Bardzo częstym tematem są dziwne wycieki oleju z silnika, jedną z ich przyczyn mogą być uszczelniacze wału , których albo mechanik nie zmienił albo klient przyoszczędził. Dziś pokaże wam jak to wygląda od kuchni. Jeśli pomogłem to kciuk w górę i udostępniamy.
Spotkanie z widzami w Przetoczynie dajcie znać ile osób będzie pokażmy sile M4K
——————————————————————————————
https://www.facebook.com/events/498660980661836/
——————————————————————————————-
Zaczynamy przygodę z mechaniką to narzędzia nam się przydadzą zatem szukajcie i dobierajcie link poniżej
—————————————————————————-
http://na.allegro.pl/narzedzia_warsztatowe
—————————————————————————–
NOWY WARSZTAT M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
——————————————————————————————————–
https://web.facebook.com/M4K-Garage-serwis-samochodowy-Kościerzyna-334684990706091/
———————————————————————————————————
Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem 🙂
SKLEP Z GADŻETAMI DLA MIŁOŚNIKÓW
————————————————————————————————
http://luckymotion.com.pl/51-milosnicy-czterech-kolek
————————————————————————————————
Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.
Related
21 thoughts on “Dlaczego samochód znaczy teren? Zapomniane uszczelniacze wału. Jak to wygląda od kuchni”
4:40 nawiązując do odcina o remoncie silnika skody po tym odcinku zrobiłem remont w swojej Hondzie i po rozłożeniu silnika okazało się że wszystkie uszczelniacze były twarde i popękanei a po złożeniu okazało się że podwinął mi się uszczelniacz wału od strony skrzyni
Film mógłby spokojnie trwać połowę krócej, gdyby nie twoje stękanie… Weź kogoś innego do montażu może, tutaj naprawdę można sporo materiału niepotrzebnego wyciąć
Może mnie ktoś oswiecić? Miałem przypadek, że w samochodzie po całej stronie rozrządu leciał olej. Wszystko było mokre włącznie z paskiem zewnetrznym. Czy zatem wymiana wszystkich simeringów po stronie rozrządu by pomogła? Czyli aby to wymieniać nie trzeba zdejmować bloków silnika?
Uwielbiam ten temat. 4 samochody w domu w ciągu pięciu lat i każdy miał te dolegliwość. Jeżeli mechanika tego nie wymienia przy wymianie sprzęgła to za przeproszeniem gówno nie mechanik. @ Miłośnicy czterech kółek Może Łysy nagrasz krótki film dla Januszy itp gdzie powinien być stosowany smar miedziany.
Szukam, szukam ale znalezc nie moge, utrudnienie na telefonie. Czy olej moze isc ze skrzyni? Jestem nowa mozna powiedziec uzytkowniczka bo na sylwestra odebralam prawo jazdy i od poczatku cos bylo ze spokojnym wrzuceniem "jedynki" pozniej i wstecznego. W lutym 2020 byla wymieniana pólos (Toyota Corolla 2004 Combi) w 2018 bylo wymieniane sprzeglo. Pytanie moje czy olej moze uciekac ze skrzyni? Czy moze dojsc do sytuacji ze skrzynia jezdzi "na sucho"? I jak to rozpoznać? Czy jedynym sposobem jest wjazd na kanal czy tez podnosnik i sprawdzenie u mechanika czy mozna to sprawdzic w domu, samemu? Dodam ze nie ma tego tzw slizgajacego sie sprzegla, zadnego smrodku nie wyczuwam i juz staram sie poprostu obejrzec film za filmem, a noz sie dowiem co i jak moze byc (chociazby zeby wiedziec jakich kosztow sie spodziewac i czy samemu mozna to naprawic). Może ktoś bylby w stanie podlinkowac filmik ktory by mu pomogl dowiedziec sie co i jak. Z gory dzieki za pomoc, Pozdrawiam Natalia
W VAG jest prawie taki sam uszczelniacz z obudową na wale od strony skrzyni, ten, co pokazałeś na początku filmu. Miałem śmieszną sytuację przy jego wymianie, oryginalny z VAG miał plastikową obudowę, a kupiony firmy Victor Reinz już miał wykonaną z aluminium.
