowe pojęcia, powtarza zasłyszane dyrdymały, dopiero uczy się "praktyki" przed kamerą, popełnia błędy merytoryczne wprowadzając widza-amatora w błąd.
Zamoczyć w całość cocacoli? 🙂
Bardzo fajny odcinek Ale powiem ci że oprócz tego mamy ostatnią deskę ratunku i o tym też warto by było wspomnieć hamowanie biegami co prawda dużo mniej skuteczne ale lepsze to niż ściana mi się osobiście już zdarzyło awaryjnie wyłączyć zapłon wbijać 2 kosztem uszkodzonej skrzyni i sprzęgła hamować
Witam, wiem że trafiło się w tym filmie auto które potrzebowało jedynie odrdzewiacza. Mimo wszystko na potrzeby nauki warto było pokazać jak naprawić ten ręczny przez demontaż. Mam grubszy problem w toyocie auris że ręczny jak się zaciąga to po odpuszczeniu nadal mocno trzyma koło, trzeba lekko palcem dopchnąć do pozycji początkowej. Ale to by było zbyt proste jakby taki był problem. Okazuje się że jak się dopchnie mocniej na "luz" czyli bardziej powinno odpuścić to zaciska tarcze jakby był zaciągnięty ręczny. Dziwne że dźwignia musi zatrzymać się w określonej pozycji a nie dokładnie na końcu. Może tylko ja tak mam w aucie. Mimo wszystko jakby tutaj na filmiku było pokazane jak to rozebrać i na co zwracać uwagę to łatwiej by było naprawiać. Daję plus za filmik. Pozdrawiam
6:40 da się tą gumkę wymienić ?
W peugeocie 5008 jak w trakcie jazdy przytrzymasz guzik ręcznego hamuje na wszystkie koła – sprawdzałem zimą na lodzie auto nie wypadało w poślizg nawet przy kręceniu kierownicą
Hamulec awaryjny nie jest hamulcem postojowym(ręcznym) najczęściej jest to drugi obwód hamulca zasadniczego.
Jak masz jakiś problem z prażynkami to masz problem ZE MNĄ
Ja mam nowy zacisk ale i tak hamuje kolo i grzeje sie tarcza wystarczy regulowac linke recznego?
Akurat mam kłopot z ręcznym w Vectrze b. Niby wszystko płynnie chodzi, a regulacja starcza raptem na 2-3 tygodnie, potem f3czny jest wspomnieniem….. Auto wiekowe ale mechanicznie idealne
7:12 – Wasz pierwszy raz za pewne wyglądał podobnie.
Hej, a to przypadkiem nie odcięcie od cylindra głównego przy wciśnięciu hamulca blokuje odpływ płynu a nie podciśnienie? bo w samym zacisku panuje wtedy bodajże nadciśnienie do momentu odkręcenia. Pozdro wszystkim!
👍😋
Mam lekki luz w răczce hamulca rėcznego. Czy to źle .?
Michu a wiesz może czy jest możliwość zrobienia tak żeby łapał podczas jazdy ? Też mam elektroniczny niestety i w razie awarii na drodze jestem w dupie
A co gdy się urwie linka? Przy zaciągniętym ręcznym.
Co może być przyczyną że ręczny w mojej vectrze łapie dopiero pod sam koniec a nie po kilku Ząbkach?
Dzięki YouTube już sam robię zawieszenie , rozrząd i dużo innych drobnych spraw no w sumie oprócz elektryki i rozbebeszania silnika to chyba wszystko bym zrobił … Po mału i skrupulatnie … A za czołem sam robić po przygodzie u mechanika gdzie patrzyłem im się na ręce i stwierdziłem że sam zrobię to dokładniej … A dlaczego ? Dlatego że robię swoje auto i mam czas …. Nie mam na placu milion aut i nie muszę się śpieszyć a w zasadzie nic trudnego w tym nie ma … Oczywiście trzeba zaopatrzyć się w narzędzia te podstawowe i nie tylko… Żeby nas jakaś ukręcona śruba nie zaskoczyła
no to mnie to czeka w asterce
nie zgadzam sie z tym panem że elektryczny hamulec postojowy nie działa podczas jazdy. jeżdżę renault laguna 3 coupe i podczas jazdy klikłem przycisk ręcznego-działa natychmiast wyhamowuje samochód
Niezły fryz mordo
U mnie aud a4 b5 nie cofie się do końca i jak ręką cofnę to wtedy jest okej ale i tez jak wcisnę hamulec to dopiero wraca do konca i nie qiem czy smarowac czy jak
Witam ja mam opla astre g 2 mam nowe tarcze klocki zaciski i linki ręcznego i co mnie martwi że gdy zaciągnął ręczny słychać ząbki 8 do 10 razy i ten ręczny nie zbyt trzyma A z tego co słyszałem to 3 lub 4 ząbki powinno być da się coś zrobić z tym
6:52 a ten odrdzewiacz nie wchodzi w reakcję z tą gumką ???? nie zepsuje tej gumki ????
Dzięki. Już myślałem, że znowu linkę muszę wymienić, a to chwila zabawy z wd40 nawet bez zdejmowania koła. Masz u mnie piwo.
Po 3 latach mozna sie jeszcze doedukowac. Dzieki Michu!
Koniec
Trzeba zrobić, żeby przegląd na wiosnę przeszedł
Oglądałem kilka filmików ale ten kolunio mega fajnie tłumaczy nawet laik powinien skumać szacun wielki
dzięki mordo
dzieki misiek <3 golf myślał że sie wymiga od upalania na śniegu
Bzdury mówisz że ręczny na guzik nie działa w czasie jazdy sprawdź a dopiero mów.
A co oznacza, jak mój ręczny zrobił się dość twardy, i zaciąga przy 2 a nie trzech "ząbkach"?
Dzięki za info
Chlopie…gledzisz pol godziny zamiast przejsc do sedna…szlag.Sluchanie o hamulcach….Kazdy wie, ze sa hamulce….
Pozdrawiam…!!!
qrwica mnie bierze z tymi hamulcami. Co roku poprawka ręcznego. Niedawno wymieniane, a znów do wymiany. 5000 km wytrzymały gumki. Wymieniłem tarcze i klocki, bo tym razem nie tylko ręczny ale i nożny oblał przegląd. Ręczny będzie chyba miał te problemy co na filmiku. Myślałem, że wymiana tarcz i klocków pomoże a tu lipa. Za rok nowe tarcze będą skorodowane i znów wymiana. Drogi biznes.
1:40 co ty pieprzysz ?…
Witam a co jeśli cały czas zaciągasz ręczny i nagle podczas mrozów przestał działać tzn, cały czas się blokuje?co wtedy zrobic ?