Ku..a mać że tak brzydko powiem, miałem wymieniane sprzęgło, prosiłem mechanika by wymienił uszczelniacz jak już jest rozebrany tył silnika i co nie wymienił bo był ok nic nie cieknie i się nie poci. H.j kolejny wymienia rozrząd też mówię niech wymieni a szczególności ten od KZFR Renault 1.6 16V i co cieknie powyżej 3800 obrotów na rozrządzie który ma przejechane 50 000 km gdzie przy normalnej eksploatacji powinien spokojnie 100 000 pyknąć. Cieknie na wale. Jak to mówią " Kazał pan musiał sam "
Super filmik ! No kiedyś byłem światkiem jak sąsiadka oddawała auto by wymienić sprzęgło , no i mechanik powiedział że dobrze by było wymienić uszczelniacz wału korbowego od strony skrzyni , gdzie wsunie autko jak stało to nigdy nie znaczył drogi olejem ! Ale po wymianie sprzęgła i uszczelniacza auto zostawiało pół litra oleju pod autem na drodze !!! I dopiero zaczęło się pod górkę ze to wina uszczelniacza i trzeba zaś zapłacić 900 złotych ! Aż sprawa trafiła do sądu !!! Kupę kłopotów po wymianie dobrego zimeringu jak utrata dowodu rejestracyjnego przez straż miejska bo auto gubili olej po wymianie !!!! PoDrawiam !
W moim aucie przy wymianie dwumasy i sprzęgła mechanik stwierdził że na wale jest wyrobiony rowek i że pomimo tego, że wymieniony został uszczelniacz na corteco i złożeniu wszystkiego dalej leci olej. Chce oddać auto na wymianę jeszcze raz uszczelniacza do innego mechanika ale martwi mnie ten rowek że znów będzie leciało. Co zrobić w takiej sytuacji? Dodam że jest to zintegrowany uszczelniacz tzn taki z metalu i gumy…
Od zeszłego roku już wiem i przy kolejnym aucie przypilnuję, jak się wymienia rozrząd (za niemałe pieniądze), to warto wymienić przy okazji uszczelkę wału za 7 zł.W mojej Astrze G rozrząd zleciłem w ASO, żeby było porządnie zrobione. Poprosiłem mechanika, żeby przy okazji wymienili oringi/uszczelki na wale korbowym i na wałkach rozrządu. Kiedy odbierałem auto spytałem, czy wymienili uszczelki, to usłyszałem, że oni mają taką procedurę, że jak się nic nie dzieje, to nie ma potrzeby… W swojej naiwności uwierzyłem i po 30 tys. km na trasie walnęło olejem, dokładnie spod uszczelki wału.
4:40 nawiązując do odcina o remoncie silnika skody po tym odcinku zrobiłem remont w swojej Hondzie i po rozłożeniu silnika okazało się że wszystkie uszczelniacze były twarde i popękanei a po złożeniu okazało się że podwinął mi się uszczelniacz wału od strony skrzyni
Brawo za analogie co do gumki w życiu codziennym 🤓
Tak się zastanawiam kto jeszcze robi remont silnika , czy to się opłaca w dzisiejszych czasach ?
Film mógłby spokojnie trwać połowę krócej, gdyby nie twoje stękanie… Weź kogoś innego do montażu może, tutaj naprawdę można sporo materiału niepotrzebnego wyciąć
Od dwóch miesięcy nie oglądałem ale wracam !!! 💪😁😁😁
Może mnie ktoś oswiecić? Miałem przypadek, że w samochodzie po całej stronie rozrządu leciał olej. Wszystko było mokre włącznie z paskiem zewnetrznym. Czy zatem wymiana wszystkich simeringów po stronie rozrządu by pomogła? Czyli aby to wymieniać nie trzeba zdejmować bloków silnika?
Uwielbiam ten temat. 4 samochody w domu w ciągu pięciu lat i każdy miał te dolegliwość.
Jeżeli mechanika tego nie wymienia przy wymianie sprzęgła to za przeproszeniem gówno nie mechanik.
@ Miłośnicy czterech kółek
Może Łysy nagrasz krótki film dla Januszy itp gdzie powinien być stosowany smar miedziany.
👍😋👍
Brak wymiany uszczelniacza jest często słusznym krokiem!
Czy jeśli mam uszczelniacze z czujnikiem od strony skrzyni biegów w A3 8P 1.9tdi Bkc na pompowtryskach muszę to jakoś odpowiednio ustawić?
Szukam, szukam ale znalezc nie moge, utrudnienie na telefonie. Czy olej moze isc ze skrzyni? Jestem nowa mozna powiedziec uzytkowniczka bo na sylwestra odebralam prawo jazdy i od poczatku cos bylo ze spokojnym wrzuceniem "jedynki" pozniej i wstecznego. W lutym 2020 byla wymieniana pólos (Toyota Corolla 2004 Combi) w 2018 bylo wymieniane sprzeglo. Pytanie moje czy olej moze uciekac ze skrzyni? Czy moze dojsc do sytuacji ze skrzynia jezdzi "na sucho"? I jak to rozpoznać? Czy jedynym sposobem jest wjazd na kanal czy tez podnosnik i sprawdzenie u mechanika czy mozna to sprawdzic w domu, samemu? Dodam ze nie ma tego tzw slizgajacego sie sprzegla, zadnego smrodku nie wyczuwam i juz staram sie poprostu obejrzec film za filmem, a noz sie dowiem co i jak moze byc (chociazby zeby wiedziec jakich kosztow sie spodziewac i czy samemu mozna to naprawic). Może ktoś bylby w stanie podlinkowac filmik ktory by mu pomogl dowiedziec sie co i jak.
Z gory dzieki za pomoc,
Pozdrawiam Natalia
05:05 xD xD
W VAG jest prawie taki sam uszczelniacz z obudową na wale od strony skrzyni, ten, co pokazałeś na początku filmu.
Miałem śmieszną sytuację przy jego wymianie, oryginalny z VAG miał plastikową obudowę, a kupiony firmy Victor Reinz już miał wykonaną z aluminium.
W164 cieknie na laczeniu silnika skrzyni. Chlodniczke wymienilem. I co teraz…
Mnie taka uszczelka padła w trasie. Lało się makabrycznie. Olej na stacji w końcu się przydał. Dobrze, że się ogarnąłem
Ku..a mać że tak brzydko powiem, miałem wymieniane sprzęgło, prosiłem mechanika by wymienił uszczelniacz jak już jest rozebrany tył silnika i co nie wymienił bo był ok nic nie cieknie i się nie poci. H.j kolejny wymienia rozrząd też mówię niech wymieni a szczególności ten od KZFR Renault 1.6 16V i co cieknie powyżej 3800 obrotów na rozrządzie który ma przejechane 50 000 km gdzie przy normalnej eksploatacji powinien spokojnie 100 000 pyknąć. Cieknie na wale. Jak to mówią " Kazał pan musiał sam "
Super filmik ! No kiedyś byłem światkiem jak sąsiadka oddawała auto by wymienić sprzęgło , no i mechanik powiedział że dobrze by było wymienić uszczelniacz wału korbowego od strony skrzyni , gdzie wsunie autko jak stało to nigdy nie znaczył drogi olejem ! Ale po wymianie sprzęgła i uszczelniacza auto zostawiało pół litra oleju pod autem na drodze !!! I dopiero zaczęło się pod górkę ze to wina uszczelniacza i trzeba zaś zapłacić 900 złotych ! Aż sprawa trafiła do sądu !!! Kupę kłopotów po wymianie dobrego zimeringu jak utrata dowodu rejestracyjnego przez straż miejska bo auto gubili olej po wymianie !!!! PoDrawiam !
W moim aucie przy wymianie dwumasy i sprzęgła mechanik stwierdził że na wale jest wyrobiony rowek i że pomimo tego, że wymieniony został uszczelniacz na corteco i złożeniu wszystkiego dalej leci olej. Chce oddać auto na wymianę jeszcze raz uszczelniacza do innego mechanika ale martwi mnie ten rowek że znów będzie leciało. Co zrobić w takiej sytuacji? Dodam że jest to zintegrowany uszczelniacz tzn taki z metalu i gumy…
Ja za swój uszczelniacz wału dałem 15 zl
Od zeszłego roku już wiem i przy kolejnym aucie przypilnuję, jak się wymienia rozrząd (za niemałe pieniądze), to warto wymienić przy okazji uszczelkę wału za 7 zł.W mojej Astrze G rozrząd zleciłem w ASO, żeby było porządnie zrobione. Poprosiłem mechanika, żeby przy okazji wymienili oringi/uszczelki na wale korbowym i na wałkach rozrządu. Kiedy odbierałem auto spytałem, czy wymienili uszczelki, to usłyszałem, że oni mają taką procedurę, że jak się nic nie dzieje, to nie ma potrzeby… W swojej naiwności uwierzyłem i po 30 tys. km na trasie walnęło olejem, dokładnie spod uszczelki wału.
Mnie czeka wymiana uszczelniacza skrzyni biegów